Je moet doen alsof.quote:Op maandag 12 december 2011 17:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, maar dan hoef je je nog niet schuldig te voelen.
Dat zijn remlof en 3-voud.quote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent dan ook twee keer zo oud.
Iedereen een uitkeringquote:
Die zijn weer twee keer zo oud als jij.quote:
3-voud moet er eerst nog maar eens achter zien te komen wat rechts zijn precies inhoudt.quote:
Het mist wel een beetje het liberale joie-de-vivrequote:Op maandag 12 december 2011 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
3-voud moet er eerst nog maar eens achter zien te komen wat rechts zijn precies inhoudt.
Hij komt op mij over als een PVV-rechtse.quote:Op maandag 12 december 2011 17:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het mist wel een beetje het liberale joie-de-vivre
Om zo zuur te zijn als hij moet je echt een enorm kutleven hebben, lijkt mij.quote:Op maandag 12 december 2011 17:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het mist wel een beetje het liberale joie-de-vivre
Half acht.quote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef betyar het volgende:
Ik moet nog langs wat adressen voor sponsoring van de carnavalskrant. Die mensen zijn dus overdag weg, wat is een schappelijke tijd om aan de deur te gaan?
20:00quote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef betyar het volgende:
Ik moet nog langs wat adressen voor sponsoring van de carnavalskrant. Die mensen zijn dus overdag weg, wat is een schappelijke tijd om aan de deur te gaan?
En dat is relevant, omdat?quote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef De_Nuance het volgende:
4-Chan is niet de echte wereld Robin
Nederlanders hebben een baan, orde en regelmaat in hun leven.quote:Op maandag 12 december 2011 17:56 schreef De_Nuance het volgende:
NL'ers zijn zo ongastvrij. Speciale tijden wanneer je kan komen
Ik vind het altijd kut als mensen komen zonder af te spreken.quote:Op maandag 12 december 2011 17:56 schreef De_Nuance het volgende:
De vraag was meer wanneer het het beste uitkomt ivm met eten en kinderen naar bed brengen enzo, denk ik.quote:Op maandag 12 december 2011 17:56 schreef De_Nuance het volgende:
Ja, dat is wel iets heel Nederlands. Ook het oprotten, want we gaan eten.quote:Op maandag 12 december 2011 17:56 schreef De_Nuance het volgende:
Ik wel. Haha!quote:Op maandag 12 december 2011 17:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, dat is wel iets heel Nederlands. Ook het oprotten, want we gaan eten.
Gelukkig heb ik dat nooit overgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |