Springt er vast wel eentje uitquote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het probleem is dan heel veel users een beetje op elkaar lijken qua stijl, sommigen zijn slechts uitzonderlijk, maar dat zijn vaak vooral trolls.
Wees creatiefquote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het probleem is dan heel veel users een beetje op elkaar lijken qua stijl, sommigen zijn slechts uitzonderlijk, maar dat zijn vaak vooral trolls.
http://www.thuisserver.ne(...)eeks=1&sub_forum=70"e:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga wel naar de stats, naar de 50 actiefste users van VBL, en dan maak ik wel een keuze.
Dat gebeurt ook buiten VBL, het zou leuk zijn als het niet gebeurde, maar het is IMHO niet iets wat je tegen kunt houdenquote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef Cara het volgende:
Leuk idee dit man. hopen alleen dat mensen niet extra gaan trollen voor de meest irritante user award
Zullen er echt mensen zijn die er oprecht iets omgeven buiten dat het opzich best een grappige opzet is voor rond de feestdagen?quote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef Cara het volgende:
Leuk idee dit man. hopen alleen dat mensen niet extra gaan trollen voor de meest irritante user award
ik kan zo uit mijn hoofd 10 users noemenquote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen er echt mensen zijn die er oprecht iets omgeven buiten dat het opzich best een grappige opzet is voor rond de feestdagen?
Ik was FireFox vergetenquote:Op maandag 12 december 2011 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, nou ja, ik ga niet editten ofzo, maar ik was die 3M1N3M alweer vergeten, die neem ik inderdaad totaal niet serieus
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |