Stel je voor dat ze in de oppositie zaten. Oh godquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar er werd beweerd dat de macht van de PVV is ingedamd. Dat is niet waar.
Dus wel, want ze kunnen lekker blèren en idiote voorstellen doen maar de beslissingsmacht ligt buitenproportioneel bij de VVD en het CDA.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar er werd beweerd dat de macht van de PVV is ingedamd. Dat is niet waar.
GMTA as usual mon amis.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze in de oppositie zaten. Oh god
Maar links had dat graag gezien. Cohen die samen ging janken met Wilders.quote:
Ik had wel een PVV-minister willen zien, eerlijk gezegd. Dion Graus op Economische Zaken, Landbouw en Innovatie. Of eigenlijk beter: Graus in de rol van Bleker, staatssecretaris dus. Die had je moeten zien fulmineren als hij dezelfde kritiek had gekregen als Bleker.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:11 schreef waht het volgende:
[..]
Dus jij had liever een PVV-minister gezien.
Nou ik niet, dus de gedoogconstructie is semi-acceptabel.
Dan was de censuur pas echt alomtegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had wel een PVV-minister willen zien, eerlijk gezegd. Dion Graus op Economische Zaken, Landbouw en Innovatie. Of eigenlijk beter: Graus in de rol van Bleker, staatssecretaris dus. Die had je moeten zien fulmineren als hij dezelfde kritiek had gekregen als Bleker.
Wilders is van jullie hoor. Hij is een VVD miskraam.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar links had dat graag gezien. Cohen die samen ging janken met Wilders.
Ohhh.. Maar daar staan ze nu wel opquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef De_Nuance het volgende:
In de oppositie hadden ze hun plafond allang bereikt. Ze zouden echt niet op 50 zetels uitkomen oid.
Mja volgens mij is dat onmogelijk, je kan niet regeren zonder PvdA en zonder PVV geloof ik op dit moment.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar links had dat graag gezien. Cohen die samen ging janken met Wilders.
Volkert van der G. is van jullie. Hij is een PvdD / GL-gekkie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wilders is van jullie hoor. Hij is een VVD miskraam.
Volgens mij heeft die dwaas nooit in de politiek gezeten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volkert van der G. is van jullie. Hij is een PvdD / GL-gekkie.
In ieder geval, janken op links terwijl je zelf geen enkele hervorming hebt ingevoerd behalve caviapolitie door Geert Wilders is hilarisch. Vooral mee doorgaan jezelf zo belachelijk te maken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ohhh.. Maar daar staan ze nu wel op.
Hij heeft na zijn vertrek altijd afstand genomen van de VVD.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wilders is van jullie hoor. Hij is een VVD miskraam.
Dan mogen jullie Breivik. Vind ik nog een best goede deal.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volkert van der G. is van jullie. Hij is een PvdD / GL-gekkie.
Heb je wel eens gekeken wat voor halve zolen er zitten bij de PvdA en SPquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die dwaas nooit in de politiek gezeten.
Dat gevoel bekruipt mij ook bij Wilders. Maar dat is niet waarquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die dwaas nooit in de politiek gezeten.
Mohammed B. en Osama bin Laden cadeauquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dan mogen jullie Breivik. Vind ik nog een best goede deal.
Wat een niveau weer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dan mogen jullie Breivik. Vind ik nog een best goede deal.
Hitler.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mohammed B. en Osama bin Laden cadeau?
Als ze toch niets bereiken, waar ben jij dan boos om?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
In ieder geval, janken op links terwijl je zelf geen enkele hervorming hebt ingevoerd behalve caviapolitie door Geert Wilders is hilarisch. Vooral mee doorgaan jezelf zo belachelijk te maken.
Hij begon over Volkert van der G. Dan kun je zoiets terug verwachten.quote:
Hitler is links.quote:
Mao, Stalin, Pol Pot.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hitler is links.
Round 2 *tingding!*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |