Roemer als politicus doet het behoorlijk goed. >> Jobke.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe lukt het in jullie kamp met het dumpen van die intellectuele hoogvlieger Roemer?
Het lukt ze alleen niet echt, want de hervormingen worden geblokkeerd door een rechtse partij genaamd de PVV die ook links haat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:06 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dat is mijn mening en niet bedoeld om het bashen, jullie proberen nu reacties uit te lokken...
Wat zeg je dat de PvdA doetquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
Haha, links uitlachen, terwijl hervormingen worden geblokkeerd door de eigen gedoogpartner
Maar waarschijnlijk ook bedoeld om medestanders te vinden, of tegenstanders. Anders ontgaat me het nut van het te moeten uiten van een mening.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:06 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dat is mijn mening en niet bedoeld om het bashen, jullie proberen nu reacties uit te lokken...
De PVV is niet rechts.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het lukt ze alleen niet echt, want de hervormingen worden geblokkeerd door een rechtse partij genaamd de PVV die ook links haat.
Maar goed, leuk geprobeerd. Kusje erop en we gaan door.
De PVV haat alles. Links en rechts.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het lukt ze alleen niet echt, want de hervormingen worden geblokkeerd door een rechtse partij genaamd de PVV die ook links haat.
Maar goed, leuk geprobeerd. Kusje erop en we gaan door.
Ik niet. Met populisten moet je je niet inlaten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of dat verstandig is, durf ik te betwisten.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:08 schreef De_Nuance het volgende:
[ afbeelding ]
Lolly voor GS en Robin omdat ze het toch hebben geprobeerd.
Wellusquote:
Waar wel ?!...quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan ook overinvesteren in onderwijs. TeVeel geld wordt niet goed besteed.
En kijk hoeveel zetels ze dat gaat opleveren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet. Met populisten moet je je niet inlaten.
De SP had wel ingedamd kunnen worden als je ze gedoger liet zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet. Met populisten moet je je niet inlaten.
Nietusquote:
Klep houden, Geert.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat zeg je dat de PvdA doet?!?!
Trolololoooo
[ afbeelding ]
Nergens, schaf overheidsgeld afquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar wel ?!...
HSL, Betuwelijn, JSF,
Hihiquote:
De scrupules der Henk en Ingrid als stemmer zijn helaas anders uitgevallen dan verwacht inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:10 schreef De_Nuance het volgende:
Ja want de PVV is nu echt ingedamd door ze wel macht en geen verantwoordelijkheid te geven. Kijk de peilingen maar eens voor de grap.
Ach, PVV is net zo rechts als de Democratische partij in de VS links is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
PVV is rechts. Kijk maar in NWS en op de site van De Telegraaf.
Dus jij had liever een PVV-minister gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:10 schreef De_Nuance het volgende:
Ja want de PVV is nu echt ingedamd door ze wel macht en geen verantwoordelijkheid te geven. Kijk de peilingen maar eens voor de grap.
Dat zeg ik niet. Maar er werd beweerd dat de macht van de PVV is ingedamd. Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:11 schreef waht het volgende:
[..]
Dus jij had liever een PVV-minister gezien.
Nou ik niet, dus de gedoogconstructie is semi-acceptabel.
Toch wel, ze hebben nu baat bij het laten zitten van de regering.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar er werd beweerd dat de macht van de PVV is ingedamd. Dat is niet waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |