Ja lekker actiefquote:
Ze komen zo in V&Aquote:Op maandag 12 december 2011 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, ik ben benieuwd welke. Ik bouw een beetje een collectie op.
Ganz tollquote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk mijn outfit voor zaterdagTiroler meisje
[ afbeelding ]
let niet op mijn kopIk moest lachen
*bam*quote:Beste heer / mevrouw,
Leuk dat u bij onze opname van The Winner is… aanwezig wilt zijn.
Via deze e-mail bevestigen wij uw aanmelding.
Wij verwelkomen u met totaal 2 personen graag op
- 18 december om 14:30 uur
- in Studio 24 te Hilversum.
Wij verwachten dat de opname ongeveer tot 18:00 zal duren.
Graag ontvangen wij de namen van de mensen die u meeneemt. Mocht u nog vragen hebben of met meer mensen willen komen, dan vragen wij u dit te mailen naar ##
Voor de zekerheid nemen wij een paar dagen voor de opname nog even telefonisch contact met u op.
Indien u op de dag van de opnames verhinderd bent, kunt u ons bereiken op het volgende nummer: ##
Graag ontvangen wij een bevestiging van uw komst per mail terug.
Leukquote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk mijn outfit voor zaterdagTiroler meisje
[ afbeelding ]
let niet op mijn kopIk moest lachen
Wanneer is het danquote:Op maandag 12 december 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Nog wel even een goede push up bh fixen
En ready to go!!!!
Zin in
Hahahahquote:Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat net in je topique te kieken
Goed Bezig!quote:Op maandag 12 december 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik (bijna) al die films al gezien
Wie?quote:Op maandag 12 december 2011 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog steeds onder de indruk van DIone?
Net spinning gedaan. Dus een beetje moe. Ik heb dorst maar ben te lam om drinken te pakkenquote:
Oh nee, niet echt. Ik sport liever zelf dan dat ik er naar kijkquote:
Nog ff doorzetten. Je kunt het!quote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net spinning gedaan. Dus een beetje moe. Ik heb dorst maar ben te lam om drinken te pakken
Nee. Iedereen cheat tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
FOK! Wordfeud competitie #16
Allemaal inschrijven! Wil 64 deelnemers!
Ik cheat heul niet dan is de sport erafquote:
Als dat zo was dan won ik ook een keertjequote:
Ik cheat ook nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik cheat heul niet dan is de sport eraf![]()
Maar ga me niet inschrijven hier
Toffe game. Played it. Loved it.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
Omg Zwab, ik ga Saints Row The Third kopen, mensen doodslaan met een dildo._!
Nu klink je als Danquote:
I learn from the bestquote:
Ik heb er van gehoord. Geen idee precies waar, maar dat staat vast ergens in de mail. Ik zal zo even zoeken, ik ben nu kerstkaartjes aan hetschrijven naar alle uitgeversquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
Pheno, weet jij waar die Zelda marathon(http://zeldamarathon.nl/) is?
De hele dag door is er reclame voor op de schermen in school
quote:
Kerstkaartenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er van gehoord. Geen idee precies waar, maar dat staat vast ergens in de mail. Ik zal zo even zoeken, ik ben nu kerstkaartjes aan hetschrijven naar alle uitgevers
Top. Thanksquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er van gehoord. Geen idee precies waar, maar dat staat vast ergens in de mail. Ik zal zo even zoeken, ik ben nu kerstkaartjes aan hetschrijven naar alle uitgevers
Press start to continuequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Top. Thanks
"Het jaar is bijna Game over, druk op reset"?
Nee, waar precies heb ik ook niet in de mail. Die website streamt van alles schijnbaarquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
Pheno, weet jij waar die Zelda marathon(http://zeldamarathon.nl/) is?
De hele dag door is er reclame voor op de schermen in school
Nog beterquote:
Aha. Zal dan wel gaan om studenten van de opleiding ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, waar precies heb ik ook niet in de mail. Die website streamt van alles schijnbaar
Hmmmquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen zou de rijdende rechter op school komen... nu is het (voor de tweede keer) verplaats tot na de vakantie
Is het ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en ik vind de rijdende rechter een held!!
Themamiddag... maar we weten niet hoe en wat.. horen we dan.. Mochten eigenlijk ook niet weten dat hij kwam, maar coach verlulde zichquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het ook.
Komt-ie dan gewoon voor tips enzo?
Ook een leuk lekkermakertje danquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Themamiddag... maar we weten niet hoe en wat.. horen we dan.. Mochten eigenlijk ook niet weten dat hij kwam, maar coach verlulde zich
Ik kom een keer feestenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
C_A, ik zag dat er hier een of ander klein dans-feestkroegje is geopend, moest meteen aan je denken
Ik ging kapot toen ik hem voor het eerst zag.quote:
Ja, maar neequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch? Ja hè? ZEG JA
Awh, zo erg?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, even een filmpje voor school kijken, van mezelf... even huilen
Het lijken net 2 vissen die vechten om het laatste stukje vissenvoerquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohmijngod, ik heb echt gelachen en tegelijkertijd gehuild toen ik dit zag.
Ja, echt, zo viesssss.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lijken net 2 vissen die vechten om het laatste stukje vissenvoer
Herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan er gewoon niet zo goed tegen.. terwijl ik de opdracht best goed volbracht heb
Als je dan zo lang wacht, wacht dan ajb vijf minuten langer, dan had de halve wereld geen trauma gehadquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb dat filmpje nu al 5 keer gekeken.
Alsof de lucht zeg maar giftig is en schone lucht alleen maar uit elkaar gezogen kan worden.
Ja echt he.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je dan zo lang wacht, wacht dan ajb vijf minuten langer, dan had de halve wereld geen trauma gehad![]()
Dat komt niet doordat je naar jezelf kiekt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan er gewoon niet zo goed tegen.. terwijl ik de opdracht best goed volbracht heb
Ja, juist welquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt niet doordat je naar jezelf kiekt?
awww, aanprutsende middelbare school hackertjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
Paar jongens hadden vandaag het schoolnetwerk gehackt en zo op alle computers een trollface als achtergrond ingesteld. /random
Dat hebben wij een keer gedaan met ene foto van de docent uit zijn jeugd(die we vonden op internet)quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
Paar jongens hadden vandaag het schoolnetwerk gehackt en zo op alle computers een trollface als achtergrond ingesteld. /random
wij lieten altijd de cd-drive van de systeembeheerder open en dicht gaan, werd hij knettergek van.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hebben wij een keer gedaan met ene foto van de docent uit zijn jeugd(die we vonden op internet)
Klinkt ook herkenbaarquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wij lieten altijd de cd-drive van de systeembeheerder open en dicht gaan, werd hij knettergek van.
Het was dan ook een halve walnoot, hij wist net hoe de pc' s aan moesten.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Toiletteren, je doet alsof het op je what to do lijstje staat.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
PamPamPam Huiswerkje af..!
Nu even toiletteren, tas inpakken voor morgen, en dan pas donderdagavond weer terug naar huis
Dat is idd goed spul. Laatst hadden ze wasabikaas, helemaal groen. En die kassameid echt kijken van: WTF!?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is idd goed spul. Laatst hadden ze wasabikaas, helemaal groen. En die kassameid echt kijken van: WTF!?
Wehehehe.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is idd goed spul. Laatst hadden ze wasabikaas, helemaal groen. En die kassameid echt kijken van: WTF!?
die is zeker best steilquote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Ben redelijk moe. Vandaag met pa naar Maastricht en Valkenburg geweest. Wel erg leuk. Valkenburg is mooi. De Cauberg is best wel een steile klim
Ja. er waren kerstmarkten in de grotten, dus daar hebben we even een kijkje genomen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is zeker best steil
Ook nog in de grot geweest?
Ik vind die grot echt prachtig.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. er waren kerstmarkten in de grotten, dus daar hebben we even een kijkje genomen.
ah oke, ik dacht dat er maar 1 was (althans toegankelijk)quote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Bos81 het volgende:
Er zijn meerdere grotten he.
iig de Gemeente en de Fluweelen. In de laatste ben ik in geweest.
Misschien dat er slechts 1 toegankelijk is door het hele jaar door. Maar je hebt er een aan de voet van de Cauberg, die zul je misschien bedoelen en nog een ergens anders (wel daar niet ver vanaf'quote:Op woensdag 14 december 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah oke, ik dacht dat er maar 1 was (althans toegankelijk)
Je schiet al opquote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, al 8 dingen verkocht via bol.com, 5 via foknog 87 te gaan
Ahquote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uhhhhh iets met shift, ik bedoelde
als je nieuwe besteld via bol.com is het naar mijn ervaring, zoals het staat aangegeven op de site, hetzij de volgende dag, hetzij 2-4 dagen, etc.quote:Op donderdag 15 december 2011 08:08 schreef Pheno het volgende:
Hoe snel levert bol.com nu echt? is het het zoals op hun site staat, de dag erop in huis, of is het kudt met peren?
Geluk is rijkdom!quote:
dat is een mooi gemiddeldequote:Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Al sinds half 9 op school.. al wel 45 minuten les gehad..
Het is bijna niet bij te houdenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver, waarom is het hier zo druk. Ik heb geen tijd om alles bij te lezen.
Dat dus. Niet te doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is bijna niet bij te houden
Whatevah, bitch.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meisje... jij bent arrogaaaaaaaaaaaaant!
Sesamstraatquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:04 schreef Symphonic het volgende:
Bert, Bert, ik kan niet slapen Bert, er zit iets in mijn neus
Ik ook... Wel zin in!quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet straks op verjaardag.. totaal geen zin...
Ik morgen en overmorgen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet straks op verjaardag.. totaal geen zin...
Ik vind lange autoritten altijd leukquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik morgen en overmorgen.
Dat wordt weer een weekend met 500 kilometer
Ik niet.. gelukkig viert ze het morgen eigenlijk, maar dan kan ik niet, dus dan zijn niet al die neger vrienden er vanavondquote:
Het is je zus?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik niet.. gelukkig viert ze het morgen eigenlijk, maar dan kan ik niet, dus dan zijn niet al die neger vrienden er vanavond
op zich heb ik geen hekel aan autorijden hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind lange autoritten altijd leukMaar als je moet rijden lijkt het me vreselijk
Dat zei ik ooit ook. Nu ik zo dicht bij mijn werk woon ben ik om. Ik heb er wel een hekel aan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op zich heb ik geen hekel aan autorijden hoor
Zeg eens tegen die c_a dat ze thuisblijft!quote:
Via cd met Ubuntu, we krijgen hem niet anders aan de praat maar he het werktquote:
Nee, ik ben er denk ik ook niet, we twijfelen nogquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg eens tegen die c_a dat ze thuisblijft!
Who care's hoe....maar hij doet hetquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Via cd met Ubuntu, we krijgen hem niet anders aan de praat maar he het werkt
Psiesquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Who care's hoe....maar hij doet het
I missed something. Wat is er loos?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Psies
Het leeggooien lukt wel maar formatteren, Pheno weet jij dat?
Mijn laptop was stuk hij start niet meer op, wel op een cd met Ubuntu, dus nu moeten we hem leeggooien ik denk Killdisc maar opnieuw zooi erp lukt niet, als je enig idee hebt graag (vast per dm of pmquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
I missed something. Wat is er loos?
Nou het zou ook gewoon windows moeten zijn maar dat pakt hij dus niet :quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:20 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog nooit gewerkt met Ubuntu
maar zal eens rondvragen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:20 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog nooit gewerkt met Ubuntu
maar zal eens rondvragen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
weet alleen niet hoe het in het engels heet..
Kal... jij vast wel..
Ja, die NL versie is een beetje jammer!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond dat toen best wel een mooi liedje
Ik ook, de tekst is ergquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond dat toen best wel een mooi liedje
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
Ik heb de family editie van triviant vandaag gekocht, erg leuk, helft kindervragen helft volwassen, dus vanmiddag met de jongens gespeeld, voor de jongste nog niet te doen want het is vanaf 8 dus hem flink geholpen, maar was gezellig
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week René ook enthousiast gekregen over een spelletje.. hij was me toch een potje fanatiekTrivial pursuit, kaarteditie... op Fok! gewonnen
quote:
wij hebben hem ook sinds kort, maar de kindervragen zijn soms best nog wel pittigquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
Ik heb de family editie van triviant vandaag gekocht, erg leuk, helft kindervragen helft volwassen, dus vanmiddag met de jongens gespeeld, voor de jongste nog niet te doen want het is vanaf 8 dus hem flink geholpen, maar was gezellig
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week René ook enthousiast gekregen over een spelletje.. hij was me toch een potje fanatiekTrivial pursuit, kaarteditie... op Fok! gewonnen
Wij gaan die triviant doen hoor bij mij, en ik hou van holland, ennnnnnnnn ik wil dat Paul de Leeuw spel nog, dat schijnt ook leuk te zijnquote:
Ik hou van Holland...quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij gaan die triviant doen hoor bij mij, en ik hou van holland, ennnnnnnnn ik wil dat Paul de Leeuw spel nog, dat schijnt ook leuk te zijn
Ik mocht een kado uitkiezen als kerstpakket, en de meeste dingen waren voor de keuken en die heb ik al dus ik dacht ik doe dat spel, ik kan hem morgen ophalenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hou van Holland...
Dat hadden wij als afdelingsuitje van werk in Oktober
Was wel leuk opgezet. Het winnende team won een Fles Rode wijn.
Die smaakte prima
IK denk wel dat dat spel anders is dan bij dat Uitje. Dit was gewoon echt met geluidsfragmenten en het beroepenuitbeeldspel en de Toren van Pisa.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mocht een kado uitkiezen als kerstpakket, en de meeste dingen waren voor de keuken en die heb ik al dus ik dacht ik doe dat spel, ik kan hem morgen ophalen
Lijkt mij wel leuk ja
Er zit een cd met geluidsfragmenten bij (of dvd), maar geen idee hoe het verder is, zie ik morgen welquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK denk wel dat dat spel anders is dan bij dat Uitje. Dit was gewoon echt met geluidsfragmenten en het beroepenuitbeeldspel en de Toren van Pisa.
Vooral bij de geluidsfragmenten scoorde ik erg goed. Soms na 2 tellen wist ik het antwoord al, tot verbijstering van mijn collega's
beetje drukquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver, waarom is het hier zo druk. Ik heb geen tijd om alles bij te lezen.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar let wel.. een soort Kally, want er kan natuurlijk nooit iemand aan de echte tippen
Uiteraard niet!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar let wel.. een soort Kally, want er kan natuurlijk nooit iemand aan de echte tippen
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh ja, jij liever dan ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Zin in vanavondFoute Feest
Hihiquote:
De mijne doet het ook weer, nu die andere nogquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HihiZin om loesoe te gaan in mijn tiroler jurkje
Nu even Rob wakker maken, mijn laptop is gemaaktDus zo even ophalen
Nog garantie? Of no?quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:26 schreef Kally het volgende:
[..]
De mijne doet het ook weer, nu die andere nog
Nee natuurlijk net eruit, maar ik heb Ianquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog garantie? Of no?
Was THE voice nog wat?
Dat is ook wel aan de kijkcijfers te zien.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee natuurlijk net eruit, maar ik heb Ian
En ik vond het bagger, maar dat heeft niet iedereen, ik heb er dit jaar gewoon niks mee
quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:42 schreef PatriQue89 het volgende:
GODVER, waar is al mijn ondergoed
Laat hem lekker hangenquote:
I knowquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar, maar.. sollicitatie straks
Hoeft niet, winkelervaring heb jequote:
Klopt. Ben eigenlijk alleen maar bezig geweestquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mogguh! Tijdje niet gezien van de week!
jeeeeejquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:45 schreef iBenny het volgende:
Maar jij hebt dus een nieuwe baan? Gefeliciteerd
Jij bent de Cindy Lou in het verhaalquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef Lutte het volgende:
Ik woon met drie grinchen in een huis![]()
Een jongen van school had Ron ons adres gevraagd voor een kaartje, wat antwoordt ie: ik doe aan die onzin niet mee. Jongen beetje aandringen, Ron: nou oke dan maar verwacht niet dat je iets terugkrijgt.
HO HO HO MERRY CHRISTMAS
Vast welquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent de Cindy Lou in het verhaal?
Mwoah, het grapje op het einde is een beetje ene dooddoenerquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
MAX geheugentrainer is nog leuker dan dit joh.
Die vertel ik dan altijd de hele dag door aan iedereen die hem niet horen wilquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah, het grapje op het einde is een beetje ene dooddoener
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |