Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:12 schreef flipsen het volgende:
Blijft uiteraard een debiele opmerking.
De meeste KAA´ers zijn wat ruimdenkender en toleranter gelukkig.quote:
hoeft niet altijd zo te zijn, maar ze zijn in ieder geval over het algemeen wat genuanceerder in hun uitsprakenquote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
De meeste KAA´ers zijn wat ruimdenkender en toleranter gelukkig.
Ik ben zeer ruimdenkend en tolerant. Anders zwaaide ik wel met machinegeweren in Luik.quote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
De meeste KAA´ers zijn wat ruimdenkender en toleranter gelukkig.
Durian is het fruit van de duivel.quote:Op maandag 19 december 2011 04:05 schreef Gaoxing het volgende:
Aaahh, ik kreeg zojuist een kerstkadootje van hubs chauffeur. Niets zegt "prettige kerstdagen" als een pak Durian jam
Voor degenen die het niet weten: Durian stinkt zo dat je in zuid-oost Azie op heel wat plaatsen dit soort bordjes kunt vinden: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 december 2011 04:05 schreef Gaoxing het volgende:
Aaahh, ik kreeg zojuist een kerstkadootje van hubs chauffeur. Niets zegt "prettige kerstdagen" als een pak Durian jam
Voor degenen die het niet weten: Durian stinkt zo dat je in zuid-oost Azie op heel wat plaatsen dit soort bordjes kunt vinden: [ afbeelding ]
Oh watjequote:Op maandag 19 december 2011 10:25 schreef Individual het volgende:
Durian is het fruit van de duivel.
De boete is niet uit te drukken in een geldstraf, maar direct door naar de gevangenis en ga niet langs start?![]()
Een discussie van een paar dagen geleden: wat is je favoriete fruit/vrucht en waarom
hoe is de smaak? is het ergens mee te vergelijken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:18 schreef Gaoxing het volgende:
Zojuist kreeg ik durian chipsHij vindt me wel erg lief, deze kerst
quote:Durian smaakt alsof je vanillevla met noten en frambozen eet, met uien, terwijl je in een stationstoilet staat, en daarna ruik je alsof je sex met een zombie hebt.
De kans dat ik snel in Azië kom is erg klein, maar dan wil ik het wel proberen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:21 schreef Gaoxing het volgende:
Ik kan me dus vinden in het eerste deel van de beschrijving, tot en met de uien. Dat stationstoilet vind ik wel meevallen, en van sex met een zombie kan ik me weinig voorstellen.
Erwtensoep, pindakaas en amandelspijs maak je mij niet blij mee. Oerhollands.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:33 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vind de vraag 'is er iets wat je niet lust' altijd leuk, vooral in NL. Op het moment dat iemand het vraagt denk ik er zelden bij na, en antwoord meestal iets als 'nou, ik hou niet zo van dingen die nog niet dood zijn, en ik ben ook niet dol op kwal en zeeslakken'. Meestal geen dingen die de gastheer/vrouw in gedachten had.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:54 schreef El_Matador het volgende:
Was dat restaurant in Utrecht toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |