En de intelligentie van beiden.quote:
Tussen je oren is het vandaag een thema?quote:
Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op maandag 12 december 2011 17:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, dat is wachten op de vraag: Koos, waarom heet jij zo?
Mezelf.quote:Op maandag 12 december 2011 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Welke fokker zou jij willen adopteren?
Jij heet toch echt zo?quote:Op maandag 12 december 2011 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee.
Flora & Fauna is erg gezellig, begrijp ik.quote:Op maandag 12 december 2011 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Liet EG zich maar door een andere SC adopteren.
Koos, iemand moet m'n biografie schrijven.quote:Op maandag 12 december 2011 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Welke fokker zou jij willen adopteren?
Is dat een compliment of een verwijt?quote:
Ik zocht ook al een adoptietopic voor jou. Maar niemand wil jou hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Liet EG zich maar door een andere SC adopteren.
Nee, ik heet Diederik-Willem van Jozefszoon.quote:
Klopt. Daarom zit ik hier met de andere afgevallenen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zocht ook al een adoptietopic voor jou. Maar niemand wil jou hebben.![]()
Oh, ik dacht Diederik-Willem van iPhonequote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik heet Diederik-Willem van Jozefszoon.
Jij ook al?quote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan een compliment zijn. Dat kan ook een verwijt zijn. Het ligt er gewoon aan.quote:Op maandag 12 december 2011 17:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is dat een compliment of een verwijt?
Ik vind mezelf namelijk oprecht de leukste uit deze SC.
Kan mezelf ook vaak goed vinden in mijn posts.
Van zijn baas. Als een kind zo blijquote:
Dan is de POL SC de volgende dag verlaten.quote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind dat we een dag massaal moeten overstappen op de R&P-SC.
Klopt. Die namen hier boeien toch niet.quote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zie nu pas dat je niet GSborder heet
Kapot.quote:Op maandag 12 december 2011 17:37 schreef De_Nuance het volgende:
Haha is mijn fok kapot of heeft iedereen een hart als Pi?
Ik denk dat je irl een hele truttige naam hebt idd.quote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik woon in 't Gooi.quote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik dacht Diederik-Willem van iPhone
Hij heeft een typisch Nederlandse naam.quote:Op maandag 12 december 2011 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat je irl een hele truttige naam hebt idd.
Frits Janssen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat je irl een hele truttige naam hebt idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |