quote:
quote:'De PVV zal knokken als een leeuw voor de belangen van Henk en Ingrid', zegt de PVV-leider
quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:07 schreef Boze_Appel het volgende:
HRA, geen vakbonden, 65e met pensioen, de gulden. Het gaat weer goed met Nederland.
Wensenlijstje van de PVV?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:07 schreef Boze_Appel het volgende:
HRA, geen vakbonden, 65e met pensioen, de gulden. Het gaat weer goed met Nederland.
Je snap direct dat de VVD'ers hiervoor vallen als een blokquote:
Met geen enkel punt eensch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je snap direct dat de VVD'ers hiervoor vallen als een blok
Wat ken jij de VVD'ers toch goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je snap direct dat de VVD'ers hiervoor vallen als een blok
Dit wisten we al sinds 2008quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:46 schreef remlof het volgende:
En we zitten weer officieel in een recessie.
HET IS DE SCHULD VAN DE BABYBOOMERS!!! DAT ZIJN DE NIEUWE HITLERS!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:46 schreef remlof het volgende:
En we zitten weer officieel in een recessie.
En de babyboomers zijn de schuld van de PvdAquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:54 schreef betyar het volgende:
[..]
HET IS DE SCHULD VAN DE BABYBOOMERS!!! DAT ZIJN DE NIEUWE HITLERS!!!!
Ik kan geen huis kopen door de PvdA.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
En de babyboomers zijn de schuld van de PvdA
Mazzelaarquote:
Haha, succes in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mazzelaar![]()
Voor een stageopdracht, die mijn school heeft gegeven, moet ik een presentatie houden over afvalstoffen en recycling
Veel relevantie met IT en mijn stage![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kan geen huis kopen door de PvdA.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:08 schreef De_Nuance het volgende:
Lol
DiederikSamson: @geertwilderspvv Geert, check ff je twitteraccount. Lijkt me gehackt. Door een stampvoetende kleuter.
wat een debiel voorstel de tekst hier boven.quote:Zijn VVD-collega Ard van der Steur wilde weten of bewijs dat niet volgens de regels is verkregen ook mee gaat tellen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:08 schreef De_Nuance het volgende:
Lol
DiederikSamson: @geertwilderspvv Geert, check ff je twitteraccount. Lijkt me gehackt. Door een stampvoetende kleuter.
Same herequote:Op dinsdag 13 december 2011 09:59 schreef Monolith het volgende:
Ideaal weer voor een lekker dagje thuiswerken.
Hij heeft best een punt; het is zeker niet evident dat de belangen van alle werknemers proportioneel worden meegewogen bij het afsluiten van CAO's.quote:
CNV is ook tegenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft best een punt; het is zeker niet evident dat de belangen van alle werknemers proportioneel worden meegewogen bij het afsluiten van CAO's.
Ga met kerst wegquote:
Ik vlieg op 29/12 voor 5 dagen naar Zwitserland, wintersport. Kan niet wachten.quote:
Nice, hopen dat er sneeuw ligt!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vlieg op 29/12 voor 5 dagen naar Zwitserland, wintersport. Kan niet wachten.
Neem vakantie.quote:
Ik zit lekker in de woonkamer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:55 schreef GSbrder het volgende:
Wat een laffe zolderkamerhokken hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |