Haha daar twijfel ik niet aanquote:Op maandag 12 december 2011 11:27 schreef flugeltje het volgende:
het is alleen lichamelijk zwaar hoor, geestelijk ben ik nog steeds een erg tof wijf
Vinden de mensen om je heen dat ook nog?quote:Op maandag 12 december 2011 11:27 schreef flugeltje het volgende:
het is alleen lichamelijk zwaar hoor, geestelijk ben ik nog steeds een erg tof wijf
Stom gedoe iddquote:Op maandag 12 december 2011 12:28 schreef Kuukske het volgende:
Nou succes in het zkh inderdaad NTS.
Pff. Ik zit met die koortslip. Ik ben zo bang dat het overslaat op andere delen van m'n lijf.
Ik ben als een malle bezig met handen wassen enzo.. straks even die compeeddingen halen waar Susie het over had.
Stom gedoe is het.
quote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Eh, je wil het niet in je oog of andere plaatsen van je lijf. Dat virus.
Maar inderdaad, als je het hebt, dan heb je het.
Lol, nee hoor. Kan vrij makkelijk. Handen - lip - bezig - plassen - handen wassen. Of middels handdoek als je je afdroogt na douchen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef covie het volgende:
Oh ik wist niet eens dat je het in je oog kon krijgen![]()
Ik zou bang zijn voor herpes genitales.Maar dat gebeurt volgens mij ook weer niet zo super snel toch? Dan moet je wel met je koortslip langs het genitales gedeelte schuren volgens mij.
![]()
Groeiende buukskesquote:Zoë met mij gaat het prima hoor! Met vriendlief soms wat minder (door mijn hormonen) en de enige kwaal die ik heb op dit moment is een groeiende buik! Maar dat vind ik heul niet erg
hahahaha,dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef Kleurdoos het volgende:
of candida, ook zo'n feestje, vooral als je denkt dat je t wel kan oplossen met sudocrem.
stomste idee ooit
Jep, zoals het (wat mij betreft) hoort te gaan: 13:25uur melden, 13:30uur CTG, 14:00uur eraf en de uitslagen krijgen, 14:15uur naar huis!quote:Op maandag 12 december 2011 14:37 schreef Kuukske het volgende:
Nou dat ging toch een stuk vlotter of niet NTS?
Ik acht de kans toch wel degelijk aanwezig hoor Asy.quote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben een beetje misselijk...
komt vast niet van die lege zak 'Parkeerwachters' die nu naast me ligt![]()
Serieus? Damn, ik wou het op de zwangerschap gooien...quote:Op maandag 12 december 2011 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik acht de kans toch wel degelijk aanwezig hoor Asy.
quote:Op maandag 12 december 2011 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik acht de kans toch wel degelijk aanwezig hoor Asy.
Begrijpelijkquote:Op maandag 12 december 2011 15:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Serieus? Damn, ik wou het op de zwangerschap gooien...
Nou ja, kans op herhaling is zeer klein want ze zijn allemaal op...
Jot jot. Voel me al beter dan vanmorgen. Misschien had ik ook wel maandagochtend-sickness.quote:Hoe gaat het met jou? Zijn die diploma's al klaar? Mag je bijna naar huis?
euh, geen idee. Ze staan hier niet op de lijst dus ik heb ze niet....quote:Op maandag 12 december 2011 17:27 schreef Soempie het volgende:
Oja, op het lijstje van kraamzorg staat: flanellen luiers 3x. Heb het braaf gekocht, maar waar zijn die dingen dan voor?
Oke, maar de hydrofielen begrijp ik: afdrogen, onder het hoofdje voor het mogelijke spugen, etc. Deze begrijp ik alleen niet.quote:Op maandag 12 december 2011 17:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb ze nooit gebruikt Soemp.., Maar anderen zweren erbij, net zoals met de hydrofielen...
quote:Op maandag 12 december 2011 17:43 schreef Fee-nix het volgende:
Oe geen leuning Soempie, dat lijkt me ook geen ideale situatie zeg maar. Als je ventje hem niet op tijd af heeft, zou ik hem een pak voor z'n billen geven met die leuning.
Hè dat klinkt als een nuttige toepassing! Dan denk ik dat ik daar ook maar een pakje van haal.quote:Op maandag 12 december 2011 17:44 schreef Troeta het volgende:
Flanellen luiers nemen heel veel vocht op, dus lekker om op de commode te leggen na een badje, baby even in te wikkelen en daarna weer weghalen. Ik gebruikte ze ook als extra bescherming in het bedje, maar Mex is eigenlijk nooit doorgelekt.
Hydrofielen gebruik ik nog steeds met afdrogen.
Dat is het papier dat je altijd ook meesleept naar de vlos, waar zij gegevens op schrijft bij je controle.quote:Op maandag 12 december 2011 19:39 schreef Phaidra het volgende:
Even een stom vraagje. Woensdag heb ik de echo voor de combinatietest. Daarvoor moet ik o.a. mijn zwangerschapskaart meenemen. Maar welk papier is dat?Ik vind er geen waar dat expliciet op staat namelijk...
Dat is nou weer het voordeel van rauwe andijviestamppot, daar hoef je niet voor te kunnen kokenquote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Asyniur het volgende:
MJ, dat is zeker schrikken! Maar fijn dat alles in orde is
Zoë! Nou wil ik ook rauwe andijviestamppot met spekjes! En ik kan heul niet koken!![]()
Ik heb alleen nog de intake gehad, maar ik geloof dat ik m gevonden heb. Op de achterkant van het intakeformulier is ruimte voor dat soort informatiequote:Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat is het papier dat je altijd ook meesleept naar de vlos, waar zij gegevens op schrijft bij je controle.
Omdat het toch maar een kansberekening is.. er is net zo goed een kans dat er niks uit de test komt en dat er wel wat is.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Asyniur het volgende:
Orea, vanwaar de omslag mbt combinatietest (gewoon interesse, als je niet wil zeggen ook prima)?
En maar goed zorgen dat je altijd iets te eten bij je hebt of dextrose.
quote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef Troel het volgende:
Dat is nou weer het voordeel van rauwe andijviestamppot, daar hoef je niet voor te kunnen koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Offtopic![]()
Ja, dé piercing!quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef flugeltje het volgende:
Ah, we gaan het over piercings op intieme plekken hebben...
Bring it on!
Moest.er om kwart over 8 zijn he juffrouw ongeduldquote:Op maandag 12 december 2011 20:17 schreef bodpa09 het volgende:
Ik gebruik die flanellen dingen nog steeds als ik M. heb ingesmeerd met Dampo/Luuf. Smeerseltje op borst en rug, flanellen doekje erom heen, en maar broeien. Deed mijn mamma vroeger ook, ik vond het heerlijk.
MJ: Fijn dat alles goed was!
Son, son, son: ben je al terug?
No problemquote:Op maandag 12 december 2011 20:25 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oja, logisch Phaidra
Ik was even vergeten dat je alleen je intake nog maar had gehad...
quote:Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Maaaaar we hebben een klopperhij bewoog nog.niet, maar mijn kinderen bewegen pas buiten de buik denk ik
(plus dat t ook wel vroeg ervoor was zei ze)
3 januari termijnecho![]()
Termijn blijft staan
Fijn dat je lekker geslapen hebt octo, dan zie ik graag de foto's verschijnen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:30 schreef octopussy het volgende:
Ik heb juist lekker geslapen. Gisteren avond nog wel eventjes een aanval van nesteldrang gehad, dus nu blinkt de keuken weer en is de woonkamer toonbaar. Misschien was dat wel genoeg voor mijn gemoedsrust voor vannacht ha ha.
Jep, ik herken het volledig. Ik schaam me dan ook dood als ik sommige dingen te laat of soms helemaal NIET opgemerkt hebquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik zak in m'n bureaustoel en *Poef*, geen zin meer.
Herkennen jullie trouwens dat halfaanwezig in de auto zitten als je autorijdt? Als zwangere dan.
Ik ben altijd erg alert maar sinds een paar weken kom ik wel aan op m'n eindbestemming maar heb ik geen idee meer hoe..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm dat had ik ook al als niet zwangere hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik zak in m'n bureaustoel en *Poef*, geen zin meer.
Herkennen jullie trouwens dat halfaanwezig in de auto zitten als je autorijdt? Als zwangere dan.
Ik ben altijd erg alert maar sinds een paar weken kom ik wel aan op m'n eindbestemming maar heb ik geen idee meer hoe..
Aaaaah jij bent permanent een gevaar op de wegquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:57 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Ehm dat had ik ook al als niet zwangere hoor
Ben ik met je eens. Ik moest toch es de OV-kaart van m'n man inpikken denk ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:40 schreef Fee-nix het volgende:
Oe Troeta dat is inderdaad erg gevaarlijk! Gelukkig is alles goed afgelopen, maar ik vind ook dat als je merkt dat je de hele tijd 'wegdroomt', je eigenlijk niet meer achter het stuur moet kruipen. Voor je andere weggebruikers, maar zeker ook voor jezelf en de baby!
Donequote:Op dinsdag 13 december 2011 08:37 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Fijn dat je lekker geslapen hebt octo, dan zie ik graag de foto's verschijnen...![]()
*Sluipt weer uit topic waar ze helaas niks te zoeken heeft*
Ik vind mezelf ook wel ehh 'stoer', dat ik hier nog zit. Maar soms denk ik ook.. mijn god. Wat doe ik hier nogquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:02 schreef Fee-nix het volgende:
Oeh lekker bijna vakantie Kuuks! Ik heb wel echt bewondering hoor, voor de zwangeren die er ook nog bij werken. Zelf merk ik dat ik van 'kleine' inspanningen al doodop raak. En ik kan echt niet zonder mijn middagslaapje.
Leuk cadeautje DF, jammer dat het nog niet gegeven kon worden... Dat zijn geen leuke redenen!
Ik vind het trouwens altijd zo knap als zwangeren precies kunnen zeggen 'ja dit zijn de billen' of 'dit de voetjes'. Ik heb echt geen idee namelijk...
Kan ook zijn dat ze pas zichtbaar worden na de bevalling ofzo? Weet niet meer waar ik t gelezen heb maar n dame die had een streeploze bol en na de bevalling toch strepen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Nu het trouwens toch over lijf- en aanverwanten gaat. Kan het zo zijn dat zebrastrepen pas laat komen? Ik heb er nog geen een, behalve dan van de vetjes die ik al had. En ik voel m'n huid af en toe wel trekken. Niet dat ik ermee zou zitten als die komen hoor, maar ik ben meer benieuwd.
Ik dacht ook altijd dat de baby het dan vast niet leuk vindt... tot mijn fysio een keer zei dat een baby vaak juist gaat schoppen als hij/zij meer ruimte krijgt door een bepaalde houding van jou. Dus het hoeft niet zo te zijn dat het is omdat die houding niet op prijs gesteld wordtquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik merk wel dat als ik op m'n rechterzij lig, ik óf schopjes voel, óf stompjes. Want dat vindt meneertje écht niet leuk ofzo. Iedere avond ga ik hoopvol op rechts liggen en hoppa .. gegarandeerd getrappel.
Het kan uiteindelijk best irritant en pijnlijk worden als ik eerlijk ben. Bij mij gaat dit al een paar weken zo en deze week word ik echt misselijk van het gebeuk en gedraai in mijn buik. Als ik naar mijn buik kijk, zou ik denken dat meneer ook genoeg ruimte heeft, maar daar denkt ie blijkbaar anders overquote:Lijkt me wel leuk om t zo duidelijk te voelen DF . Bij Jesper heb ik het nooit meegemaakt iig. Baby's in mijn buik schijnen nogal de ruimte te hebben .
Oh echt?! Dan ga ik vanavond eerst es op rechts liggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:57 schreef Fee-nix het volgende:
Ik dacht ook altijd dat de baby het dan vast niet leuk vindt... tot mijn fysio een keer zei dat een baby vaak juist gaat schoppen als hij/zij meer ruimte krijgt door een bepaalde houding van jou. Dus het hoeft niet zo te zijn dat het is omdat die houding niet op prijs gesteld wordt. Ze vertelde me ook dat je de baby nooit kan verdrukken door hoe je ligt omdat alles (vruchtzak + baby
) dan gewoon verder naar achteren je lichaam in 'schuift'. Bizar idee.
Hm, ik moet er niet aan denken. Een vriendin van ons masseert trouwens voor beroep en heeft nu ook zwangerschapsmassage afgerond. Ik moet me nog eens aanbieden als proefpersoon.quote:Lijkt me wel leuk om t zo duidelijk te voelen DF. Bij Jesper heb ik het nooit meegemaakt iig. Baby's in mijn buik schijnen nogal de ruimte te hebben
.
Over strepen: Hier misschien 3 op mijn zij en wat lichte rond mijn navel (ook nooit paars geweest trouwens, erg vreemd). Smeren schijnt idd helemaal niet te helpen. Het gaat om het bindweefsel en daar kom je nou eenmaal niet met creme. Dan zou je al echt een heel diep en knedend moeten masseren, maar dat lijkt me niet zo fijn op een zwangere buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |