Als het goed is ga ik in maart op wintersport.quote:
Oostenrijk, Frankrijk, Italie of Zwitserland?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik in maart op wintersport.
Mooiquote:
Ik hoop het ook. De afgelopen jaren waren wat schraal wat dat betreftquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nice, hopen dat er sneeuw ligt!
Ik vertrek in februari naar Zwitserland
Ik ga een weekje naar Parijs met kerst en naar Zwitserland in februari.quote:
Als je maar hoog genoeg gaatquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. De afgelopen jaren waren wat schraal wat dat betreft
Hm, zwaar relaxed. Parijs tijdens kerst lijkt mij goed te doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ga een weekje naar Parijs met kerst en naar Zwitserland in februari.
Tijdens kerst ben ik thuis, daarna ga ik wegquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, zwaar relaxed. Parijs tijdens kerst lijkt mij goed te doen.
Beter Kerst in het buitenland. Geen gedoe met familiequote:Op dinsdag 13 december 2011 11:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijdens kerst ben ik thuis, daarna ga ik weg.
Krijg ik nu een fles whisky?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent ook de FOK!topposter van gister, 432 posts
Truste
Jouw familie zit in het buitenlandquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beter Kerst in het buitenland. Geen gedoe met familie
Nee, voor de eerste keer in zes jaar is de familie juist weer eens compleet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw familie zit in het buitenland
Ik mis de overige aspecten die het kerstfeestquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:24 schreef robin007bond het volgende:
Kerst![]()
Behalve de cadeaus en het eten
Iewquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heeft Dh nog een lege liggen voor in je kont
Sry, vandaag kliko dag (Altijd lachen ik kan bij het ophalen op 50 meter afstand horen welke kliko er aan de beurt is).quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heeft Dh nog een lege liggen voor in je kont
Kerstfilmsquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mis de overige aspecten die het kerstfeestmaken.
Ah!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sry, vandaag kliko dag (Altijd lachen ik kan bij het ophalen op 50 meter afstand horen welke kliko er aan de beurt is).
Nu alleen niet de verkeerde kliko meenemen (heb ik ook al eens geflikt).
Heerlijk toch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kerstfilms![]()
Kerstmuziek![]()
Gefotceerd familiedrama![]()
Kerstman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |