Jij zou beter jhe tijd kunnen steken in je werkquote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou beter je tijd kunnen steken in het zoeken van een baan.
Ik ook, pure bromance tussen Halcon en Magnetronkoffie.quote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik voel een diepe liefde opbloeien hier.
Ik wil ook wel diepe liefde voelenquote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik voel een diepe liefde opbloeien hier.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel diepe liefde voelen
Ik mag gewoon geen mensen die homohaters zijn. Heb iets persoonlijks tegen discriminatiequote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, pure bromance tussen Halcon en Magnetronkoffie.
Altijd diepe liefde voor jou, schatje.quote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben niet 24 uur per dag aan het werk.quote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij zou beter jhe tijd kunnen steken in je werk
Jij wil gewoon iets heel diep in je voelenquote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe dan beter je best in plaats van te lopen klagen op anderenquote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben niet 24 uur per dag aan het werk.
Als je niet wil moet je het gewoon zeggen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jullie hebben wel geld voor professionele bijles toch?
Nee. Nu ga ik tv kijken en ga jij mij uitnodigen.quote:
Zag je mn oproep ?quote:
35 cm genoeg? Schatjequote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel in je steken hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geef je alleen een nuttige tip (ga een baan zoeken).quote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe dan beter je best in plaats van te lopen klagen op anderen
quote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd diepe liefde voor jou, schatje.
Nee, vandaag wil ik niet neuken, dat meldde ik vanmorgen alquote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Royco1 het volgende:
Jij wil gewoon iets heel diep in je voelen
Nee, je probeert veel meer, je probeert je psychische shit bij mij te dumpen. Ga elders heen met je shitquote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef je alleen een nuttige tip (ga een baan zoeken).
Ja, vanmorgen pasquote:
Kheb hier nog wel tramadol voor je liggen. Wedden dat je hoofdpijn weg is?quote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef benzin het volgende:
Heeft er iemand een paar pijnstillers voor me? Mijn hoofd doet heel erg auw
Oh sorry dan heb ik dat vanmorgen gemist, my badquote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Nee, vandaag wil ik niet neuken, dat meldde ik vanmorgen al
Ik neem geen medicijnen voor hoofdpijnquote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef benzin het volgende:
Ik wil wel maar het is niet zo handig in verband met mijn werk op oproepbasis, wat 2 uur verderop is. Maar met een advertentie op haar school of in de lokale krant denk ik dat er genoeg mensen zijn die haar ermee kunnen helpen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Soit het volgende:
[..]
Als je niet wil moet je het gewoon zeggen.Mijn zusje wil perse iemand van 'onze' leeftijd die haar begrijpt dus dat moet dan maar.
[..]
Nee. Nu ga ik tv kijken en ga jij mij uitnodigen.
Ga een baan zoeken, gast. Volg mijn advies op en je gaat me eeuwig dankbaar zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, je probeert veel meer, je probeert je psychische shit bij mij te dumpen. Ga elders heen met je shit
Hij had een ban? Ow jeetje toch.quote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Sinji het volgende:
Nou snap ik dus waarom Halcon een ban had
Minder drinken of juist meerquote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef benzin het volgende:
Het is je vergeven, overkomt de beste wel eensquote:Op maandag 12 december 2011 21:45 schreef Royco1 het volgende:
Oh sorry dan heb ik dat vanmorgen gemist, my bad
Ga je shit elders dumpen, daaaag!quote:Op maandag 12 december 2011 21:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga een baan zoeken, gast. Volg mijn advies op en je gaat me eeuwig dankbaar zijn.
Ik ook niet, slecht spul is het over het algemeen, en je went er te snel aan.quote:Op maandag 12 december 2011 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik neem geen medicijnen voor hoofdpijn
quote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ineens was je weg zonder gedag te zeggen
quote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen pasZe moeten een Fok -app maken die me meldingen geeft als ik dringend nodig ben
Bemoei je er even niet mee en ga eten koken.quote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Sinji het volgende:
Get a job, loser.quote:Op maandag 12 december 2011 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga je shit elders dumpen, daaaag!
Deze discussie heeft ie sowieso al verloren door continu hetzelfde te herhalen en daarmee te verbloemen dat ie geen discussie kan voeren.quote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Sinji het volgende:
Ga elders lopen flamen, niemand mag je hier halcon. Je maakt je niet bepaald populair hier met je aanvallen. Doei!!quote:Op maandag 12 december 2011 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bemoei je er even niet mee en ga eten koken.
Zoals ik al had gezegd: dat interesseert me helemaal niets.quote:Op maandag 12 december 2011 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga elders lopen flamen, niemand mag je hier halcon. Je maakt je niet bepaald populair hier met je aanvallen. Doei!!
Oud nieuws. Halcon staat gelijk aan een kras op de plaatquote:Op maandag 12 december 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
Deze discussie heeft ie sowieso al verloren door continu hetzelfde te herhalen en daarmee te verbloemen dat ie geen discussie kan voeren.
Ga met je shit elders heen, je hebt moeite met lkezen he= Blijft steeds bij 1 onderwerp haken bij gebrek aan beter? Dacht ik alquote:
Eerst nog een opleiding volgen anders wordt het niet meer dan een schoonmaker of taxidriver ofzo.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bemoei je er even niet mee en ga eten koken.
Dat een werkloze stumperd een baan moet gaan zoeken, kun je niet vaak genoeg herhalen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze discussie heeft ie sowieso al verloren door continu hetzelfde te herhalen en daarmee te verbloemen dat ie geen discussie kan voeren.
Ja het overkomt me inderdaad somsquote:Op maandag 12 december 2011 21:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is je vergeven, overkomt de beste wel eens
Nee iderdaad. Ga dan ik kladblok typen als het je toch niks boeit. Ik ben klaar met jou, je hebt niks te meldenquote:Op maandag 12 december 2011 21:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zoals ik al had gezegd: dat interesseert me helemaal niets.
Dat zijn geen droombaantjes, maar zal ongetwijfeld beter zijn dan de hele dag thuis te zitten en je druk te maken over een internetforum.quote:Op maandag 12 december 2011 21:48 schreef Soit het volgende:
[..]
Eerst nog een opleiding volgen anders wordt het niet meer dan een schoonmaker of taxidriver ofzo.
[..]
Dat duurde langquote:Op maandag 12 december 2011 21:48 schreef Re het volgende:
Zeg luitjes, ga eens niet meer op elkaars lange tenen staan
Nee eigenlijk niet echtquote:Op maandag 12 december 2011 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
iemand nog iets te melden trouwens? Iets leuks of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |