IFRS bedoel ik hier mee, die Aberlour staat hier prive in de kast, met nog een aardig aantal andere flessen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
doen we bij mij op het werk ook iets mee geloof ik
die grap heeft Timur afgelopen weekend ong 5x verneukt. maari k moest toch lachenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:47 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 22:38:02Bij ons in de buurt heb je hele lange kerstbomen.. Stond op een bordje: Kerstbomen 500 meter. reageer retweet
net als die borden langs de snelweg: 'NIEUW ASFALT LANGERE REMWEG 7KM'quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die grap heeft Timur afgelopen weekend ong 5x verneukt. maari k moest toch lachen
Ahzo ik luister vrijwel nooit 3fm in het weekend vandaar dat ik hem had gemist.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die grap heeft Timur afgelopen weekend ong 5x verneukt. maari k moest toch lachen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
IFRS bedoel ik hier mee, die Aberlour staat hier prive in de kast, met nog een aardig aantal andere flessen.
Heb je het over Winter???quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:39 schreef minthy het volgende:
Wat een gevoelige, zeikerige, op mijn zenuwen werkende baggerplaten...![]()
Ja, sorry... Ik zanik niet heel erg vaak op muziek (volgens mijquote:
Ik vind het geweldig, mijn moeder krijgt er jeuk van. Smaken verschillen.quote:
Zeker. Al zou iedereen het over Winter eens moeten zijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig, mijn moeder krijgt er jeuk van. Smaken verschillen.
Winter is comingquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:46 schreef Againzender het volgende:
'ik ben op Paradiso geweest' zegt dat mens, fietste vandaag langs Paradiso, hadden ze een partij sneeuw neer gegooid
Als dakdekker zeker.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:46 schreef Againzender het volgende:
'ik ben op Paradiso geweest' zegt dat mens, fietste vandaag langs Paradiso, hadden ze een partij sneeuw neer gegooid
Geweldig oud spelquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig, mijn moeder krijgt er jeuk van. Smaken verschillen.
geen idee wat er vanavond was daar, maar zag er leuk uit.quote:
Dat mag. En zekerquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, sorry... Ik zanik niet heel erg vaak op muziek (volgens mij) maar deze trek ik even niet op het moment.
Tijd van het jaar, gaat na de feestdagen wel ergens weer over![]()
Ik hoop dat wij verder nog wel koel zijn
Zijn wij nu nog wel koel dan?? Ik vrees weer eens een slapeloze nachtquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker. Al zou iedereen het over Winter eens moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |