Haha daar twijfel ik niet aanquote:Op maandag 12 december 2011 11:27 schreef flugeltje het volgende:
het is alleen lichamelijk zwaar hoor, geestelijk ben ik nog steeds een erg tof wijf
Vinden de mensen om je heen dat ook nog?quote:Op maandag 12 december 2011 11:27 schreef flugeltje het volgende:
het is alleen lichamelijk zwaar hoor, geestelijk ben ik nog steeds een erg tof wijf
Stom gedoe iddquote:Op maandag 12 december 2011 12:28 schreef Kuukske het volgende:
Nou succes in het zkh inderdaad NTS.
Pff. Ik zit met die koortslip. Ik ben zo bang dat het overslaat op andere delen van m'n lijf.
Ik ben als een malle bezig met handen wassen enzo.. straks even die compeeddingen halen waar Susie het over had.
Stom gedoe is het.
quote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Eh, je wil het niet in je oog of andere plaatsen van je lijf. Dat virus.
Maar inderdaad, als je het hebt, dan heb je het.
Lol, nee hoor. Kan vrij makkelijk. Handen - lip - bezig - plassen - handen wassen. Of middels handdoek als je je afdroogt na douchen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef covie het volgende:
Oh ik wist niet eens dat je het in je oog kon krijgen![]()
Ik zou bang zijn voor herpes genitales.Maar dat gebeurt volgens mij ook weer niet zo super snel toch? Dan moet je wel met je koortslip langs het genitales gedeelte schuren volgens mij.
![]()
Groeiende buukskesquote:Zoë met mij gaat het prima hoor! Met vriendlief soms wat minder (door mijn hormonen) en de enige kwaal die ik heb op dit moment is een groeiende buik! Maar dat vind ik heul niet erg
hahahaha,dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef Kleurdoos het volgende:
of candida, ook zo'n feestje, vooral als je denkt dat je t wel kan oplossen met sudocrem.
stomste idee ooit
Jep, zoals het (wat mij betreft) hoort te gaan: 13:25uur melden, 13:30uur CTG, 14:00uur eraf en de uitslagen krijgen, 14:15uur naar huis!quote:Op maandag 12 december 2011 14:37 schreef Kuukske het volgende:
Nou dat ging toch een stuk vlotter of niet NTS?
Ik acht de kans toch wel degelijk aanwezig hoor Asy.quote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben een beetje misselijk...
komt vast niet van die lege zak 'Parkeerwachters' die nu naast me ligt![]()
Serieus? Damn, ik wou het op de zwangerschap gooien...quote:Op maandag 12 december 2011 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik acht de kans toch wel degelijk aanwezig hoor Asy.
quote:Op maandag 12 december 2011 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik acht de kans toch wel degelijk aanwezig hoor Asy.
Begrijpelijkquote:Op maandag 12 december 2011 15:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Serieus? Damn, ik wou het op de zwangerschap gooien...
Nou ja, kans op herhaling is zeer klein want ze zijn allemaal op...
Jot jot. Voel me al beter dan vanmorgen. Misschien had ik ook wel maandagochtend-sickness.quote:Hoe gaat het met jou? Zijn die diploma's al klaar? Mag je bijna naar huis?
euh, geen idee. Ze staan hier niet op de lijst dus ik heb ze niet....quote:Op maandag 12 december 2011 17:27 schreef Soempie het volgende:
Oja, op het lijstje van kraamzorg staat: flanellen luiers 3x. Heb het braaf gekocht, maar waar zijn die dingen dan voor?
Oke, maar de hydrofielen begrijp ik: afdrogen, onder het hoofdje voor het mogelijke spugen, etc. Deze begrijp ik alleen niet.quote:Op maandag 12 december 2011 17:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb ze nooit gebruikt Soemp.., Maar anderen zweren erbij, net zoals met de hydrofielen...
quote:Op maandag 12 december 2011 17:43 schreef Fee-nix het volgende:
Oe geen leuning Soempie, dat lijkt me ook geen ideale situatie zeg maar. Als je ventje hem niet op tijd af heeft, zou ik hem een pak voor z'n billen geven met die leuning.
Hè dat klinkt als een nuttige toepassing! Dan denk ik dat ik daar ook maar een pakje van haal.quote:Op maandag 12 december 2011 17:44 schreef Troeta het volgende:
Flanellen luiers nemen heel veel vocht op, dus lekker om op de commode te leggen na een badje, baby even in te wikkelen en daarna weer weghalen. Ik gebruikte ze ook als extra bescherming in het bedje, maar Mex is eigenlijk nooit doorgelekt.
Hydrofielen gebruik ik nog steeds met afdrogen.
Dat is het papier dat je altijd ook meesleept naar de vlos, waar zij gegevens op schrijft bij je controle.quote:Op maandag 12 december 2011 19:39 schreef Phaidra het volgende:
Even een stom vraagje. Woensdag heb ik de echo voor de combinatietest. Daarvoor moet ik o.a. mijn zwangerschapskaart meenemen. Maar welk papier is dat?Ik vind er geen waar dat expliciet op staat namelijk...
Dat is nou weer het voordeel van rauwe andijviestamppot, daar hoef je niet voor te kunnen kokenquote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Asyniur het volgende:
MJ, dat is zeker schrikken! Maar fijn dat alles in orde is
Zoë! Nou wil ik ook rauwe andijviestamppot met spekjes! En ik kan heul niet koken!![]()
Ik heb alleen nog de intake gehad, maar ik geloof dat ik m gevonden heb. Op de achterkant van het intakeformulier is ruimte voor dat soort informatiequote:Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat is het papier dat je altijd ook meesleept naar de vlos, waar zij gegevens op schrijft bij je controle.
Omdat het toch maar een kansberekening is.. er is net zo goed een kans dat er niks uit de test komt en dat er wel wat is.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Asyniur het volgende:
Orea, vanwaar de omslag mbt combinatietest (gewoon interesse, als je niet wil zeggen ook prima)?
En maar goed zorgen dat je altijd iets te eten bij je hebt of dextrose.
quote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef Troel het volgende:
Dat is nou weer het voordeel van rauwe andijviestamppot, daar hoef je niet voor te kunnen koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Offtopic![]()
Ja, dé piercing!quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef flugeltje het volgende:
Ah, we gaan het over piercings op intieme plekken hebben...
Bring it on!
Moest.er om kwart over 8 zijn he juffrouw ongeduldquote:Op maandag 12 december 2011 20:17 schreef bodpa09 het volgende:
Ik gebruik die flanellen dingen nog steeds als ik M. heb ingesmeerd met Dampo/Luuf. Smeerseltje op borst en rug, flanellen doekje erom heen, en maar broeien. Deed mijn mamma vroeger ook, ik vond het heerlijk.
MJ: Fijn dat alles goed was!
Son, son, son: ben je al terug?
No problemquote:Op maandag 12 december 2011 20:25 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oja, logisch Phaidra
Ik was even vergeten dat je alleen je intake nog maar had gehad...
quote:Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Maaaaar we hebben een klopperhij bewoog nog.niet, maar mijn kinderen bewegen pas buiten de buik denk ik
(plus dat t ook wel vroeg ervoor was zei ze)
3 januari termijnecho![]()
Termijn blijft staan
Fijn dat je lekker geslapen hebt octo, dan zie ik graag de foto's verschijnen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:30 schreef octopussy het volgende:
Ik heb juist lekker geslapen. Gisteren avond nog wel eventjes een aanval van nesteldrang gehad, dus nu blinkt de keuken weer en is de woonkamer toonbaar. Misschien was dat wel genoeg voor mijn gemoedsrust voor vannacht ha ha.
Jep, ik herken het volledig. Ik schaam me dan ook dood als ik sommige dingen te laat of soms helemaal NIET opgemerkt hebquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik zak in m'n bureaustoel en *Poef*, geen zin meer.
Herkennen jullie trouwens dat halfaanwezig in de auto zitten als je autorijdt? Als zwangere dan.
Ik ben altijd erg alert maar sinds een paar weken kom ik wel aan op m'n eindbestemming maar heb ik geen idee meer hoe..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm dat had ik ook al als niet zwangere hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik zak in m'n bureaustoel en *Poef*, geen zin meer.
Herkennen jullie trouwens dat halfaanwezig in de auto zitten als je autorijdt? Als zwangere dan.
Ik ben altijd erg alert maar sinds een paar weken kom ik wel aan op m'n eindbestemming maar heb ik geen idee meer hoe..
Aaaaah jij bent permanent een gevaar op de wegquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:57 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Ehm dat had ik ook al als niet zwangere hoor
Ben ik met je eens. Ik moest toch es de OV-kaart van m'n man inpikken denk ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:40 schreef Fee-nix het volgende:
Oe Troeta dat is inderdaad erg gevaarlijk! Gelukkig is alles goed afgelopen, maar ik vind ook dat als je merkt dat je de hele tijd 'wegdroomt', je eigenlijk niet meer achter het stuur moet kruipen. Voor je andere weggebruikers, maar zeker ook voor jezelf en de baby!
Donequote:Op dinsdag 13 december 2011 08:37 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Fijn dat je lekker geslapen hebt octo, dan zie ik graag de foto's verschijnen...![]()
*Sluipt weer uit topic waar ze helaas niks te zoeken heeft*
Ik vind mezelf ook wel ehh 'stoer', dat ik hier nog zit. Maar soms denk ik ook.. mijn god. Wat doe ik hier nogquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:02 schreef Fee-nix het volgende:
Oeh lekker bijna vakantie Kuuks! Ik heb wel echt bewondering hoor, voor de zwangeren die er ook nog bij werken. Zelf merk ik dat ik van 'kleine' inspanningen al doodop raak. En ik kan echt niet zonder mijn middagslaapje.
Leuk cadeautje DF, jammer dat het nog niet gegeven kon worden... Dat zijn geen leuke redenen!
Ik vind het trouwens altijd zo knap als zwangeren precies kunnen zeggen 'ja dit zijn de billen' of 'dit de voetjes'. Ik heb echt geen idee namelijk...
Kan ook zijn dat ze pas zichtbaar worden na de bevalling ofzo? Weet niet meer waar ik t gelezen heb maar n dame die had een streeploze bol en na de bevalling toch strepen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Nu het trouwens toch over lijf- en aanverwanten gaat. Kan het zo zijn dat zebrastrepen pas laat komen? Ik heb er nog geen een, behalve dan van de vetjes die ik al had. En ik voel m'n huid af en toe wel trekken. Niet dat ik ermee zou zitten als die komen hoor, maar ik ben meer benieuwd.
Ik dacht ook altijd dat de baby het dan vast niet leuk vindt... tot mijn fysio een keer zei dat een baby vaak juist gaat schoppen als hij/zij meer ruimte krijgt door een bepaalde houding van jou. Dus het hoeft niet zo te zijn dat het is omdat die houding niet op prijs gesteld wordtquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik merk wel dat als ik op m'n rechterzij lig, ik óf schopjes voel, óf stompjes. Want dat vindt meneertje écht niet leuk ofzo. Iedere avond ga ik hoopvol op rechts liggen en hoppa .. gegarandeerd getrappel.
Het kan uiteindelijk best irritant en pijnlijk worden als ik eerlijk ben. Bij mij gaat dit al een paar weken zo en deze week word ik echt misselijk van het gebeuk en gedraai in mijn buik. Als ik naar mijn buik kijk, zou ik denken dat meneer ook genoeg ruimte heeft, maar daar denkt ie blijkbaar anders overquote:Lijkt me wel leuk om t zo duidelijk te voelen DF . Bij Jesper heb ik het nooit meegemaakt iig. Baby's in mijn buik schijnen nogal de ruimte te hebben .
Oh echt?! Dan ga ik vanavond eerst es op rechts liggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:57 schreef Fee-nix het volgende:
Ik dacht ook altijd dat de baby het dan vast niet leuk vindt... tot mijn fysio een keer zei dat een baby vaak juist gaat schoppen als hij/zij meer ruimte krijgt door een bepaalde houding van jou. Dus het hoeft niet zo te zijn dat het is omdat die houding niet op prijs gesteld wordt. Ze vertelde me ook dat je de baby nooit kan verdrukken door hoe je ligt omdat alles (vruchtzak + baby
) dan gewoon verder naar achteren je lichaam in 'schuift'. Bizar idee.
Hm, ik moet er niet aan denken. Een vriendin van ons masseert trouwens voor beroep en heeft nu ook zwangerschapsmassage afgerond. Ik moet me nog eens aanbieden als proefpersoon.quote:Lijkt me wel leuk om t zo duidelijk te voelen DF. Bij Jesper heb ik het nooit meegemaakt iig. Baby's in mijn buik schijnen nogal de ruimte te hebben
.
Over strepen: Hier misschien 3 op mijn zij en wat lichte rond mijn navel (ook nooit paars geweest trouwens, erg vreemd). Smeren schijnt idd helemaal niet te helpen. Het gaat om het bindweefsel en daar kom je nou eenmaal niet met creme. Dan zou je al echt een heel diep en knedend moeten masseren, maar dat lijkt me niet zo fijn op een zwangere buik.
Ja, maar ik had nu gewoon een boze sms gestuurd. En in mijn hoofd had ik bedacht dat ik boos zou blijven tot vanavond als hij thuiskomt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:04 schreef Kyara het volgende:
okey, dat is wel irritant covie.
en als je dan uit je plaat gaat ben jij degene die hormonaal is zeker
Oh heerlijkquote:
Ik voelde Chris juist eerder al duidelijk. Bij deze kon ik tot 35 weken hoofd en billen niet eens uit elkaar houden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:57 schreef Fee-nix het volgende:
Lijkt me wel leuk om t zo duidelijk te voelen DF. Bij Jesper heb ik het nooit meegemaakt iig. Baby's in mijn buik schijnen nogal de ruimte te hebben
.
Proostquote:
Jij bent geen luilak, je hebt gewoon de rust nodig!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel mezelf een enorme luilak, zo enorm dat ik nu met een dekentje op de bank gekropen benMorgen naar de gyn en dan denk ik dat ik donderdag weer ga werken, aantal uren laat ik even van overleg met de gyn afhangen...
uhm NTS, ramen lappen is nu niet verstandig he...
Goed dat je 't zegt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:35 schreef Fee-nix het volgende:
Ja over die prik was ik dus ook in de veronderstelling dat ze die geven als de placenta er na een half uur ofzo nog niet is. Maar bij de cursus zeiden ze dus dat dat tegenwoordig niet meer zo gaat. Nog maar eens goed navragen in het eigen ziekenhuis.
Ik had ook wel zoiets van: ja, vind ik dat dan erg? Maar een medecursiste maakte toen de opmerking dat oxytocine toch een hormoon is wat je beleving kan veranderen. Het is een wee-opwekker en kan stress in je lichaam geven. En hoe zit dat dan met je beleving na de geboorte? Misschien zit je op een roze wolk, krijg je zo'n prik en voel je je daarna heel anders. Zoiets zei ze. Ik weet ook niet wat ze hiervan zelf verzonnen heeft, maar dat hormonen iets met je gemoedstoestand kunnen doen is een feit. Daarom wil ik het toch graag eerst zelf proberen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Een lekker gegeten burp. Of nouja, stroopwafel en een Fruit2Day.
Ik dacht altijd dat jezelf strekken niet erg verstandig is als je al een tijdje zwanger bent... Gevalletje klok/klepel hoor, weet niet precies hoe het zit...quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:33 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Proost!
[..]
Jij bent geen luilak, je hebt gewoon de rust nodig!
Enne... ramen lappen niet verstandig? Uhm... in welk opzicht?
Dat er over een uurtje of 3 weer regen aan komt?
Halsbrekende toeren hoef ik hier gelukkig niet uit te halen, ik heb namelijk al hoogtevrees op een keukentrapje en daarom heb ik zo'n ding op een steel gekocht, wat mij betreft ideaal dus! Ik moet misschien wel ff m'n lieslaarzen aantrekken om in de voortuin te komen
.
Hier wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:38 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Goed dat je 't zegt.
hoe doen ze 't met thuis bevallingen? of hebben ze dan ook zo'n prik klaar liggen?
Ik kan het me ook niet herinnerenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan mezelf trouwens helemaal niet herinneren een prik gekregen te hebben...
Oooh, op die fiets... Hmm... nog nooit van gehoord, maar strekken en bukken is hier sowieso al een no-go dus ik zal het toch wel op een vrij debiele manier staan te doen. Ach... zolang er dan ook maar niemand filmpjes van maakt en op youtube zetquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jezelf strekken niet erg verstandig is als je al een tijdje zwanger bent... Gevalletje klok/klepel hoor, weet niet precies hoe het zit...
Met een steel lijkt me sowieso al minder erg, ik zag je al op een trapje staan idd...
Die stomme nervositeit ook altijdquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:45 schreef Troeta het volgende:
Ik ga naar de echo, met de bus, want m'n vriend kan niet eerder weg![]()
En Mex wil z'n boterham niet opeten en ik ben zenuwachtig.
*schrijft op lijstje*quote:
Oh ja, dat staat hier ook nog op de lijst.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:48 schreef Deepfreeze het volgende:
En een zak strooizout, want de VK/kraam/visite over glibberstoepen is ook niet fijn..
Die 'standaard' is er ook nog niet zo lang, schijnt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan mezelf trouwens helemaal niet herinneren een prik gekregen te hebben...
Brr..quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:14 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Die 'standaard' is er ook nog niet zo lang, schijnt.
Zoe, bij thuisbevalling geldt hetzelfde begreep ik.
Ik ben vorig jaar augustus pas bevallenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:14 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Die 'standaard' is er ook nog niet zo lang, schijnt.
Zoe, bij thuisbevalling geldt hetzelfde begreep ik.
Ik in juli en bij mij deden ze t weer welquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar augustus pas bevallen
Ik kan het me niet herinneren, hoeft niet te zeggen dat ik 'm niet gekregen heb... Ik weet wel dat m'n placenta vrij vlot kwam, dus misschien heb ik 'm ook gewoon niet gehad...quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik in juli en bij mij deden ze t weer wel
Zal ook wel aan t ziekenhuis liggen dus
K kan me ee niet druk over makenmaar k ben ook niet heel erg georganiseerd
k zie t allemaal wel
Omdat je kindje daar suffig van kan worden en ik hier ook wel eens verhalen hoorde van vrouwen die er eigenlijk helemaal niet echt bij waren toen hun kindje er net was... Ik wilde dat koste wat kost voorkomen. Uiteindelijk was ik trouwens zo stoned als een garnaal van de bevallingshormonenquote:
PE het was vooral dit stukje wat bij even verkeerd schoot. Maar kan gebeuren dat je het zo opschrijft en het toch niet zo bedoelt. Is alweer goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:44 schreef PureEvil het volgende:
Ik heb ook een prik in mn been gehad toen. Vond het nou niet echt een belangrijk detail...je hebt net een kind gebaard, denk je nou echt dat die prik je wat boeit dan?
Heb je helemaal gelijk in en die gedachte hou ik ook goed in mijn achterhoofd hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:09 schreef Cyntiaa het volgende:
En heel soms maak je van te voren je wensen op, bespreek die met de nodige mensen en dan heb je ineens een spoedkeizersnede nodig.
Pff.. nee ik snap 't .. das geen fijne verandering.. lijkt me ook erg vervelend met 38wkn zw.schap..quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef NotTheSame het volgende:
Dat wel/niet kijkdooskijken van manlief laat ik aan hemzelf over. Hij zegt zelf wel dat hij het niet wil zien, maar misschien beslist hij er op het laatst toch anders over. Soit, er zijn dan al zoveel kijkdooskijkers geweest, dan kan manlief daar ook nog wel bij.
Zoë, mag ik je één wijze raad geven? Als je graag thuis wil bevallen, probeer dan toch even een rondleiding in het ziekenhuis te regelen, ga toch even kijken hoe het reilt en zeilt daar, wat de procedures daar zijn, stel de vragen die je wil vragen etc...
Ik kom mezelf dus nu ONWIJS tegen, ik had mezelf zo ingesteld op een thuisbevalling, alles was geregeld, en dan strand ik toch nog in het zicht van de finish...
Dus ik ben nu alsnog alle info door aan het spitten, vragen aan het opschrijven voor de gyn, rondleiding aan het plannen etc. zodat ik toch op de hoogte ben van wat er gebeurd in zo'n ziekenhuis.
Geen pretje als je bijna 38weken bent in ieder geval. Als ik dit vantevoren geweten had, had ik me al eerder ingelezen. Ik heb gewoon stug de kop in de grond gestopt onder het mom 'ik ga lekker thuis bevallen en de rest boeit me niet zo'... Niet zo slim...
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:22 schreef Troeta het volgende:
m'n vriend heeft de echo wel gered en we hebben ook een mooi knipperlichtje![]()
Datum 26 juli!
Heel fijn gevoel bij de verloskundigen en het echogedeelte, echt een stuk professioneler allemaal dan m'n eerste zwangerschap.
Ik ben gerust..en nu even zien wanneer we het aan de famillie gaan vertellen
Vanwege de totaalruptuur vorige keer. Ze willen graag checken of alles er goed bij ligt ofzo.. Dus wel zinvol opzich. Ik weiger alleen wel het strippen..quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef Susie het volgende:
Waarom een inwendig onderzoek DF? Heb ik nooit gehad, dus ben nieuwsgierig waarom.
Daar ben ik zelf geboren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:03 schreef Susie het volgende:
Dit was het Rode Kruis in Beverwijk trouwens.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:32 schreef Brighteyes het volgende:
Troeta!
Im ben ook niet in het ziekenhuis gaan kijken van te voren en er wel geeindigd. Ik kreeg een kamer met een bed en dat was precies wat ik nodig had!
Dat van bevallingsverhalen heb ik, denk ik, ook gezien, (bad-bevalling in een slaapkamer en kindje erbij) vonden m'n lief en ik echt sneu.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:57 schreef covie het volgende:
Overigens zag ik laatst bevallingsverhalen waar zo'n vrouw haar zoontje van een jaar of 4 bij de bevalling liet.dat vond ik persoonlijk wel ver gaan hoor!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:03 schreef Troeta het volgende:
Thanks!!!
En ik werd net gebeld dat ik aangenomen ben waar ik gesolliciteerd heb!! Daar krijgen ze spijt van
Ik weet het niet, ze was erg aardig, dus voel me toch wel lullig. Maar goed als ik de baan weer kwijtraak zou dat erg stressen zijn voor ons.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Van harte met de nieuwe baan
Je had nog niet aangegeven dat je zwanger bent begrijp ik? Ga je dat nu wel meteen melden of wacht je nog af?
Duidelijk DF.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Knipperlichtje troeta
[..]
Vanwege de totaalruptuur vorige keer. Ze willen graag checken of alles er goed bij ligt ofzo.. Dus wel zinvol opzich. Ik weiger alleen wel het strippen..
Het team had me nog besproken, omdat soms een keizersnede nodig is, of dat de gyn het begeleid. Maar gelukkig had de gyn na 6 weken al gezegd dat het niet zo erg was dat de 2e bevalling medisch zou moeten..
Dat laat ik effe aan NTS of octo overquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:37 schreef Susie het volgende:
En euhhhhh, wordt het niet weer es tijd voor verse beebs hier???
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:01 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat laat ik effe aan NTS of octo over
Dit!quote:
Tuurlijk! Van harte en wat spannend!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef SupremeEvil het volgende:
Mag een verse zwangerschap ook Susie?
Heb vanochtend twee streepjes geplast
Dus kom voorzichtig om het hoekje kijken...
Vrijdag naar de dokter...geen idee of ik nog iets moet 'meenemen' ofzo?
Ben nog beetje in shock, was imo aan het 'ontpillen'. Zat op dag 48 van cyclus...
Oh NTS, wat moeilijk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:12 schreef NotTheSame het volgende:
Susie, de kans dat Draak nog zal draaien is vrijwel nihil. Volgens de versiekundigen in het zkh is mijn bekkenkam erg hoog en Draak is al met z'n kontje ingedaald waardoor hij er niet meer uit kon komen/uit te tillen was.
Keshet, dankjewel voor je advies. Draak werd vorige week geschat op zo'n 2200gram.
De reden waarom ik na een keizersnede niet zo snel meer in een raceauto kan stappen, is het feit dat wij met een zgn. 6-puntsgordel vastzitten, waarvan waarschijnlijk één van de banden over het litteken zal vallen. En aangezien wij nogal door de auto stuiteren zal het altijd wrijving geven het op het litteken, hoe strak ik mijn gordels ook aan zal trekken.
Deepfreeze, de gyn gaf inderdaad aan dat, juist omdat Draak een dysmatuurtje is, een vaginale stuitbevalling goed te doen zou zijn. Beter een klein kippekontje eruit persen dan een flinke kont. Maar de kans dat het alsnog een keizersnede zal worden blijft 50%.
Ik heb net nog maar even een partijtje gehuild vanwege dit alles.zegt alleen maar dat ik zelf moet beslissen hoe Draak ter wereld mag komen. Hij zou het liefste een keizersnede zien, maar dat is meer omdat hij bang is voor het onbekende.
En ik weet het gewoon niet zo goed. Iedereen ervaart het anders, iedereen ziet het ook anders. Ik ben echt aangewezen op mezelf nu, ik zal zelf zo snel mogelijk de knoop door moeten hakken...
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:59 schreef Webkim het volgende:
Ik heb een gloepbuik!
Kijk maar: ingeslikte alien! http://t.co/xQvwqUKV http://t.co/aOrU7cBW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor onze eerste zwangerschap zijn mijn vrouw en ik ook naar de HA gegaan, voornamelijk omdat mijn vrouw medicijnen gebruikt tegen astma. Wel de hele medicatie aangepast naar aanleiding daarvan. Maar dat was het pre zwangerschap traject.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:23 schreef SupremeEvil het volgende:
Troeta, ik ging er eigenlijk vanuit dat dat hoort? Voel me een beetje een n00b
haha ehm volgens mij lag ie toen in stuit, week 33/34 volgens mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:35 schreef Webkim het volgende:
Wow, met hoeveel weken was dat Kd?
Kom ik dan nog eens terug.
Dat dusquote:Op woensdag 14 december 2011 07:45 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh...
*meld*
Niks te melden, Draak zal ook wel denken: met dit hondenweer blijf ik mooi binnen.
Hé maar 37 weken. Dus jij bent nu een LLM? Of heb je alleen meldplicht?quote:Op woensdag 14 december 2011 08:21 schreef Soempie het volgende:
Voor de mijlpalenstorm uit: gefeliciteerd!
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 14 december 2011 08:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé maar 37 weken. Dus jij bent nu een LLM? Of heb je alleen meldplicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |