quote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Jij bent nog te jong om terug te vallen op datingsites. Dat is meer iets wat je doet als je midden twintig dertig bent en je hebt nog niet gevonden wat je zoekt. (Vind ik).
Dat heb je wel, want ze moet al je autisme-eigenschappen accepteren.quote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet, heb al eerder aangegeven dat ik maar enkele eisen heb. Je slaat de plank behoorlijk mis dit keer heathcliff
Zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Jij bent nog te jong om terug te vallen op datingsites. Dat is meer iets wat je doet als je midden twintig bent en je hebt nog niet gevonden wat je zoekt. (Vind ik).
Ze beginnen steeds vroeger helaasquote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Jij bent nog te jong om terug te vallen op datingsites. Dat is meer iets wat je doet als je midden twintig bent en je hebt nog niet gevonden wat je zoekt. (Vind ik).
Dus daarom moet je maar gaan betalen om op internet een meid te vinden. Op een site waar ze d'r ook nog eens allemaal niet uitzien? Dan is de keuze erg simpel.quote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar dan? In de kroeg kom je ook al niet?
En das volgens jou meteen een 2 meter lange lijst zeker? Bwehquote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat heb je wel, want ze moet al je autisme-eigenschappen accepteren.
Nee, omdat ik daar niets om geef. Het zal vast voor meer mensen gelden dat ze geen vrouwen proberen te versieren op plaatsen waar ze zelf niet voor hun lol zouden komenquote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar dan? In de kroeg kom je ook al niet?
je bent vrouw dus aarsgeweiquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een "<3 " tatoeage laten zetten met een vriendin, ik weet alleen niet de juiste plek.
Schaamstreek.quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een "<3 " tatoeage laten zetten met een vriendin, ik weet alleen niet de juiste plek.
Op je kontquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
quote:
Ja, dat is een lange eisenlijst, vind ik.quote:Op maandag 12 december 2011 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En das volgens jou meteen een 2 meter lange lijst zeker? Bweh
Rechtsboven je venusheuvel (quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is een langezware eisenlijst, vind ik.
Voor jou misschien wel, maar je moet niet vergeten dat ik wat dat betreft weinig keus heb niet waar?quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is een lange eisenlijst, vind ik.
Oh zo'n ding heet een venusheuvel.quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Rechtsboven je venusheuvel (wat een woord) net onder je heupbot.
Aan de onderkant van je voet. Enige schappelijke plek voor een tattoo.quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
En de meest belangrijkequote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
het moet klikken dat is de enige eis
En dat kan dus overal gebeuren, dat was ook een beetje mijn puntquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
Klikken is absoluut wel een must ja, anders heeft het geen zin, dan doe je het met tegenzin en das nooit goedquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Myra? Zou je hem raken?
Ik moet het gewoon even weten.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |