Goed bezig.quote:Op maandag 12 december 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
Gister zo waar succes met oneliner op Paiq2 oneliners verstuurd en 2 keer een reactie terug. Dat dit nog niets zegt weet ik ook wel. Maar het begin is er iig wel
Dat vind ik ookquote:
Deze vraagquote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
Tellen verwijderde posts eigenlijk mee in je postcount?
Geen idee, maar maakt toch niet zo veel uit toch?quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, hoezo?quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
Tis gratis?quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom zitten zoveel van jullie op Paiq? ik hoor eigenlijk steeds maar dat er nooit echt een succes uit komt en toch zitten jullie er allemaal, how come? Hebben jullie al andere sites geprobeerd etc?
Ik ZAT er, maar nu niet meer. Precies omdat er dus niets uitkwamquote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom zitten zoveel van jullie op Paiq? ik hoor eigenlijk steeds maar dat er nooit echt een succes uit komt en toch zitten jullie er allemaal, how come? Hebben jullie al andere sites geprobeerd etc?
Ik nietquote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Moonwalk het volgende:
/ignorequote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef Soit het volgende:
Cactus. Ik ben weg. Ik ga je missen.![]()
En Halcon.![]()
Oneliner is toch dat je hetzelfde bericht naar meerdere mensen stuurt?
Geen idee. Boeit dat ook maar iets?quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
De meest andere sites moet je voor betalen. Als ik wat assertiever was dan had ik zeker meer succes gehad op Paiq. Tot nu toe 1 date en een paar toevallige meets met iemandquote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Moonwalk het volgende:
Nee, dat heet spamquote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef Soit het volgende:
En Halcon.![]()
Oh ik nietquote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kut, dan miste ik er al twee vandaag.
Nee een oneliner kan je sturen naar iemand waarvan je de foto op Paiq leuk vind maar dat kost wel creditsquote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef Soit het volgende:
En Halcon.![]()
Wat is de grote afkeer tegen een beetje betalen als het eventueel de kans op serieuzere mensen vergroot? Lijkt me dat op een betaalde site misschien wat serieuzere meiden zitten die wel echt op zoek zijn en betaald hebben. Ipv het getroll en rare gedrag van paiq dat ik hier steeds terug leesquote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meest andere sites moet je voor betalen. Als ik wat assertiever was dan had ik zeker meer succes gehad op Paiq. Tot nu toe 1 date en een paar toevallige meets met iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |