Springt er vast wel eentje uitquote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het probleem is dan heel veel users een beetje op elkaar lijken qua stijl, sommigen zijn slechts uitzonderlijk, maar dat zijn vaak vooral trolls.
Wees creatiefquote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het probleem is dan heel veel users een beetje op elkaar lijken qua stijl, sommigen zijn slechts uitzonderlijk, maar dat zijn vaak vooral trolls.
http://www.thuisserver.ne(...)eeks=1&sub_forum=70"e:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga wel naar de stats, naar de 50 actiefste users van VBL, en dan maak ik wel een keuze.
Dat gebeurt ook buiten VBL, het zou leuk zijn als het niet gebeurde, maar het is IMHO niet iets wat je tegen kunt houdenquote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef Cara het volgende:
Leuk idee dit man. hopen alleen dat mensen niet extra gaan trollen voor de meest irritante user award
Zullen er echt mensen zijn die er oprecht iets omgeven buiten dat het opzich best een grappige opzet is voor rond de feestdagen?quote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef Cara het volgende:
Leuk idee dit man. hopen alleen dat mensen niet extra gaan trollen voor de meest irritante user award
ik kan zo uit mijn hoofd 10 users noemenquote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen er echt mensen zijn die er oprecht iets omgeven buiten dat het opzich best een grappige opzet is voor rond de feestdagen?
Ik was FireFox vergetenquote:Op maandag 12 december 2011 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, nou ja, ik ga niet editten ofzo, maar ik was die 3M1N3M alweer vergeten, die neem ik inderdaad totaal niet serieus
quote:
En waar slaat dit op? Er wordt bijvoorbeeld meer gepost in het ADO-topic dan in het AZ-topic. Triest weer dat alleen subtoppers meedoen.quote:Ik zie je denken 6x5, het waren er toch 25? Klopt! Maar wij mods hebben besloten dat er ook nog club-awards komen voor Ajax, AZ, Feyenoord, PSV & FC Twente.
Als je het op een normale manier kan verwoorden had ik op je vraag in willen gaan maar op dit toontje doe ik niks. Oh en bedankt voor de support, wij doen er gelukkig geen moeite voor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef De_kromme het volgende:
Lekker geregeld weer. Waarom laat je dan ook iemand uit 2002 dit soort shit regelen?
[..]
En waar slaat dit op? Er wordt bijvoorbeeld meer gepost in het ADO-topic dan in het AZ-topic. Triest weer dat alleen subtoppers meedoen.
Al is het natuurlijk wel zo dat er op zijn hoogst 2 actieve AZ posters zijn. (al heb je wel gelijk over zijn toontje)quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je het op een normale manier kan verwoorden had ik op je vraag in willen gaan maar op dit toontje doe ik niks. Oh en bedankt voor de support, wij doen er gelukkig geen moeite voor.
Ik heb echt wel respect dat je er zoveel moeite voor doet hoor. Maar waarom kies je dan AZ uit? Er wordt in andere clubtopics veel meer gepost.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je het op een normale manier kan verwoorden had ik op je vraag in willen gaan maar op dit toontje doe ik niks. Oh en bedankt voor de support, wij doen er gelukkig geen moeite voor.
Dat klinkt al beter. Ik ga eens overleggen en kijken wat er er aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik heb echt wel respect dat je er zoveel moeite voor doet hoor. Maar waarom kies je dan AZ uit? Er wordt in andere clubtopics veel meer gepost.
En dat hoort erbij he, een beetje gebitch, word je hard van ouwe Matrix-man.
Nog nooit gepost in dat topic man halvegarequote:Op dinsdag 13 december 2011 18:31 schreef Stokstaart het volgende:
r
De Thuisblijver-award
Voor de meest actieve user in het live-wedstrijden topic.
• stevenmac26
• ajacied422
• jojoortje
Komen er nog 5 van 5.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
Zo iedereen genomineerd. Wel een kort lijstje btw
Ik ook niet, maar zoiets als een thuisblijver-award is jou natuurlijk op het lijf geschreven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog nooit gepost in dat topic man halvegare
Ik dacht ook al wtfquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog nooit gepost in dat topic man halvegare
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog nooit gepost in dat topic man halvegare.
Ja je blijft 1x weg omdat je moet werken en het blijft voor altijd zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zoiets als een thuisblijver-award is jou natuurlijk op het lijd geschreven.
Met je werken bij de Megapool als ajax voor de CL tegen milaan speelt
Kut natuurlijk, ik ga het wel ff aanpassenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja je blijft 1x weg omdat je moet werken en het blijft voor altijd zo
Ik nomineer jou wel. Win je ook een keer wat in je leven.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik nomineer jou wel. Win je ook een keer wat in je leven.
Want win ik niet dan wat jij wel hebt gewonnen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik nomineer jou wel. Win je ook een keer wat in je leven.
Jufvrouw mag ik de voetbal?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef Jojoortje het volgende:
Op mijn werk moet ik wel eens buiten lopen op het schoolplein om kindjes te observeren en zo, altijd wel interessant. Nu heb ik een beetje hetzelfde gevoel.
Ja door mij he?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:57 schreef Smoofie het volgende:
Hansie Hansie-award
Voor de user die het minst serieus wordt genomen.
• BansheeBoy
• Paul
• Smoofie
wtf jojoortje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |