is goed wel in het maanlicht op een begraafplaats met allemaal zombies want anders is het niet echt natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2011 21:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jahoor maar dan moet je wel van tevoren oefenen want ik ben natuurlijk vet goed
quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef Crutch het volgende:
Grey is geen troll, hij is wat vervreemd geraakt van de maatschappij.
ja je hebt me door.quote:Op maandag 12 december 2011 21:18 schreef Soit het volgende:
[..]
Tja. Ik kan ook wel doen alsof ik een dikke autist ben, grappig en onnozel posten, op de meet komen en dan ineens wel sociaal zijn. Ik weet niet, zoveel tijd kost dat niet eens.
Kneusjequote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij hebt wat te melden
Oké, het is wel nodig voor mijn zusje want ze begrijpt het totaal niet. En het is verplicht, ze staat nu net een 5,5 volgens mij. Wanneer ga jij terug naar je ouders dan?quote:Op maandag 12 december 2011 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geef momenteel ook bijles scheikunde aan een meisje uit klas 6, haar bevalt het wel.
Maar ik weet niet hoe lang ik nog in de buurt van Enschede ben.
Ting-ting-ting get ready to rumble.quote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij hebt wat te melden
Je suis readyquote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ting-ting-ting get ready to rumble.
Jij bent echt blijven steken op het niveau van de kleuterschool voor ééncelligen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook van mezelf vinden als ik jou was
En jij daarvoor nog, je hebt de peuterspeelzaal nooit afgemaakt. Nu jij weerquote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent echt blijven steken op het niveau van de kleuterschool voor ééncelligen.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
is goed wel in het maanlicht op een begraafplaats met allemaal zombies want anders is het niet echt natuurlijk
Inderdaad. Was ook niet nodig. Ik was daar veel te goed voor. Nu jij weer.quote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En jij daarvoor nog, je hebt de peuterspeelzaal nooit afgemaakt. Nu jij weer
Dat maakten ze je wijs omdat je toch al een hopeloos clueless geval was. Nu jij weer, klein kindquote:Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Was ook niet nodig. Ik was daar veel te goed voor. Nu jij weer.
Hier sla je volledig de plank mis. Hij heeft een goede baan en een mooi diploma. Jij hebt net je havo/vwo diploma en bent beland in de uitkering. Niets mis mee maar zulke dingen moet je niet zeggen als je zelf geen steek verder bent. En jullie hebben dezelfde leeftijd.quote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En jij daarvoor nog, je hebt de peuterspeelzaal nooit afgemaakt. Nu jij weer
Ga eerst een baan zoeken. Dan praten we daarna weer verder.quote:Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat maakten ze je wijs omdat je toch al een hopeloos clueless geval was. Nu jij weer, klein kind
Hij gedraagt zich niet zo, mag hij iets meerr z;n best gaan doen, die homofoobquote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef Soit het volgende:
[..]
Hier sla je volledig de plank mis. Hij heeft een goede baan en een mooi diploma KNIPPOS
Haal je piemel uit Halcons aars en doe GVD je UI terugquote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef Soit het volgende:
Hier sla je volledig de plank mis. Hij heeft een goede baan en een mooi diploma. Jij hebt net je havo/vwo diploma en bent beland in de uitkering. Niets mis mee maar zulke dingen moet je niet zeggen als je zelf geen steek verder bent. En jullie hebben dezelfde leeftijd.
Nee, we praten nu verder. Durf je nu al niet? Lamerquote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga eerst een baan zoeken. Dan praten we daarna weer verder.
Oeh, de werkloosheidkaart, die moet pijn doen bij het koffiekamp.quote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga eerst een baan zoeken. Dan praten we daarna weer verder.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ja je hebt me door.
het was allemaal een barney stinson pitty fuck plan.
oh en ook nog, ik heb je moeder geneukt en ik ben je echte vader.
waar is je ui met mij erop heen, mijn zoon?
Zie boven, ik ben nog lang niet klaar met hemquote:Op maandag 12 december 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh, de werkloosheidkaart, die moet pijn doen bij het koffiekamp.
Oke dan geen zombies maar wel romantisch in het maanlichtquote:Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]ik doe de moonwalk, niet die walgelijke thrillerdans
Je kunt beter eerst proberen iets van je leven te maken door bijvoorbeeld eens een keer een baan te zoeken. En beter nog: een baan te vinden.quote:Op maandag 12 december 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, we praten nu verder. Durf je nu al niet? Lamer
quote:Op maandag 12 december 2011 21:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haal je piemel uit Halcons aars en doe GVD je UI terug
In februari waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef Soit het volgende:
[..]
Oké, het is wel nodig voor mijn zusje want ze begrijpt het totaal niet. En het is verplicht, ze staat nu net een 5,5 volgens mij. Wanneer ga jij terug naar je ouders dan?
Kan me indenken dat het zeer doet als je met de neus op de feiten wordt gedrukt. Zeker als de feiten in dit geval een zielig leventje zonder baan en zonder vrienden betreffen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh, de werkloosheidkaart, die moet pijn doen bij het koffiekamp.
/care Doe gewoon je UI terugquote:Op maandag 12 december 2011 21:38 schreef Soit het volgende:
Het is nou eenmaal zo. Niks met aarslikken te maken. Halcon heeft iets bereikt qua werk. Magnetron zit thuis met een uitkering.
Loka, ik neem wel contact met jou op via Facebook voor die bijles. It's important.
Je kunt bog beter proberen iets socialer te zijn, je wordt nog minder gemogen dan ik. Verspil je tijd niet langer, nu ben ik nog vrioendelijk. En AUB niet dom wezen halcionquote:Op maandag 12 december 2011 21:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst proberen KNIIIIIP
Jullie hebben wel geld voor professionele bijles toch?quote:Op maandag 12 december 2011 21:38 schreef Soit het volgende:
[..]Het is nou eenmaal zo. Niks met aarslikken te maken. Halcon heeft iets bereikt qua werk. Magnetron zit thuis met een uitkering.
Loka, ik neem wel contact met jou op via Facebook voor die bijles. It's important.
Scheikunde ik heb ook bijles nodigquote:
Wat is schijkunde?quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dus je bent ook goed in schijkunde.....gewoon wauw meid
Het interesseert me geen ene fuck wat een stel randgevallen op een internetforum van me vinden. Jou wel kennelijk... Nou, heb nieuws voor je. Zelfs hier vinden ze je een kneus. Kun je nagaan wat mensen IRL van je vinden.quote:Op maandag 12 december 2011 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt bog beter proberen iets socialer te zijn, je wordt nog minder gemogen dan ik. Verspil je tijd niet langer, nu ben ik nog vrioendelijk. En AUB niet dom wezen halcion
Ik val net binnen en heb meteen halcion aan de haak./ Lucky me -_-quote:Op maandag 12 december 2011 21:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is dat moment van de dag weer. Bad timing Royco
Das al de 2e keer, als je niks met ons te schaften hebt, blijf dan gewoon weg, niemand die je in dat geval zal missen, doei!quote:Op maandag 12 december 2011 21:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het interesseert me geen ene fuck wat een stel randgevallen op een internetforum van me vinden. Jou wel kennelijk... Nou, heb nieuws voor je. Zelfs hier vinden ze je een kneus. Kun je nagaan wat mensen IRL van je vinden.
Je zou beter je tijd kunnen steken in het zoeken van een baan.quote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das al de 2e keer, als je niks met ons te schaften hebt, blijf dan gewoon weg, niemand die je in dat geval zal missen, doei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |