Sorry, echt nergens last van.quote:
Blijf tot jan. 2010.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:05 schreef Libris het volgende:
Ik zal morgen eens kijken en als mijn vriendin er zin in heeft haal er ik wel eentje, dus foto's.
Static, hoelang blijf je in HK?
Sommige kaas stinkt ook, maar smaakt ook lekker.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:16 schreef Balaclava het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar ben nu best wel nieuwsgierig geworden. Misschien een keertje proberen.Hoe kan het trouwens dat het zo verschrikkelijk stinkt, maar toch lekker is (volgens sommigen)?
Dat ui-element in de smaak is wel vreemd ja. Toch vind ik ze wel lekker, zo af en toe een beetje. Dagelijks (of wekelijks) hoeft nou ook weer niet....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:39 schreef EricT het volgende:
Echt ontzettend ranzig. Warme cremerige soort kaas met ui-smaak. En die geur is niet te harden man.
Bedoel je niet mangistan of mangosteen? Die zijn verdomd lekker ja. Waar kan je die hier in Nederland krijgen? Weet iemand dat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:09 schreef J.A.N.A. het volgende:
Wel gegeten, het is net als met franse kaas
En ook idd als ijs erg lekker
Als je toch in azie zit, koop een paar mangustin's, die zijn wel zo lekker![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:06 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Bedoel je niet mangistan of mangosteen? Die zijn verdomd lekker ja. Waar kan je die hier in Nederland krijgen? Weet iemand dat?
Edit: mangustin kan dus ook.![]()
Vaak hebben supermarkten ze wel rond de feestdagen, de rest van het jaar idd lastig te krijgen, ben er zelf niet zo weg van, maar vies vind ik ze ook zeker niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:43 schreef EricT het volgende:
[..]
Mangistan is lekkerste vrucht die ik ken, maar helaas slecht te krijgen in NL. Meestal zijn ze verrot.
Alsof dat aan het fruit ligtquote:
En vers. Diepgevroren stinken ze niet (tot je ze ontdooid).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:58 schreef Isegrim het volgende:
De Wah Nam Hong hier in R'dam verkoopt ze, diepgevroren. Ik ben er wel nieuwsgierig naar maar ik durf niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |