is goed wel in het maanlicht op een begraafplaats met allemaal zombies want anders is het niet echt natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2011 21:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jahoor maar dan moet je wel van tevoren oefenen want ik ben natuurlijk vet goed
quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef Crutch het volgende:
Grey is geen troll, hij is wat vervreemd geraakt van de maatschappij.
ja je hebt me door.quote:Op maandag 12 december 2011 21:18 schreef Soit het volgende:
[..]
Tja. Ik kan ook wel doen alsof ik een dikke autist ben, grappig en onnozel posten, op de meet komen en dan ineens wel sociaal zijn. Ik weet niet, zoveel tijd kost dat niet eens.
Kneusjequote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij hebt wat te melden
Oké, het is wel nodig voor mijn zusje want ze begrijpt het totaal niet. En het is verplicht, ze staat nu net een 5,5 volgens mij. Wanneer ga jij terug naar je ouders dan?quote:Op maandag 12 december 2011 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geef momenteel ook bijles scheikunde aan een meisje uit klas 6, haar bevalt het wel.
Maar ik weet niet hoe lang ik nog in de buurt van Enschede ben.
Ting-ting-ting get ready to rumble.quote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij hebt wat te melden
Je suis readyquote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ting-ting-ting get ready to rumble.
Jij bent echt blijven steken op het niveau van de kleuterschool voor ééncelligen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook van mezelf vinden als ik jou was
En jij daarvoor nog, je hebt de peuterspeelzaal nooit afgemaakt. Nu jij weerquote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent echt blijven steken op het niveau van de kleuterschool voor ééncelligen.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
is goed wel in het maanlicht op een begraafplaats met allemaal zombies want anders is het niet echt natuurlijk
Inderdaad. Was ook niet nodig. Ik was daar veel te goed voor. Nu jij weer.quote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En jij daarvoor nog, je hebt de peuterspeelzaal nooit afgemaakt. Nu jij weer
Dat maakten ze je wijs omdat je toch al een hopeloos clueless geval was. Nu jij weer, klein kindquote:Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Was ook niet nodig. Ik was daar veel te goed voor. Nu jij weer.
Hier sla je volledig de plank mis. Hij heeft een goede baan en een mooi diploma. Jij hebt net je havo/vwo diploma en bent beland in de uitkering. Niets mis mee maar zulke dingen moet je niet zeggen als je zelf geen steek verder bent. En jullie hebben dezelfde leeftijd.quote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En jij daarvoor nog, je hebt de peuterspeelzaal nooit afgemaakt. Nu jij weer
Ga eerst een baan zoeken. Dan praten we daarna weer verder.quote:Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat maakten ze je wijs omdat je toch al een hopeloos clueless geval was. Nu jij weer, klein kind
Hij gedraagt zich niet zo, mag hij iets meerr z;n best gaan doen, die homofoobquote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef Soit het volgende:
[..]
Hier sla je volledig de plank mis. Hij heeft een goede baan en een mooi diploma KNIPPOS
Haal je piemel uit Halcons aars en doe GVD je UI terugquote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef Soit het volgende:
Hier sla je volledig de plank mis. Hij heeft een goede baan en een mooi diploma. Jij hebt net je havo/vwo diploma en bent beland in de uitkering. Niets mis mee maar zulke dingen moet je niet zeggen als je zelf geen steek verder bent. En jullie hebben dezelfde leeftijd.
Nee, we praten nu verder. Durf je nu al niet? Lamerquote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga eerst een baan zoeken. Dan praten we daarna weer verder.
Oeh, de werkloosheidkaart, die moet pijn doen bij het koffiekamp.quote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga eerst een baan zoeken. Dan praten we daarna weer verder.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ja je hebt me door.
het was allemaal een barney stinson pitty fuck plan.
oh en ook nog, ik heb je moeder geneukt en ik ben je echte vader.
waar is je ui met mij erop heen, mijn zoon?
Zie boven, ik ben nog lang niet klaar met hemquote:Op maandag 12 december 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh, de werkloosheidkaart, die moet pijn doen bij het koffiekamp.
Oke dan geen zombies maar wel romantisch in het maanlichtquote:Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]ik doe de moonwalk, niet die walgelijke thrillerdans
Je kunt beter eerst proberen iets van je leven te maken door bijvoorbeeld eens een keer een baan te zoeken. En beter nog: een baan te vinden.quote:Op maandag 12 december 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, we praten nu verder. Durf je nu al niet? Lamer
quote:Op maandag 12 december 2011 21:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haal je piemel uit Halcons aars en doe GVD je UI terug
In februari waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef Soit het volgende:
[..]
Oké, het is wel nodig voor mijn zusje want ze begrijpt het totaal niet. En het is verplicht, ze staat nu net een 5,5 volgens mij. Wanneer ga jij terug naar je ouders dan?
Kan me indenken dat het zeer doet als je met de neus op de feiten wordt gedrukt. Zeker als de feiten in dit geval een zielig leventje zonder baan en zonder vrienden betreffen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh, de werkloosheidkaart, die moet pijn doen bij het koffiekamp.
/care Doe gewoon je UI terugquote:Op maandag 12 december 2011 21:38 schreef Soit het volgende:
Het is nou eenmaal zo. Niks met aarslikken te maken. Halcon heeft iets bereikt qua werk. Magnetron zit thuis met een uitkering.
Loka, ik neem wel contact met jou op via Facebook voor die bijles. It's important.
Je kunt bog beter proberen iets socialer te zijn, je wordt nog minder gemogen dan ik. Verspil je tijd niet langer, nu ben ik nog vrioendelijk. En AUB niet dom wezen halcionquote:Op maandag 12 december 2011 21:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst proberen KNIIIIIP
Jullie hebben wel geld voor professionele bijles toch?quote:Op maandag 12 december 2011 21:38 schreef Soit het volgende:
[..]Het is nou eenmaal zo. Niks met aarslikken te maken. Halcon heeft iets bereikt qua werk. Magnetron zit thuis met een uitkering.
Loka, ik neem wel contact met jou op via Facebook voor die bijles. It's important.
Scheikunde ik heb ook bijles nodigquote:
Wat is schijkunde?quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dus je bent ook goed in schijkunde.....gewoon wauw meid
Het interesseert me geen ene fuck wat een stel randgevallen op een internetforum van me vinden. Jou wel kennelijk... Nou, heb nieuws voor je. Zelfs hier vinden ze je een kneus. Kun je nagaan wat mensen IRL van je vinden.quote:Op maandag 12 december 2011 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt bog beter proberen iets socialer te zijn, je wordt nog minder gemogen dan ik. Verspil je tijd niet langer, nu ben ik nog vrioendelijk. En AUB niet dom wezen halcion
Ik val net binnen en heb meteen halcion aan de haak./ Lucky me -_-quote:Op maandag 12 december 2011 21:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is dat moment van de dag weer. Bad timing Royco
Das al de 2e keer, als je niks met ons te schaften hebt, blijf dan gewoon weg, niemand die je in dat geval zal missen, doei!quote:Op maandag 12 december 2011 21:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het interesseert me geen ene fuck wat een stel randgevallen op een internetforum van me vinden. Jou wel kennelijk... Nou, heb nieuws voor je. Zelfs hier vinden ze je een kneus. Kun je nagaan wat mensen IRL van je vinden.
Je zou beter je tijd kunnen steken in het zoeken van een baan.quote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das al de 2e keer, als je niks met ons te schaften hebt, blijf dan gewoon weg, niemand die je in dat geval zal missen, doei!
Jij zou beter jhe tijd kunnen steken in je werkquote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou beter je tijd kunnen steken in het zoeken van een baan.
Ik ook, pure bromance tussen Halcon en Magnetronkoffie.quote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik voel een diepe liefde opbloeien hier.
Ik wil ook wel diepe liefde voelenquote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik voel een diepe liefde opbloeien hier.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel diepe liefde voelen
Ik mag gewoon geen mensen die homohaters zijn. Heb iets persoonlijks tegen discriminatiequote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, pure bromance tussen Halcon en Magnetronkoffie.
Altijd diepe liefde voor jou, schatje.quote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben niet 24 uur per dag aan het werk.quote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij zou beter jhe tijd kunnen steken in je werk
Jij wil gewoon iets heel diep in je voelenquote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe dan beter je best in plaats van te lopen klagen op anderenquote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben niet 24 uur per dag aan het werk.
Als je niet wil moet je het gewoon zeggen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jullie hebben wel geld voor professionele bijles toch?
Nee. Nu ga ik tv kijken en ga jij mij uitnodigen.quote:
Zag je mn oproep ?quote:
35 cm genoeg? Schatjequote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel in je steken hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geef je alleen een nuttige tip (ga een baan zoeken).quote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe dan beter je best in plaats van te lopen klagen op anderen
quote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd diepe liefde voor jou, schatje.
Nee, vandaag wil ik niet neuken, dat meldde ik vanmorgen alquote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Royco1 het volgende:
Jij wil gewoon iets heel diep in je voelen
Nee, je probeert veel meer, je probeert je psychische shit bij mij te dumpen. Ga elders heen met je shitquote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef je alleen een nuttige tip (ga een baan zoeken).
Ja, vanmorgen pasquote:
Kheb hier nog wel tramadol voor je liggen. Wedden dat je hoofdpijn weg is?quote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef benzin het volgende:
Heeft er iemand een paar pijnstillers voor me? Mijn hoofd doet heel erg auw
Oh sorry dan heb ik dat vanmorgen gemist, my badquote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Nee, vandaag wil ik niet neuken, dat meldde ik vanmorgen al
Ik neem geen medicijnen voor hoofdpijnquote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef benzin het volgende:
Ik wil wel maar het is niet zo handig in verband met mijn werk op oproepbasis, wat 2 uur verderop is. Maar met een advertentie op haar school of in de lokale krant denk ik dat er genoeg mensen zijn die haar ermee kunnen helpen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Soit het volgende:
[..]
Als je niet wil moet je het gewoon zeggen.Mijn zusje wil perse iemand van 'onze' leeftijd die haar begrijpt dus dat moet dan maar.
[..]
Nee. Nu ga ik tv kijken en ga jij mij uitnodigen.
Ga een baan zoeken, gast. Volg mijn advies op en je gaat me eeuwig dankbaar zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, je probeert veel meer, je probeert je psychische shit bij mij te dumpen. Ga elders heen met je shit
Hij had een ban? Ow jeetje toch.quote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Sinji het volgende:
Nou snap ik dus waarom Halcon een ban had
Minder drinken of juist meerquote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef benzin het volgende:
Het is je vergeven, overkomt de beste wel eensquote:Op maandag 12 december 2011 21:45 schreef Royco1 het volgende:
Oh sorry dan heb ik dat vanmorgen gemist, my bad
Ga je shit elders dumpen, daaaag!quote:Op maandag 12 december 2011 21:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga een baan zoeken, gast. Volg mijn advies op en je gaat me eeuwig dankbaar zijn.
Ik ook niet, slecht spul is het over het algemeen, en je went er te snel aan.quote:Op maandag 12 december 2011 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik neem geen medicijnen voor hoofdpijn
quote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ineens was je weg zonder gedag te zeggen
quote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen pasZe moeten een Fok -app maken die me meldingen geeft als ik dringend nodig ben
Bemoei je er even niet mee en ga eten koken.quote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Sinji het volgende:
Get a job, loser.quote:Op maandag 12 december 2011 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga je shit elders dumpen, daaaag!
Deze discussie heeft ie sowieso al verloren door continu hetzelfde te herhalen en daarmee te verbloemen dat ie geen discussie kan voeren.quote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Sinji het volgende:
Ga elders lopen flamen, niemand mag je hier halcon. Je maakt je niet bepaald populair hier met je aanvallen. Doei!!quote:Op maandag 12 december 2011 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bemoei je er even niet mee en ga eten koken.
Zoals ik al had gezegd: dat interesseert me helemaal niets.quote:Op maandag 12 december 2011 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga elders lopen flamen, niemand mag je hier halcon. Je maakt je niet bepaald populair hier met je aanvallen. Doei!!
Oud nieuws. Halcon staat gelijk aan een kras op de plaatquote:Op maandag 12 december 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
Deze discussie heeft ie sowieso al verloren door continu hetzelfde te herhalen en daarmee te verbloemen dat ie geen discussie kan voeren.
Ga met je shit elders heen, je hebt moeite met lkezen he= Blijft steeds bij 1 onderwerp haken bij gebrek aan beter? Dacht ik alquote:
Eerst nog een opleiding volgen anders wordt het niet meer dan een schoonmaker of taxidriver ofzo.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bemoei je er even niet mee en ga eten koken.
Dat een werkloze stumperd een baan moet gaan zoeken, kun je niet vaak genoeg herhalen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze discussie heeft ie sowieso al verloren door continu hetzelfde te herhalen en daarmee te verbloemen dat ie geen discussie kan voeren.
Ja het overkomt me inderdaad somsquote:Op maandag 12 december 2011 21:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is je vergeven, overkomt de beste wel eens
Nee iderdaad. Ga dan ik kladblok typen als het je toch niks boeit. Ik ben klaar met jou, je hebt niks te meldenquote:Op maandag 12 december 2011 21:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zoals ik al had gezegd: dat interesseert me helemaal niets.
Dat zijn geen droombaantjes, maar zal ongetwijfeld beter zijn dan de hele dag thuis te zitten en je druk te maken over een internetforum.quote:Op maandag 12 december 2011 21:48 schreef Soit het volgende:
[..]
Eerst nog een opleiding volgen anders wordt het niet meer dan een schoonmaker of taxidriver ofzo.
[..]
Dat duurde langquote:Op maandag 12 december 2011 21:48 schreef Re het volgende:
Zeg luitjes, ga eens niet meer op elkaars lange tenen staan
Nee eigenlijk niet echtquote:Op maandag 12 december 2011 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
iemand nog iets te melden trouwens? Iets leuks of zo?
Goed bezig.quote:Op maandag 12 december 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
Gister zo waar succes met oneliner op Paiq2 oneliners verstuurd en 2 keer een reactie terug. Dat dit nog niets zegt weet ik ook wel. Maar het begin is er iig wel
Dat vind ik ookquote:
Deze vraagquote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
Tellen verwijderde posts eigenlijk mee in je postcount?
Geen idee, maar maakt toch niet zo veel uit toch?quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, hoezo?quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
Tis gratis?quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom zitten zoveel van jullie op Paiq? ik hoor eigenlijk steeds maar dat er nooit echt een succes uit komt en toch zitten jullie er allemaal, how come? Hebben jullie al andere sites geprobeerd etc?
Ik ZAT er, maar nu niet meer. Precies omdat er dus niets uitkwamquote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom zitten zoveel van jullie op Paiq? ik hoor eigenlijk steeds maar dat er nooit echt een succes uit komt en toch zitten jullie er allemaal, how come? Hebben jullie al andere sites geprobeerd etc?
Ik nietquote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Moonwalk het volgende:
/ignorequote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef Soit het volgende:
Cactus. Ik ben weg. Ik ga je missen.![]()
En Halcon.![]()
Oneliner is toch dat je hetzelfde bericht naar meerdere mensen stuurt?
Geen idee. Boeit dat ook maar iets?quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
De meest andere sites moet je voor betalen. Als ik wat assertiever was dan had ik zeker meer succes gehad op Paiq. Tot nu toe 1 date en een paar toevallige meets met iemandquote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Moonwalk het volgende:
Nee, dat heet spamquote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef Soit het volgende:
En Halcon.![]()
Oh ik nietquote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kut, dan miste ik er al twee vandaag.
Nee een oneliner kan je sturen naar iemand waarvan je de foto op Paiq leuk vind maar dat kost wel creditsquote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef Soit het volgende:
En Halcon.![]()
Wat is de grote afkeer tegen een beetje betalen als het eventueel de kans op serieuzere mensen vergroot? Lijkt me dat op een betaalde site misschien wat serieuzere meiden zitten die wel echt op zoek zijn en betaald hebben. Ipv het getroll en rare gedrag van paiq dat ik hier steeds terug leesquote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meest andere sites moet je voor betalen. Als ik wat assertiever was dan had ik zeker meer succes gehad op Paiq. Tot nu toe 1 date en een paar toevallige meets met iemand
Dus toch betalen?quote:Op maandag 12 december 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee een oneliner kan je sturen naar iemand waarvan je de foto op Paiq leuk vind maar dat kost wel credits
Omdat je min of meer automatisch aan elkaar gekoppeld wordt is het makkelijker en minder onhandig dan andere datingsites.quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Moonwalk het volgende:
Dat vind ik ook. Liever betaal ik een beetjequote:Op maandag 12 december 2011 21:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat is de grote afkeer tegen een beetje betalen als het eventueel de kans op serieuzere mensen vergroot? Lijkt me dat op een betaalde site misschien wat serieuzere meiden zitten die wel echt op zoek zijn en betaald hebben. Ipv het getroll en rare gedrag van paiq dat ik hier steeds terug lees
Zullen we abonnementen voor dit topic gaan invoeren, dan kun je voortaan ook zeggen dat je bij een vereniging zit als mensen vragen naar je hobbiesquote:
Re, doe eens lief voor Loka ze is heel lief en onschuldig meisje echt waarquote:Op maandag 12 december 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, maar Re houdt niet van me
Daar heb ik niets van gemerkt toen ik op zo'n site zat. En die vlieger gaat zeker niet op dat het op een betaalsite beter is. Het blijft een veekeuring ben je niet mooi next.quote:Op maandag 12 december 2011 21:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat is de grote afkeer tegen een beetje betalen als het eventueel de kans op serieuzere mensen vergroot? Lijkt me dat op een betaalde site misschien wat serieuzere meiden zitten die wel echt op zoek zijn en betaald hebben. Ipv het getroll en rare gedrag van paiq dat ik hier steeds terug lees
Oke daar zit wat in, toch denk ik dat mensen die echt met datingsites aan de slag willen, beter gewoon een serieuze site waar de leden betalen moeten uitkiezen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat je min of meer automatisch aan elkaar gekoppeld wordt is het makkelijker en minder onhandig dan andere datingsites.
Mijn enige echte date ooit komt daar vandaan
Als je er voor moet betalen, weet ik het niet hoorquote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen we abonnementen voor dit topic gaan invoeren, dan kun je voortaan ook zeggen dat je bij een vereniging zit als mensen vragen naar je hobbies
Ik wacht op je. En ik hoorde dat je vreemdging met Supersoep maar dat vergeef ik je.quote:
Echt niet, Loka staat ook op mijn bitchlijstquote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
Re, doe eens lief voor Loka ze is heel lief en onschuldig meisje echt waar
Ik ben te gierig voor een andere datingsite. En de vrouwen op die andere sites hoeven vaak niet eens te betalen om nagenoeg alle functionaliteit te hebben en zijn nauwelijks serieuzer.quote:Op maandag 12 december 2011 21:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen we abonnementen voor dit topic gaan invoeren, dan kun je voortaan ook zeggen dat je bij een vereniging zit als mensen vragen naar je hobbies
Ja in wezen wel.quote:
/ignorequote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef Soit het volgende:
Ik wacht op je. En ik hoorde dat je vreemdging met Supersoep maar dat vergeef ik je.
Ja dat mag dat is de bedoeling van die onelinerquote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef Soit het volgende:
En wat houdt die oneliner in of mag je die zelf typen?
[..]
Ik wacht op je. En ik hoorde dat je vreemdging met Supersoep maar dat vergeef ik je.
Dat vind ik apart, er te gierig voor zijn als dat serieus een optie voor je zou zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben te gierig voor een andere datingsite. En de vrouwen op die andere sites hoeven vaak niet eens te betalen om nagenoeg alle functionaliteit te hebben en zijn nauwelijks serieuzer.
Betalen voor een drankje doe je toch ook en dat kost toch ook geld?quote:Op maandag 12 december 2011 22:03 schreef Soit het volgende:
Betalen op internet omdat je een chick wil. Of een vent. Beetje desperate wel, vind ik.
Sowieso sites waarvan het enige doel is je te koppelen aan mogelijk relatiemateriaalquote:Op maandag 12 december 2011 22:03 schreef Soit het volgende:
Betalen op internet omdat je een chick wil. Of een vent. Beetje desperate wel, vind ik.
Wat is dit nou weer voor gekke reactie? Dat is al lang niet meer zo dat vrouwen minder of niks hoeven te betalen. Wil je nou verdomme aan een vrouw komen, of de rest van je leven blijven klagen dat je niemand kan krijgenquote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef Capstan het volgende:
Ik ben te gierig voor een andere datingsite. En de vrouwen op die andere sites hoeven vaak niet eens te betalen om nagenoeg alle functionaliteit te hebben en zijn nauwelijks serieuzer.
Nee, ik laat de vrouw betalen en als ze dat niet wil is het einde verhaal.quote:Op maandag 12 december 2011 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Betalen voor een drankje doe je toch ook en dat kost toch ook geld?
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 12 december 2011 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso sites waarvan het enige doel is je te koppelen aan mogelijk relatiemateriaal
Ik wil niet veel zeggen hoor maar Fok is ook een verkapte datingsitequote:Op maandag 12 december 2011 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso sites waarvan het enige doel is je te koppelen aan mogelijk relatiemateriaal
Ik begrijp je punt wel, hoor. Ik heb het ook wel overwogen. Maar uiteindelijk deed ik toch liever andere dingen met mijn geld.quote:Op maandag 12 december 2011 22:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat vind ik apart, er te gierig voor zijn als dat serieus een optie voor je zou zijn.
Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat vrouwen niet hoeven te betalen, maar dat maakt niet uit, want ik heb het dus over sites waar iedereen moet betalen. Ook de vrouwen dus. Die betalen dan niet voor niets en zullenw at serieuzer op jullie reageren. Kwam gewoon opeens in me op, het is aan jullie om te bepalen wat je er mee doet
Misschien voor jou en voor mij ja, omdat we niet aan datingsites doen of zoiets nodig hebben. Maar als je een type bent die serieus een kans waagt via een dating site dan lijkt me toch dat je liever serieuze mensen wil spreken dan allemaal mensen die er voor de lol op zitten omdat het gratis is. Alles wat ik hier hoor van gratis datingsites is de ene flop na de andere flop, en als er al een date van komt dan is het alsnog een flopquote:Op maandag 12 december 2011 22:03 schreef Soit het volgende:
Het onderscheid de serieuze mensen van de aandachtshoeren. Best functioneel dus.quote:Op maandag 12 december 2011 22:03 schreef Soit het volgende:
Hier heb ik vooral contacten voor gezelligheid en om mee te praten over leuke dingen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor maar Fok is ook een verkapte datingsite
Dat bedoel ik dus, jij zegt het in minder woordenquote:Op maandag 12 december 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor gekke reactie? Dat is al lang niet meer zo dat vrouwen minder of niks hoeven te betalen. Wil je nou verdomme aan een vrouw komen, of de rest van je leven blijven klagen dat je niemand kan krijgen
Goed plan.quote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar dat kan heel gemakkelijk eindigen in een datequote:Op maandag 12 december 2011 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier heb ik vooral contacten voor gezelligheid en om mee te praten over leuke dingen.
De tering, ik ben het zo maar met je eens.quote:Op maandag 12 december 2011 22:03 schreef Soit het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 12 december 2011 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier heb ik vooral contacten voor gezelligheid en om mee te praten over leuke dingen.
Zie ergens hierboven, dus. Vleeskeuring en zo. Dat is Paiq ook, maar daar betaalde je er tenminste niet voorquote:Op maandag 12 december 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor gekke reactie? Dat is al lang niet meer zo dat vrouwen minder of niks hoeven te betalen. Wil je nou verdomme aan een vrouw komen, of de rest van je leven blijven klagen dat je niemand kan krijgen
/ignorequote:Op maandag 12 december 2011 22:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het onderscheid de serieuze mensen van de aandachtshoeren. Best functioneel dus.
Erger nog een club voor mensen die moeite hebben met versierenquote:Op maandag 12 december 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuke hobby, lid zijn van een versierclub.
Nee, lid van een vereniging,maar je kan er verder niet teveel over zeggen, want het is nogal exclusief en moeilijk om erbij te komen. Dan maak je jezelf gelijk interessantquote:Op maandag 12 december 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
Leuke hobby, lid zijn van een versierclub.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De tering, ik ben het zo maar met je eens.
Interessant doen met je hobby'squote:Op maandag 12 december 2011 22:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, lid van een vereniging,maar je kan er verder niet teveel over zeggen, want het is nogal exclusief en moeilijk om erbij te komen. Dan maak je jezelf gelijk interessant
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Interessant doen met je hobby's
Of verdachtquote:Op maandag 12 december 2011 22:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, lid van een vereniging,maar je kan er verder niet teveel over zeggen, want het is nogal exclusief en moeilijk om erbij te komen. Dan maak je jezelf gelijk interessant
Ik kan het je wel vertellen maar dan moet ik je dodenquote:Op maandag 12 december 2011 22:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb geen deurbelquote:Op maandag 12 december 2011 22:08 schreef Moonwalk het volgende:
Ik dacht ik gooi er eens wat nuttigs en serieus in, maar zoals te verwachten was, wordt het weer hard weggewuifd. Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat een aantal mensen op een dag wakker hoopt te worden als de postbode met een pakketje aanbelt.
Een krabbeltje zetten en een grote doos met een vrolijke vrouw er in kan uitpakken. Dan zit er een kaartje bij " GROETJES VAN HENK EN ANJA ( anja heb ik van dennis gekregen) "
Ofzoiets
In de tram willen versieren.quote:Op maandag 12 december 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat ik met nog een paar keer in de tram proberen iemand te versieren verder kom dan op een datingsite.
Ik vind het nogal een el cheapo instelling. Ik heb ook wel eens op relatie planet gestaan en dan had je van die kansloze sloebers die dan een hartje gingen sturen, omdat ze te beroerd waren om er voor te betalen. Dan maak je sowieso al geen kans.quote:Op maandag 12 december 2011 22:06 schreef Capstan het volgende:
Zie ergens hierboven, dus. Vleeskeuring en zo. Dat is Paiq ook, maar daar betaalde je er tenminste niet voor
Ik heb toch best serieus gereageerd, door te zeggen dat ik een betaalde datingsite niets voor mij vind.quote:Op maandag 12 december 2011 22:08 schreef Moonwalk het volgende:
Ik dacht ik gooi er eens wat nuttigs en serieus in, maar zoals te verwachten was, wordt het weer hard weggewuifd. Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat een aantal mensen op een dag wakker hoopt te worden als de postbode met een pakketje aanbelt.
Een krabbeltje zetten en een grote doos met een vrolijke vrouw er in kan uitpakken. Dan zit er een kaartje bij " GROETJES VAN HENK EN ANJA ( anja heb ik van dennis gekregen) "
Ofzoiets
Welcome to the Club. The first rule of the Club is: you do not talk about the Club. The second rule of the Club is: you DO NOT talk about the Club!quote:Op maandag 12 december 2011 22:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij kan het beter idd niet zeggenquote:Op maandag 12 december 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
Of verdachtMartijn is ook een vereniging
Standaard antwoord van een datingsite-gebruiker.quote:Op maandag 12 december 2011 22:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is dronken in de kroeg iemand oppikken respectvoller dan iemand leren kennen via internet?
Juist wel het is mijn vereniging namelijkquote:Op maandag 12 december 2011 22:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij kan het beter idd niet zeggen
Maar ik bén dan ook el cheapo, dat geef ik ook toequote:Op maandag 12 december 2011 22:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een el cheapo instelling. Ik heb ook wel eens op relatie planet gestaan en dan had je van die kansloze sloebers die dan een hartje gingen sturen, omdat ze te beroerd waren om er voor te betalen. Dan maak je sowieso al geen kans.
Kijk, hier heerst er ook nog een beetje taboe voor online daten, maar het is gewoon een middel om single mensen te leren kennen. Niks mis mee, niks om je voor te schamen. Is dronken in de kroeg iemand oppikken respectvoller dan iemand leren kennen via internet?
Oeh spannend, mag ik je aanraken?quote:Op maandag 12 december 2011 22:08 schreef Royco1 het volgende:
Ik kan het je wel vertellen maar dan moet ik je doden
Het merendeel zal gewoon matig/gemiddeld zijn, als ze mooi zijn hebben ze geen datingsite nodig meestal.quote:Op maandag 12 december 2011 22:10 schreef Soit het volgende:
[..]
In de tram willen versieren.
Datingsites.
Zitten daar wel mooie vrouwen op trouwens? Ik vraag het me altijd af. Ik heb altijd zo'n bepaald type vrouw in mijn hoofd. Dik en onervaren, maar dat is natuurlijk weer generaliserend.
Jij altijdquote:Op maandag 12 december 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oeh spannend, mag ik je aanraken?
Waar dan voor?quote:Op maandag 12 december 2011 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar ik bén dan ook el cheapo, dat geef ik ook toe
Dronken in de kroeg iemand oppikken is niets beter dan via internet, maar ook in beide gevallen kost het me geld dat ik liever ergens anders voor gebruik.
Mijn speelveld is sinds donderdag verbreed.quote:
Tenzij ze aan de verkeerde kant van de 'crazy scale' vallen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het merendeel zal gewoon matig/gemiddeld zijn, als ze mooi zijn hebben ze geen datingsite nodig meestal.
Dit ja. Maar ook dat er altijd wel een "excuus" is om welke tip dan ook uit te hoeven voeren.quote:Op maandag 12 december 2011 22:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
Sommigen van jullie lijken een beetje een houding te hebben van: 'Ik ben nou eenmaal een zolderautist en een vrouw moet dat maar accepteren, maar ik kom niet door de vleeskeuring omdat ze allemaal zo kieskeurig zijn.' (No offense verder, maar zo komt het een beetje over).
Je hebt ook aantrekkelijke, eenzame mensen hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
Het merendeel zal gewoon matig/gemiddeld zijn, als ze mooi zijn hebben ze geen datingsite nodig meestal.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn hobbies, sparen voor een aantal prijzige zaken. Dat soort dingen.
Dan moet je dus nooit aan een relatie beginnen. Dat kost pas een hoop geld.quote:Op maandag 12 december 2011 22:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn hobbies, sparen voor een aantal prijzige zaken. Dat soort dingen.
Er word inderdaad wel altijd heel erg naar excuses gezochtquote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dit ja. Maar ook dat er altijd wel een "excuus" is om welke tip dan ook uit te hoeven voeren.
Maar een goede relatie is absoluut wel de moeite waardquote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan moet je dus nooit aan een relatie beginnen. Dat kost pas een hoop geld.
Ik zeg toch meestal?quote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt ook aantrekkelijke, eenzame mensen hoor.
quote:
Dat zie ik dan wel weer. Ik zeg alleen dat ik dat geld NU wel beter kan gebruikenquote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan moet je dus nooit aan een relatie beginnen. Dat kost pas een hoop geld.
Ja maar die hebben geen datingsites nodig.quote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt ook aantrekkelijke, eenzame mensen hoor.
Hoe weet je dat? Heb je wel eens echt gekeken op een datingsite en dan niet PaiQ?quote:Op maandag 12 december 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
Ik zeg toch meestal?
Het zit er nou niet vol met blonde 22 jarige meisjes met een zandloperfiguur.
goed advies. dankje.quote:Op maandag 12 december 2011 22:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat vind ik apart, er te gierig voor zijn als dat serieus een optie voor je zou zijn.
Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat vrouwen niet hoeven te betalen, maar dat maakt niet uit, want ik heb het dus over sites waar iedereen moet betalen. Ook de vrouwen dus. Die betalen dan niet voor niets en zullenw at serieuzer op jullie reageren. Kwam gewoon opeens in me op, het is aan jullie om te bepalen wat je er mee doet
Nee, ik denk eerder met dikke draken. Dat lijkt mij tenminste voor de hand liggend.quote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja maar die hebben geen datingsites nodig.
Tsja dan moet je het zelf maar wetenquote:Op maandag 12 december 2011 22:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Dat zie ik dan wel weer. Ik zeg alleen dat ik dat geld NU wel beter kan gebruiken
Even een nuance geplaatst, graag gedaan.quote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja maar die hebben meestal geen datingsites nodig.
Hoezo niet? Die kunnen toch ook een bepaald type man zoeken die ze niet vinden op hun werk, studie, uitgaan?quote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef Soit het volgende:
Ja maar die hebben geen datingsites nodig.
Nee, ik heb vrij weinig te zoeken op een datingsite aangezien mijn leeftijd.quote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb je wel eens echt gekeken op een datingsite en dan niet PaiQ?
Je bedoelt met hun 2 meter lange eisenlijstjes?quote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Die kunnen toch ook een bepaald type man zoeken die ze niet vinden op hun werk, studie, uitgaan?
Een desperate iemand dus. Overal te vinden maar inderdaad eerder op datingsites. Ik heb nou eenmaal dat beeld, het klinkt oppervlakkig maar ja.quote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Die kunnen toch ook een bepaald type man zoeken die ze niet vinden op hun werk, studie, uitgaan?
Echt hè.. Je kan toch ook gewoon moeite hebben met mensen tegen komen in het echt of ze aanspreken.. dan is zo een datings-site wel gewoon makkelijk om nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Roep dan ook geen dingen die je niet weet.quote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Nee, ik heb vrij weinig te zoeken op een datingsite aangezien mijn leeftijd.
Dat ook ja. Het is voor sommigen nooit hun eigen schuld.quote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dit ja. Maar ook dat er altijd wel een "excuus" is om welke tip dan ook uit te hoeven voeren.
Je moet het ook weer niet laten lijken dat als ik wél geld uit zou geven aan een betaalde datingsite ik van succes verzekerd zou zijn, want dat geldt voor niemand.quote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja dan moet je het zelf maar weten
Ja. En de resultaten zijn teleurstellend. Bij hoge uitzondering zit er wel eens een leuke meid tussen, die vervolgens niet reageert. En die uitzondering is echt niet een bijzonder positieve uitschieter ofzo, ik heb het nieteens zo op de fotomodelletjesquote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb je wel eens echt gekeken op een datingsite en dan niet PaiQ?
Het is niet oppervlakkig het is extreem kortzichtig.quote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef Soit het volgende:
Een desperate iemand dus. Overal te vinden maar inderdaad eerder op datingsites. Ik heb nou eenmaal dat beeld, het klinkt oppervlakkig maar ja.
Jij weer met die eisenlijstjes. Besef je wel dat je zelf ook een enorme eisenlijst hebt?quote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt met hun 2 meter lange eisenlijstjes?
Precies, jij moet gewoon gaan hosselen in het uitgaanslevenquote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Maakt me niet uit.quote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is niet oppervlakkig het is extreem kortzichtig.
Hier het bewijs.quote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. En de resultaten zijn teleurstellend. Bij hoge uitzondering zit er wel eens een leuke meid tussen, die vervolgens niet reageert. En die uitzondering is echt niet een bijzonder positieve uitschieter ofzo, ik heb het nieteens zo op de fotomodelletjes
Die heb ik helemaal niet, heb al eerder aangegeven dat ik maar enkele eisen heb. Je slaat de plank behoorlijk mis dit keer heathcliffquote:Op maandag 12 december 2011 22:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Jij weer met die eisenlijstjes. Besef je wel dat je zelf ook een enorme eisenlijst hebt?
Ik steek de hand best in eigen boezem, hoor. Dat ik dan geen geld uitgeef aan een datingsite, dat is dan wellicht een gemiste kans. Maar misschien ook helemaal niet. Ik kan net zo goed elders iemand tegen het lijf lopen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat ook ja. Het is voor sommigen nooit hun eigen schuld.
Okee, laat het me weten als je 10 meiden vindt van 22 op zo'n site catergorietje supermodel.quote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Roep dan ook geen dingen die je niet weet.
Jij bent nog te jong om terug te vallen op datingsites. Dat is meer iets wat je doet als je midden twintig bent en je hebt nog niet gevonden wat je zoekt. (Vind ik).quote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze moet op mij afkomen en doorhebben dat ik een relatie met haar wil zonder dat ik openlijk durf te vertellen dat ik haar ook wel leuk vind is anders een behoorlijke eis tochquote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet, heb al eerder aangegeven dat ik maar enkele eisen heb. Je slaat de plank behoorlijk mis dit keer heathcliff
Waar dan? In de kroeg kom je ook al niet?quote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik steek de hand best in eigen boezem, hoor. Dat ik dan geen geld uitgeef aan een datingsite, dat is dan wellicht een gemiste kans. Maar misschien ook helemaal niet. Ik kan net zo goed elders iemand tegen het lijf lopen.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Jij bent nog te jong om terug te vallen op datingsites. Dat is meer iets wat je doet als je midden twintig dertig bent en je hebt nog niet gevonden wat je zoekt. (Vind ik).
Dat heb je wel, want ze moet al je autisme-eigenschappen accepteren.quote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet, heb al eerder aangegeven dat ik maar enkele eisen heb. Je slaat de plank behoorlijk mis dit keer heathcliff
Zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Jij bent nog te jong om terug te vallen op datingsites. Dat is meer iets wat je doet als je midden twintig bent en je hebt nog niet gevonden wat je zoekt. (Vind ik).
Ze beginnen steeds vroeger helaasquote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Jij bent nog te jong om terug te vallen op datingsites. Dat is meer iets wat je doet als je midden twintig bent en je hebt nog niet gevonden wat je zoekt. (Vind ik).
Dus daarom moet je maar gaan betalen om op internet een meid te vinden. Op een site waar ze d'r ook nog eens allemaal niet uitzien? Dan is de keuze erg simpel.quote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar dan? In de kroeg kom je ook al niet?
En das volgens jou meteen een 2 meter lange lijst zeker? Bwehquote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat heb je wel, want ze moet al je autisme-eigenschappen accepteren.
Nee, omdat ik daar niets om geef. Het zal vast voor meer mensen gelden dat ze geen vrouwen proberen te versieren op plaatsen waar ze zelf niet voor hun lol zouden komenquote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar dan? In de kroeg kom je ook al niet?
je bent vrouw dus aarsgeweiquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een "<3 " tatoeage laten zetten met een vriendin, ik weet alleen niet de juiste plek.
Schaamstreek.quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een "<3 " tatoeage laten zetten met een vriendin, ik weet alleen niet de juiste plek.
Op je kontquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
quote:
Ja, dat is een lange eisenlijst, vind ik.quote:Op maandag 12 december 2011 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En das volgens jou meteen een 2 meter lange lijst zeker? Bweh
Rechtsboven je venusheuvel (quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is een langezware eisenlijst, vind ik.
Voor jou misschien wel, maar je moet niet vergeten dat ik wat dat betreft weinig keus heb niet waar?quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is een lange eisenlijst, vind ik.
Oh zo'n ding heet een venusheuvel.quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Rechtsboven je venusheuvel (wat een woord) net onder je heupbot.
Aan de onderkant van je voet. Enige schappelijke plek voor een tattoo.quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
En de meest belangrijkequote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
het moet klikken dat is de enige eis
En dat kan dus overal gebeuren, dat was ook een beetje mijn puntquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
Klikken is absoluut wel een must ja, anders heeft het geen zin, dan doe je het met tegenzin en das nooit goedquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Myra? Zou je hem raken?
Ik moet het gewoon even weten.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Herkenbaar dit.quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
Goed, ik neem mezelf even als voorbeeld. Over de 30, niet meer behoefte om 3x per week in de kroeg te hangen, hoog opgeleid, zie er leuk uit en er komt weer een tijd dat ik ook weer een relatie wil (nu nog even niet).
Meeste van mijn vrienden/vriendinnen hebben een relatie (gaan in het weekend naar Ikea ipv stappen) , wonen samen, trouwen, kinderen etc. Dus uitgaan doe ik niet bijzonder vaak meer, daarbij wil ik niet wanhopig tussen de jonge gasten wanhopig gaan zoeken naar een geschikte kerel. Op mijn werk wil ik geen relatie (teveel gedoe als het misgaat), op mijn sport ken ik iedereen al en zal ik niet opeens iemand gaan ontmoeten. Ik doe leuke dingen met vrienden, maar daar struikel ik ook niet over de leuke mannen, in mijn leeftijdscategorie is de kans groot dat mannen al bezet zijn (of zelfs getrouwd zijn kinderen hebben) dus zal ook niet gelijk elke vent aanspreken in de supermarkt.
Kortom, vertel me maar waar ik dan moet gaan versieren? Zo raar is het dan toch niet als je dan online gaat zoeken, omdat je dan zeker weet dat iemand single is (tenzij klootzak).
Helaas werkt een datingsite voor mij alleen niet echt, persoonlijke redenen, maar ik zie er niks wanhopigs aan of dat het is voor contact gestoorde of lelijke mensen.
Zo boven je heupbeen, dat vind ik inderdaad wel de mooiste plek, maar daar heb ik het figuur niet voor.quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Rechtsboven je venusheuvel (wat een woord) net onder je heupbot.
Op je hoofd, net als dat meisje uit Belgiëquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Myra? Zou je hem raken?
Ik vind hem wel leuk, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Myra? Zou je hem raken?
Bwehehehe. 'Sterrenmeisje'quote:Op maandag 12 december 2011 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Op je hoofd, net als dat meisje uit België56 keer <3 op je voorhoofd is in elk geval bijzonder
Zo zie ik datingsites ook niet, hoor. Ik vind het dus alleen niks voor mezelf. Net als jij.quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
Helaas werkt een datingsite voor mij alleen niet echt, persoonlijke redenen, maar ik zie er niks wanhopigs aan of dat het is voor contact gestoorde of lelijke mensen.
Ik vind dus ook niet dat je 30 moet zijn om dit te mogen. Leeftijd is irrelevant wat mij betreft. Er zijn ook mensen die niet houden van uitgaan en het is veel lastiger om irl zomaar iemand aan te spreken dan online.quote:Op maandag 12 december 2011 22:27 schreef Royco1 het volgende:
Herkenbaar dit.
Alleen ben ik natuurlijk nog lang geen 30
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Myra? Zou je hem raken?
Ik moet het gewoon even weten.![]()
Hmm, op de een of andere manier vond ik hem wel bij je passen, weet niet wat het was.quote:
en zit je hiervoor op fok nu hier tussen de grotendeels wat jongeren in deze reeks? (dit wil ik echt weten, echt serieus soms dacht ik dat je pedo bent ofzo, of weet ik het wat.quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
Goed, ik neem mezelf even als voorbeeld. Over de 30, niet meer behoefte om 3x per week in de kroeg te hangen, hoog opgeleid, zie er leuk uit en er komt weer een tijd dat ik ook weer een relatie wil (nu nog even niet).
Meeste van mijn vrienden/vriendinnen hebben een relatie (gaan in het weekend naar Ikea ipv stappen) , wonen samen, trouwen, kinderen etc. Dus uitgaan doe ik niet bijzonder vaak meer, daarbij wil ik niet wanhopig tussen de jonge gasten wanhopig gaan zoeken naar een geschikte kerel. Op mijn werk wil ik geen relatie (teveel gedoe als het misgaat), op mijn sport ken ik iedereen al en zal ik niet opeens iemand gaan ontmoeten. Ik doe leuke dingen met vrienden, maar daar struikel ik ook niet over de leuke mannen, in mijn leeftijdscategorie is de kans groot dat mannen al bezet zijn (of zelfs getrouwd zijn kinderen hebben) dus zal ook niet gelijk elke vent aanspreken in de supermarkt.
Kortom, vertel me maar waar ik dan moet gaan versieren? Zo raar is het dan toch niet als je dan online gaat zoeken, omdat je dan zeker weet dat iemand single is (tenzij klootzak).
Getver ;rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Myra? Zou je hem raken?
Ik moet het gewoon even weten.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Hij lijkt op een getinte en minder knappe versie van Socios.quote:Op maandag 12 december 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmm, op de een of andere manier vond ik hem wel bij je passen, weet niet wat het was.
Het is bij mij ook meer dat mijn vrienden ook allemaal gesetteld zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind dus ook niet dat je 30 moet zijn om dit te mogen. Leeftijd is irrelevant wat mij betreft. Er zijn ook mensen die niet houden van uitgaan en het is veel lastiger om irl zomaar iemand aan te spreken dan online.
pedo is iets heel anders hoorquote:Op maandag 12 december 2011 22:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en zit je hiervoor op fok nu hier tussen de grotendeels wat jongeren in deze reeks? (dit wil ik echt weten, echt serieus soms denk ik dat je pedo bent ofzo, of weet ik het wat)
Ik snap de vraag niet.quote:Op maandag 12 december 2011 22:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
en zit je hiervoor op fok nu hier tussen de grotendeels wat jongeren in deze reeks? (dit wil ik echt weten, echt serieus soms dacht ik dat je pedo bent ofzo, of weet ik het wat.
en zijn hier leuke mannen voor jou?)
Er valt een kwartje op de grond.quote:Op maandag 12 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij lijkt op een getinte en minder knappe versie van Socios.
Dat zeg ik ook niet, maar wat jij LIJKT te doen is achterover leunen en zeggen dat ze het maar moet accepteren. Het is alleen maar wat ik denk he, en ik bedoel het ook verder niet onaardig.quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, maar je moet niet vergeten dat ik wat dat betreft weinig keus heb niet waar?
Pedo?quote:Op maandag 12 december 2011 22:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en zit je hiervoor op fok nu hier tussen de grotendeels wat jongeren in deze reeks? (dit wil ik echt weten, echt serieus soms dacht ik dat je pedo bent ofzo, of weet ik het wat.
en zijn hier leuke mannen voor jou?)
wat is pedo?quote:Op maandag 12 december 2011 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
pedo is iets heel anders hoor
quote:
Zo lelijk is ie toch ook weer niet?quote:
Wat mij betreft is het ook niet wanhopig of alleen voor lelijke mensen. Alleen het aandeel goed uitziende mensen is er naar mijn ervaring lager dan in de algemene grote boze buitenwereld. Dan erbij, áls je dan al iemand gevonden hebt die je interesse weet te wekken, is de kans zeer groot dat je geen reactie krijgt of dat de ander niet door durft te pakken. Nou ben ik ook niet regelrecht uit het sprookjesboek ontsnapt ofzo, maar ik vind mezelf er prima uitzien en desondanks kom ik niet door de inmiddels veelbesproken vleeskeuring. En weet je? Ik doe er zelf ook aan mee, dus ik mag niet zeuren. Laten we wel wezen, uiterlijk is niet alles, maar je moet het er wel op kunnenquote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
Pedo gaat over kinderen onder de 16.quote:Op maandag 12 december 2011 22:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is pedo?
is pedo dan illegaal jong ofzo?
ja oke sorry dat het niet al te serieus klonk, maar pedo schrijven was makkelijker dan "jonge knulletjes(vergeleken met haar)"
Maar het komt wel onaardig over. Ik denk dat ik het er bij ga laten dat jouw mening gewoon jouw mening is, en dus gekleurd is. Goedendag verder, ik denk dat we wel zo'n beetje klaar zijn met elkaarquote:Op maandag 12 december 2011 22:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar wat jij LIJKT te doen is achterover leunen en zeggen dat ze het maar moet accepteren. Het is alleen maar wat ik denk he, en ik bedoel het ook verder niet onaardig.
of je nog hier zit met veel bijbedoelingen naast een beetje meeposten en misschien het leuk vinden.quote:
Die zijn lekker strak.quote:Op maandag 12 december 2011 22:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pedo gaat over kinderen onder de 16.
ohjaquote:Op maandag 12 december 2011 22:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pedo gaat over kinderen onder de 16.
Nou ja, zeg, mag ik niet eens mijn mening geven? Ik zeg telkens al bewust 'ik vind' en 'het lijkt.'quote:Op maandag 12 december 2011 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het komt wel onaardig over. Ik denk dat ik het er bij ga laten dat jouw mening gewoon jouw mening is, en dus gekleurd is. Goedendag verder, ik denk dat we wel zo'n beetje klaar zijn met elkaar
Ik denk dat dat komt omdat er nog steeds een soort schaamte en taboe heerst. Wat hier ook wordt geroepen, je bent wanhopig als je op een datingsite staat. Hoevaak ik wel niet gehoord heb dat mannen zeggen"ja, ik sta hier gewoon voor de lol op hoor, haha, ff kijken, maar niet serieus! "quote:Op maandag 12 december 2011 22:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat mij betreft is het ook niet wanhopig of alleen voor lelijke mensen. Alleen het aandeel goed uitziende mensen is er naar mijn ervaring lager dan in de algemene grote boze buitenwereld. Dan erbij, áls je dan al iemand gevonden hebt die je interesse weet te wekken, is de kans zeer groot dat je geen reactie krijgt of dat de ander niet door durft te pakken. Nou ben ik ook niet regelrecht uit het sprookjesboek ontsnapt ofzo, maar ik vind mezelf er prima uitzien en desondanks kom ik niet door de inmiddels veelbesproken vleeskeuring. En weet je? Ik doe er zelf ook aan mee, dus ik mag niet zeuren. Laten we wel wezen, uiterlijk is niet alles, maar je moet het er wel op kunnen
ik merk zelf het laatste jaar dat er best weer veel "ouderen" in de kroeg hangen. Zeg maar van onze leeftijd. Zeker als ik vergelijk met vroeger is dat echt duidelijk meer geworden. Het kan dus een goede plek zijn om leuke mannen tegen te komen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
Herkenbaar, alleen dan in mijn geval de vrouwenquote:in mijn leeftijdscategorie is de kans groot dat mannen al bezet zijn (of zelfs getrouwd zijn kinderen hebben)
Heb er zelf geen ervaring mee, maar van horen zeggen zitten er veel mannen die op zoek zijn naar sex ipv van een echte relatie.quote:Kortom, vertel me maar waar ik dan moet gaan versieren? Zo raar is het dan toch niet als je dan online gaat zoeken, omdat je dan zeker weet dat iemand single is (tenzij klootzak).
Wat heb ik er mee van toepassing?quote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja
ja oke. en heloef is inmiddels al 17.
ja het is waar.
ja weet niet.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 12 december 2011 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij word gehosseld door al die cougars hier
Ik kom hier voor de gezelligheid en vermaak. Zoals ik zei zitten veel vriendinnen/vrienden in een relatie en dat betekent dus ook dat ze 's avonds handje-in-handje op de bank zitten of vroeg naar bed gaan, etc. Hier is het gezellig. Hier kun je serieus kletsen, beetje flirten voor de grap, slap ouwehoeren en het onderwerp vind ik leuk. Ik zit hier niet om iemand te vinden, juist niet. Net als voor werk geldt dat hier ook. Hier wil ik graag kunnen zeggen en doen wat ik wil zonder bang te zijn dat iemand meeleest die me kent.quote:Op maandag 12 december 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
of je nog hier zit met veel bijbedoelingen naast een beetje meeposten en misschien het leuk vinden.
hoe groot is je hoop hier op aandacht van de leuke man of een date ofzo.
een groene toy boyquote:Op maandag 12 december 2011 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij word gehosseld door al die cougars hier
Dus het gaat niks worden tussen ons?quote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kom hier voor de gezelligheid en vermaak. Zoals ik zei zitten veel vriendinnen/vrienden in een relatie en dat betekent dus ook dat ze 's avonds handje-in-handje op de bank zitten of vroeg naar bed gaan, etc. Hier is het gezellig. Hier kun je serieus kletsen, beetje flirten voor de grap, slap ouwehoeren en het onderwerp vind ik leuk. Ik zit hier niet om iemand te vinden, juist niet. Net als voor werk geldt dat hier ook. Hier wil ik graag kunnen zeggen en doen wat ik wil zonder bang te zijn dat iemand meeleest die me kent.
oh oke.quote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kom hier voor de gezelligheid en vermaak. Zoals ik zei zitten veel vriendinnen/vrienden in een relatie en dat betekent dus ook dat ze 's avonds handje-in-handje op de bank zitten of vroeg naar bed gaan, etc. Hier is het gezellig. Hier kun je serieus kletsen, beetje flirten voor de grap, slap ouwehoeren en het onderwerp vind ik leuk. Ik zit hier niet om iemand te vinden, juist niet. Net als voor werk geldt dat hier ook. Hier wil ik graag kunnen zeggen en doen wat ik wil zonder bang te zijn dat iemand meeleest die me kent.
Nou, dan log ik maar uit he.quote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef Cactus1 het volgende:
Hier is het gezellig. Hier kun je serieus kletsen, beetje flirten voor de grap, slap ouwehoeren en het onderwerp vind ik leuk. Ik zit hier niet om iemand te vinden, juist niet. Net als voor werk geldt dat hier ook. Hier wil ik graag kunnen zeggen en doen wat ik wil zonder bang te zijn dat iemand meeleest die me kent.
Lees het volgende stuk ook even. Daar heb je wel mensen voor nodig. Ik ga niet alleen naar een kroegquote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef ook_gek het volgende:
ik merk zelf het laatste jaar dat er best weer veel "ouderen" in de kroeg hangen. Zeg maar van onze leeftijd. Zeker als ik vergelijk met vroeger is dat echt duidelijk meer geworden. Het kan dus een goede plek zijn om leuke mannen tegen te komen.
Wat me hier in Den Haag opvalt is de vrijdag middag borrel in de stad. Daar komen zeer veel mensen van uit hun werk naar het plein om het weekend in te luiden.
Is dat bij jou niet zo in de buurt? De gemiddelde leeftijd is daar zeker rond onze leeftijd en buiten leuke contacten opdoen lopen er ook aardig wat vrijgezellen tussen.
Dat ben ik helemaal met je eens hoorquote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat er nog steeds een soort schaamte en taboe heerst. Wat hier ook wordt geroepen, je bent wanhopig als je op een datingsite staat. Hoevaak ik wel niet gehoord heb dat mannen zeggen"ja, ik sta hier gewoon voor de lol op hoor, haha, ff kijken, maar niet serieus! "
Dan denk ik: wat een bullshit, je wil gewoon ook graag een vriendin en daar is helemaal niks mis mee. Uiteindelijk wil niemand alleen blijven de rest van zijn leven (uitzonderingen daargelaten) dus waarom zou je jezelf in godsnaam schamen?
oh oke, dat heb ik niet gezien. Sorryquote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lees het volgende stuk ook even. Daar heb je wel mensen voor nodig. Ik ga niet alleen naar een kroeg
Ja met de paarse mandjesquote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
In de bibliotheek en de supermarkt bij de groenteafdeling
En dat is vast waarom vrouwen op een datingsite staan.quote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens hoor
Neemt niet weg dat het niet zo ideaal is als je zou denken. Misschien dat je er als vrouw beter mee wegkomt, genoeg dekhengsten die achter hun lul aan lopen![]()
Als goedbedoelende fatsoenlijke vent die qua uiterlijk in de middenmoot past is het gewoon jammer maar helaas. Helaas
Ik heb dus ook geen luxe positie, want ik struikel ook niet over de leuke mannen. Dat ik socialer ben en makkelijker contact leg, betekent niet dat ik gelijk een relatie heb als ik dat wil en niet weet wat het is om me eenzaam te voelen. Jij denkt echt dat vrouwen dat niet kennen hè?quote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh oke.
het klinkt wel alsof je dus helemaal zonder bijbedoelingen hier zit. wel luxe voor de vrouw dat ze wel hier voor wat anders zou kunnen komen, dus wilde even weten of je gebruik ervan zou maken.
edit: niet dat ik hier voor dingen zit! ik wist al bij voorbaat dat het kansloos is en ik 0 kan krijgen.
Ik ben niet zielig hoor, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja weet niet.
ik denk zo erg aan jou, dat je zielig bent ofzoiets en ook de date met cactus wel zou willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |