Haha daar twijfel ik niet aanquote:Op maandag 12 december 2011 11:27 schreef flugeltje het volgende:
het is alleen lichamelijk zwaar hoor, geestelijk ben ik nog steeds een erg tof wijf
Vinden de mensen om je heen dat ook nog?quote:Op maandag 12 december 2011 11:27 schreef flugeltje het volgende:
het is alleen lichamelijk zwaar hoor, geestelijk ben ik nog steeds een erg tof wijf
Stom gedoe iddquote:Op maandag 12 december 2011 12:28 schreef Kuukske het volgende:
Nou succes in het zkh inderdaad NTS.
Pff. Ik zit met die koortslip. Ik ben zo bang dat het overslaat op andere delen van m'n lijf.
Ik ben als een malle bezig met handen wassen enzo.. straks even die compeeddingen halen waar Susie het over had.
Stom gedoe is het.
quote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Eh, je wil het niet in je oog of andere plaatsen van je lijf. Dat virus.
Maar inderdaad, als je het hebt, dan heb je het.
Lol, nee hoor. Kan vrij makkelijk. Handen - lip - bezig - plassen - handen wassen. Of middels handdoek als je je afdroogt na douchen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef covie het volgende:
Oh ik wist niet eens dat je het in je oog kon krijgen![]()
Ik zou bang zijn voor herpes genitales.Maar dat gebeurt volgens mij ook weer niet zo super snel toch? Dan moet je wel met je koortslip langs het genitales gedeelte schuren volgens mij.
![]()
Groeiende buukskesquote:Zoë met mij gaat het prima hoor! Met vriendlief soms wat minder (door mijn hormonen) en de enige kwaal die ik heb op dit moment is een groeiende buik! Maar dat vind ik heul niet erg
hahahaha,dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef Kleurdoos het volgende:
of candida, ook zo'n feestje, vooral als je denkt dat je t wel kan oplossen met sudocrem.
stomste idee ooit
Jep, zoals het (wat mij betreft) hoort te gaan: 13:25uur melden, 13:30uur CTG, 14:00uur eraf en de uitslagen krijgen, 14:15uur naar huis!quote:Op maandag 12 december 2011 14:37 schreef Kuukske het volgende:
Nou dat ging toch een stuk vlotter of niet NTS?
Ik acht de kans toch wel degelijk aanwezig hoor Asy.quote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben een beetje misselijk...
komt vast niet van die lege zak 'Parkeerwachters' die nu naast me ligt![]()
Serieus? Damn, ik wou het op de zwangerschap gooien...quote:Op maandag 12 december 2011 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik acht de kans toch wel degelijk aanwezig hoor Asy.
quote:Op maandag 12 december 2011 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik acht de kans toch wel degelijk aanwezig hoor Asy.
Begrijpelijkquote:Op maandag 12 december 2011 15:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Serieus? Damn, ik wou het op de zwangerschap gooien...
Nou ja, kans op herhaling is zeer klein want ze zijn allemaal op...
Jot jot. Voel me al beter dan vanmorgen. Misschien had ik ook wel maandagochtend-sickness.quote:Hoe gaat het met jou? Zijn die diploma's al klaar? Mag je bijna naar huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |