Ik doe immer mijn best om het zaniken (prachtwoord!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Niet zo zaniken hoor munttheetje
Doe ik namelijk ook nooit
tweet tweetquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe immer mijn best om het zaniken (prachtwoord!) in dit topic tot een minimum te beperken.
Daarvoor heb ik Twitter
1 maar?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:52 schreef borisz het volgende:
tiet voor
Morgen weer een den studie. Vrijdag tentamen #2.
Eensquote:
Dit nummer heet dan ook geen Major Tomquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens![]()
Al vind ik de Major Tom van Peter Schilling ook erg lekker
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
trusten
eigenlijk ook tijd dat ik ga.
zwaai zwaai zwaai zwaaiquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ik lijk gvd wel van de uitzwaaiploeg
Oh, weer wat geleerd! Ik wist niet beter of het heette zo. De Duitse titel is iets met Vollig Losgelost oid. Mijn Duits is, ook al woon ik tegen de grens aan, zeer slecht...quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit nummer heet dan ook geen Major Tomen volgens mij heeft Schilling zijn nummer hier op gebasseerd, en dat is ook een top nummer
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ik lijk gvd wel van de uitzwaaiploeg
daar heb je de titel toch goed te pakken hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, weer wat geleerd! Ik wist niet beter of het heette zo. De Duitse titel is iets met Vollig Losgelost oid. Mijn Duits is, ook al woon ik tegen de grens aan, zeer slecht...
Jeuiquote:Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar heb je de titel toch goed te pakken hoor
Ja, dan ga ik jou natuurlijk ook nog even uitzwaaien.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:38 schreef Pino112 het volgende:
Zo, weer eens even slapen.
Tot vanochtend.
Ik ben er nogquote:Op woensdag 14 december 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
Zo, ik heb mijn tijd eens verdaan aan het op Hyves gluren. Begint steeds meer op Facebook te lijken. Nog steeds geen spijt dat ik mezelf eraf heb geschopt![]()
En nu ga ik, heel zielig, mezelf maar uitzwaaien...
Ik ook, de droger is nog niet klaar...quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, de droger is nog niet klaar...![]()
Tv is leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |