Ik zou echter nooit van mn leven een corporate kaffer willen zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een beetje corporate kaffer heeft elke maand wel een of meer gratis reisjes.
Suck it, journalistje.
Sinds ze nee stemden afgelopen vrijdag tegen het EU verdrag zijn ze arm, machteloos, zielig, en gedoemd ten onder te gaan. Jeweetzelluf.quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef waht het volgende:
Hoe kun je GB in hemelsnaam armoedig noemen? Het is geen wereldmacht meer maar armoedig? Neen.
Die diagnose had ik ook wat eerder kunnen voltrekken.quote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef Disana het volgende:
Ik hoor net op de radio dat Maggy Thatcher totaal dement in een verzorgingshuis zit.
De welvaart is in haar periode gestegen! Zowel de armen en rijken gingen er op vooruit.quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Onder haar is de welvaart gigantisch veel verder afgenomen en de kloof tussen arm en rijk vergroot.
Hobbels op de weg? De helft van de landen is in het ravijn gedonderd en wij zijn ermee bezig ons vast te binden aan de auto's die het ravijn in vallen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, ik zal eerlijk zijn. De EU bevindt zich op een kruispunt. Als de komende maanden verkeerde beslissingen worden genomen, bestaat de kans dat Europa uit elkaar valt. Toch acht ik de kans daarop niet bijzonder groot. Europese politici hebben zich geheel verbonden aan Europa. Het uiteenvallen van de Unie zou desastreus zijn.
Bovendien is het wel naief om te verwachten dat het enkel kalme zee zou worden voor de EU. Je komt altijd hobbels tegen op de weg. Het is echter zaak om de auto dusdanig te verstevigen dat de boel niet kapot gaat.
Met name Engeland is een sociaal drama. Het zou hilarisch zijn als het niet zo triest was.quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef waht het volgende:
Hoe kun je GB in hemelsnaam armoedig noemen? Het is geen wereldmacht meer maar armoedig? Neen.
Nu zijn haar laatste bewonderaars ook op de hoogte.quote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die diagnose had ik ook wat eerder kunnen voltrekken.
Heb jij ook zo'n wortelbroek B_A?quote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat je gaat ondernemen denk ik dat de hipster bedoelt.
Frankrijk is net zo'n groot sociaal drama.quote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met name Engeland is een sociaal drama. Het zou hilarisch zijn als het niet zo triest was.
Je doet alsof je erbij was. Nooit was de kloof groter dan onder haar. De schade is tot op heden merkbaar.quote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De welvaart is in haar periode gestegen! Zowel de armen en rijken gingen er op vooruit.
De kloof tussen arm en rijk is wel groter geworden, maar zowel de armen als rijken gingen er op vooruit.
Oeh, heb je mischien een grafiekje zodat ik die daling kan aanschouwen?quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Onder haar is de welvaart gigantisch veel verder afgenomen en de kloof tussen arm en rijk vergroot.
Nederland heeft gewoon een bevolking die best braaf is en gelukkig niet voor elk kut-incident in opstand komt.quote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met name Engeland is een sociaal drama. Het zou hilarisch zijn als het niet zo triest was.
Want hier is het geen sociaal drama?quote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is gewoon dichtbevolkt. Dan krijg je ellende. Is overal zo.quote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat maak je toch altijd van die achterlijke, dramatische vergelijkingen. Tito, de Sovjets, Chamberlain. Mankeert er wat aan je?quote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hobbels op de weg? De helft van de landen is in het ravijn gedonderd en wij zijn ermee bezig ons vast te binden aan de auto's die het ravijn in vallen.
Nee, it's only downhill from here, Europa bevindt zich op het punt waarin Joegoeslavië zich bevond toen Tito kwam te overlijden. We zullen niet meteen de pleuris krijgen, maar de tegenstelingen nemen vanaf nu alleen maar meer toe.
Nee, Nederland is geen sociaal drama. Mensen maken zich dat wijs, maar we hebben het hier, ondanks het zogenaamde rechtse kabinet, nog zeer goed.quote:Op maandag 12 december 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want hier is het geen sociaal drama?
Het is de enige reden dat die mafklapper Wilders zo groot is.
De maatschappij is verdeeld, steeds minder mensen kunnen meekomen, er wordt geen geld meer gestoken in de jeugd, in huisvesting, noem maar op. Een trieste bende, dat land.quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef waht het volgende:
Nederland is ook dichtbevolkt. Maar ik zie nog geen duizenden reljongeren door Amsterdam trekken.quote:Op maandag 12 december 2011 21:58 schreef waht het volgende:
[..]
Het is gewoon dichtbevolkt. Dan krijg je ellende. Is overal zo.
Kijk hoe goed zij de inflatie wist te laten dalen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je doet alsof je erbij was. Nooit was de kloof groter dan onder haar. De schade is tot op heden merkbaar.
Lage man, dat debatteren daarquote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk is dat het enige aspect aan Engeland dat ik niet leuk vind: de politiek. Voor de rest is het een topland (literatuur, filosofie, muziek, kunst enzovoorts).
Kan niet zijn, toen ik door Moskou stapte zag ik er meer dure auto's dan op de Autorai, ergo arme Russen zijn een verzinsel van oud-communisten.quote:Op maandag 12 december 2011 21:58 schreef GSbrder het volgende:
Rusland. Dat is pas armoedig.
Daar verdient iemand met een minimuminkomen 140% van het WML.
Dit. Al heb ik er niet gewerkt, maar ik draag het land wel een warm hart toe.quote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
De maatschappij is verdeeld, steeds minder mensen kunnen meekomen, er wordt geen geld meer gestoken in de jeugd, in huisvesting, noem maar op. Een trieste bende, dat land.
En dat zeg ik met pijn in mijn hart, want vroeger kwam ik er vaak en ik heb er zelfs meermaals gewerkt.
Ik kijk elke maand die Russische crash-compilaties. Dat is wel het laatste land waar ik met mijn kapitaal de weg op wilquote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan niet zijn, toen ik door Moskou stapte zag ik er meer dure auto's dan op de Autorai, ergo arme Russen zijn een verzinsel van oud-communisten.
Dat pas ik nooit.quote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
ohja het wordt ook wel skinny jeans genoemd.
Jij gaat niet bijna juichen over een demente Thatcher.quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit. Al heb ik er niet gewerkt, maar ik draag het land wel een warm hart toe.
Ja en een relletje in Londen is het bewijs van sociaal drama dan.quote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, Nederland is geen sociaal drama. Mensen maken zich dat wijs, maar we hebben het hier, ondanks het zogenaamde rechtse kabinet, nog zeer goed.
Ik heb het niet over inflatie. Ik heb het over welvaart. En dan niet alleen voor een paar happy few.quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijk hoe goed zij de inflatie wist te laten dalen.
[ afbeelding ]
Alle feiten spreken je tegen. Ook zijn er externe factoren die hebben meegespeeld.
Je zag ook dat er alleen maar luxegoederen werden gejat en geen basisbehoeften.quote:Op maandag 12 december 2011 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en een relletje in Londen is het bewijs van sociaal drama dan.
De dag dat Brussel zal branden zal spoedig aanbreken.quote:Op maandag 12 december 2011 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat maak je toch altijd van die achterlijke, dramatische vergelijkingen. Tito, de Sovjets, Chamberlain. Mankeert er wat aan je?
En nee, je hebt niet gelijk. De EU is nog eenvoudig te redden.
Oké ze hebben gigantische (sociale) problemen, en ongetwijfeld ook armoede, maar als land is het niet armoedig te noemen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
De maatschappij is verdeeld, steeds minder mensen kunnen meekomen, er wordt geen geld meer gestoken in de jeugd, in huisvesting, noem maar op. Een trieste bende, dat land.
En dat zeg ik met pijn in mijn hart, want vroeger kwam ik er vaak en ik heb er zelfs meermaals gewerkt.
De inflatie mag dan gedaald zijn, maar de inkomensongelijkheid is enorm gestegen. Ongetwijfeld zal jou dat niks zeggen en de overigens rechtsen in dit topic evenmin. Maar te grote inkomensongelijkheid is als een lont in het kruitvat.quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alle feiten spreken je tegen. Ook zijn er externe factoren die hebben meegespeeld.
Alle grote rijken gaan vroeg of laat ten onder. Zo moet je het maar zien.quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit. Al heb ik er niet gewerkt, maar ik draag het land wel een warm hart toe.
De effecten van politiek op de economie worden nogal schromelijk overschat.quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou en.quote:Op maandag 12 december 2011 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij gaat niet bijna juichen over een demente Thatcher.
Want dat vind ik ronduit triest.
Ongelijkheid is bullshit. Het gaat om de situatie van de armsten en die is niet achteruit gegaan.quote:Op maandag 12 december 2011 22:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De inflatie mag dan gedaald zijn, maar de inkomensongelijkheid is enorm gestegen. Ongetwijfeld zal jou dat niks zeggen en de overigens rechtsen in dit topic evenmin. Maar te grote inkomensongelijkheid is als een lont in het kruitvat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |