Mensen van stand komen niet uit Twente mafkees.quote:Op maandag 12 december 2011 17:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hekel aan traditie van stand.
Ik kan mezelf ook "de derde" noemen als ik zou willen.
Komen we ook niet.quote:Op maandag 12 december 2011 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mensen van stand komen niet uit Twente mafkees.
Nah.quote:Op maandag 12 december 2011 17:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij bent gewoon links, over een paar jaar kom je er zelf ook achter.
Mohamed?quote:Op maandag 12 december 2011 17:47 schreef De_Nuance het volgende:
Ik geef mijn zoon een religie- en cultuurneutrale naam.
Mwah, dat is ook weer niet helemaal waar.quote:Op maandag 12 december 2011 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mensen van stand komen niet uit Twente mafkees.
Zo hoort het ook.quote:Op maandag 12 december 2011 17:47 schreef De_Nuance het volgende:
Komen wel goede families uit "Voorst" hier.quote:Op maandag 12 december 2011 17:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, dat is ook weer niet helemaal waar.
Zeker niet uit Rotterdam, dat is wel zeker. Gelukkig staat er bij mijn geboorteplaats “Naarden”.
Mohammed, Gideon, etc.quote:Op maandag 12 december 2011 17:47 schreef De_Nuance het volgende:
Rechts zijn is nog relaxter.quote:
Zeus of een griekse godheid als naam is juist cool.quote:Op maandag 12 december 2011 17:47 schreef De_Nuance het volgende:
Denk je dat ik me schuldig voel?quote:Op maandag 12 december 2011 17:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechts zijn is nog relaxter.
Gewoon kunnen genieten van dingen zonder je schuldig te voelen
Ajaxquote:Op maandag 12 december 2011 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeus of een griekse godheid als naam is juist cool.
Geen van beiden zijn nog relaxter. Alles kunnen doen zonder gezeik van 'de andere kant'.quote:Op maandag 12 december 2011 17:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechts zijn is nog relaxter.
Gewoon kunnen genieten van dingen zonder je schuldig te voelen
En toch verdien ik meer dan de meeste rechtsen in de SC.quote:Op maandag 12 december 2011 17:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Links heeft wel het plebs-status.
Dat moet. Jij hebt geen keus.quote:Op maandag 12 december 2011 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk je dat ik me schuldig voel?
Haha
Hahahaha
Je bent dan ook twee keer zo oud.quote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toch verdien ik meer dan de meeste rechtsen in de SC.
Je vergeet 3-voudquote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toch verdien ik meer dan de meeste rechtsen in de SC.
Klopt, maar dan hoef je je nog niet schuldig te voelen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat moet. Jij hebt geen keus.
Je linkse entourage wil dat je driemaal daags zegt dat je het toch wel bijzonder goed hebt, als blanke westerling, en moet zorgen voor de zwakkere medeburgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |