Herkenbaar dit.quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
Goed, ik neem mezelf even als voorbeeld. Over de 30, niet meer behoefte om 3x per week in de kroeg te hangen, hoog opgeleid, zie er leuk uit en er komt weer een tijd dat ik ook weer een relatie wil (nu nog even niet).
Meeste van mijn vrienden/vriendinnen hebben een relatie (gaan in het weekend naar Ikea ipv stappen) , wonen samen, trouwen, kinderen etc. Dus uitgaan doe ik niet bijzonder vaak meer, daarbij wil ik niet wanhopig tussen de jonge gasten wanhopig gaan zoeken naar een geschikte kerel. Op mijn werk wil ik geen relatie (teveel gedoe als het misgaat), op mijn sport ken ik iedereen al en zal ik niet opeens iemand gaan ontmoeten. Ik doe leuke dingen met vrienden, maar daar struikel ik ook niet over de leuke mannen, in mijn leeftijdscategorie is de kans groot dat mannen al bezet zijn (of zelfs getrouwd zijn kinderen hebben) dus zal ook niet gelijk elke vent aanspreken in de supermarkt.
Kortom, vertel me maar waar ik dan moet gaan versieren? Zo raar is het dan toch niet als je dan online gaat zoeken, omdat je dan zeker weet dat iemand single is (tenzij klootzak).
Helaas werkt een datingsite voor mij alleen niet echt, persoonlijke redenen, maar ik zie er niks wanhopigs aan of dat het is voor contact gestoorde of lelijke mensen.
Zo boven je heupbeen, dat vind ik inderdaad wel de mooiste plek, maar daar heb ik het figuur niet voor.quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Rechtsboven je venusheuvel (wat een woord) net onder je heupbot.
Op je hoofd, net als dat meisje uit Belgiëquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een "<3 " tatoeage laten zetten met een vriendin, ik weet alleen niet de juiste plek.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Myra? Zou je hem raken?
Ik moet het gewoon even weten.
Ik vind hem wel leuk, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Myra? Zou je hem raken?
Ik moet het gewoon even weten.
Bwehehehe. 'Sterrenmeisje'quote:Op maandag 12 december 2011 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Op je hoofd, net als dat meisje uit België56 keer <3 op je voorhoofd is in elk geval bijzonder
Zo zie ik datingsites ook niet, hoor. Ik vind het dus alleen niks voor mezelf. Net als jij.quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
Helaas werkt een datingsite voor mij alleen niet echt, persoonlijke redenen, maar ik zie er niks wanhopigs aan of dat het is voor contact gestoorde of lelijke mensen.
Ik vind dus ook niet dat je 30 moet zijn om dit te mogen. Leeftijd is irrelevant wat mij betreft. Er zijn ook mensen die niet houden van uitgaan en het is veel lastiger om irl zomaar iemand aan te spreken dan online.quote:Op maandag 12 december 2011 22:27 schreef Royco1 het volgende:
Herkenbaar dit.
Alleen ben ik natuurlijk nog lang geen 30
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Myra? Zou je hem raken?
Ik moet het gewoon even weten.![]()
Hmm, op de een of andere manier vond ik hem wel bij je passen, weet niet wat het was.quote:
en zit je hiervoor op fok nu hier tussen de grotendeels wat jongeren in deze reeks? (dit wil ik echt weten, echt serieus soms dacht ik dat je pedo bent ofzo, of weet ik het wat.quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
Goed, ik neem mezelf even als voorbeeld. Over de 30, niet meer behoefte om 3x per week in de kroeg te hangen, hoog opgeleid, zie er leuk uit en er komt weer een tijd dat ik ook weer een relatie wil (nu nog even niet).
Meeste van mijn vrienden/vriendinnen hebben een relatie (gaan in het weekend naar Ikea ipv stappen) , wonen samen, trouwen, kinderen etc. Dus uitgaan doe ik niet bijzonder vaak meer, daarbij wil ik niet wanhopig tussen de jonge gasten wanhopig gaan zoeken naar een geschikte kerel. Op mijn werk wil ik geen relatie (teveel gedoe als het misgaat), op mijn sport ken ik iedereen al en zal ik niet opeens iemand gaan ontmoeten. Ik doe leuke dingen met vrienden, maar daar struikel ik ook niet over de leuke mannen, in mijn leeftijdscategorie is de kans groot dat mannen al bezet zijn (of zelfs getrouwd zijn kinderen hebben) dus zal ook niet gelijk elke vent aanspreken in de supermarkt.
Kortom, vertel me maar waar ik dan moet gaan versieren? Zo raar is het dan toch niet als je dan online gaat zoeken, omdat je dan zeker weet dat iemand single is (tenzij klootzak).
Getver ;rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Myra? Zou je hem raken?
Ik moet het gewoon even weten.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Hij lijkt op een getinte en minder knappe versie van Socios.quote:Op maandag 12 december 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmm, op de een of andere manier vond ik hem wel bij je passen, weet niet wat het was.
Het is bij mij ook meer dat mijn vrienden ook allemaal gesetteld zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind dus ook niet dat je 30 moet zijn om dit te mogen. Leeftijd is irrelevant wat mij betreft. Er zijn ook mensen die niet houden van uitgaan en het is veel lastiger om irl zomaar iemand aan te spreken dan online.
pedo is iets heel anders hoorquote:Op maandag 12 december 2011 22:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en zit je hiervoor op fok nu hier tussen de grotendeels wat jongeren in deze reeks? (dit wil ik echt weten, echt serieus soms denk ik dat je pedo bent ofzo, of weet ik het wat)
Ik snap de vraag niet.quote:Op maandag 12 december 2011 22:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
en zit je hiervoor op fok nu hier tussen de grotendeels wat jongeren in deze reeks? (dit wil ik echt weten, echt serieus soms dacht ik dat je pedo bent ofzo, of weet ik het wat.
en zijn hier leuke mannen voor jou?)
Er valt een kwartje op de grond.quote:Op maandag 12 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij lijkt op een getinte en minder knappe versie van Socios.
Dat zeg ik ook niet, maar wat jij LIJKT te doen is achterover leunen en zeggen dat ze het maar moet accepteren. Het is alleen maar wat ik denk he, en ik bedoel het ook verder niet onaardig.quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, maar je moet niet vergeten dat ik wat dat betreft weinig keus heb niet waar?
Pedo?quote:Op maandag 12 december 2011 22:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en zit je hiervoor op fok nu hier tussen de grotendeels wat jongeren in deze reeks? (dit wil ik echt weten, echt serieus soms dacht ik dat je pedo bent ofzo, of weet ik het wat.
en zijn hier leuke mannen voor jou?)
wat is pedo?quote:Op maandag 12 december 2011 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
pedo is iets heel anders hoor
quote:
Zo lelijk is ie toch ook weer niet?quote:
Wat mij betreft is het ook niet wanhopig of alleen voor lelijke mensen. Alleen het aandeel goed uitziende mensen is er naar mijn ervaring lager dan in de algemene grote boze buitenwereld. Dan erbij, áls je dan al iemand gevonden hebt die je interesse weet te wekken, is de kans zeer groot dat je geen reactie krijgt of dat de ander niet door durft te pakken. Nou ben ik ook niet regelrecht uit het sprookjesboek ontsnapt ofzo, maar ik vind mezelf er prima uitzien en desondanks kom ik niet door de inmiddels veelbesproken vleeskeuring. En weet je? Ik doe er zelf ook aan mee, dus ik mag niet zeuren. Laten we wel wezen, uiterlijk is niet alles, maar je moet het er wel op kunnenquote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
Pedo gaat over kinderen onder de 16.quote:Op maandag 12 december 2011 22:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is pedo?
is pedo dan illegaal jong ofzo?
ja oke sorry dat het niet al te serieus klonk, maar pedo schrijven was makkelijker dan "jonge knulletjes(vergeleken met haar)"
Maar het komt wel onaardig over. Ik denk dat ik het er bij ga laten dat jouw mening gewoon jouw mening is, en dus gekleurd is. Goedendag verder, ik denk dat we wel zo'n beetje klaar zijn met elkaarquote:Op maandag 12 december 2011 22:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar wat jij LIJKT te doen is achterover leunen en zeggen dat ze het maar moet accepteren. Het is alleen maar wat ik denk he, en ik bedoel het ook verder niet onaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |