weet niet of dat mag, maar als je ze naast elkaar legt (real , barcelona) van de afgelopen vier jaar zullen ze beiden ongeveer evenveel gekocht hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
4 jaar gelden denk ik
Nu even alle aankopen van Real madrid de afgelopen 4 jaar
Oh geldt dat ook voor Pique?quote:Op zondag 11 december 2011 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fabregas en Pique gingen zelf weg omdat ze dachten geen kans te maken in Barca 1.
Meen je dit nou?quote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
weet niet of dat mag, maar als je ze naast elkaar legt (real , barcelona) van de afgelopen vier jaar zullen ze beiden ongeveer evenveel gekocht hebben.
Zullen elkaar niet veel ontlopen hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu even alle aankopen van Real madrid de afgelopen 4 jaar
Ja.quote:Op zondag 11 december 2011 23:12 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Oh geldt dat ook voor Pique?![]()
Dan kun je ook niet direct spreken van slecht beleid..
13 en nog een huurperiode aan Real Zaragoza tussendoorquote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft daar 8 wedstrijden in de eerste gespeeld volgens mij .. 2 seizoenen.
ja, barcelona koopt ook minimaal elk seizoen 5 a 6 spelers.quote:
Ik ga eens even uit op onderzoekquote:Op zondag 11 december 2011 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, barcelona koopt ook minimaal elk seizoen 5 a 6 spelers.
Gezien hun jeugd en schuld is dat onacceptabel inderdaadquote:Op zondag 11 december 2011 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, barcelona koopt ook minimaal elk seizoen 5 a 6 spelers.
Je bent niet gekquote:Op zondag 11 december 2011 23:13 schreef Cara het volgende:
Ik heb echt niet eens een halve letter gehoord over de overwinning van VVV. Of ben ik nou gek?
Gaat het hierom? Nee, ik zeg alleen dat beide clubs koopziek zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 23:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Gezien hun jeugd en schuld is dat onacceptabel inderdaad
Studio Ajax en Barca, je kent toch wel het concept van dit programma?quote:Op zondag 11 december 2011 23:13 schreef Cara het volgende:
Ik heb echt niet eens een halve letter gehoord over de overwinning van VVV. Of ben ik nou gek?
Ja daar gaat het om, want het komt allemaal op geld neer wat Barcelona gezien hun schuld eigenlijk niet hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaat het hierom? Nee, ik zeg alleen dat beide clubs koopziek zijn.
en hoe loopt het onderzoek dr. Ajacied4lf?quote:Op zondag 11 december 2011 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga eens even uit op onderzoek
ja, ik weet prima dat het alleen over de topclubs gaat, maar zelfs in de week beschouwing kwam niet eens voor dat de nummer laatst de eerste wedstrijd onder de nieuwe trainer won. dieptriest eigenlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 23:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Studio Ajax en Barca, je kent toch wel het concept van dit programma?
En wat kwam er binnen ?quote:Op zondag 11 december 2011 23:18 schreef inZanity het volgende:
Barcelona heeft alleen dit seizoen al meer uitgegeven dan Real.
Uiteindelijk ontlopen ze elkaar dus niet veel qua beleid..quote:Op zondag 11 december 2011 23:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja daar gaat het om, want het komt allemaal op geld neer wat Barcelona gezien hun schuld eigenlijk niet hebben.
Ja, maar dan niet op de plichtmatige manier van Jackquote:Op zondag 11 december 2011 23:21 schreef Paul-89 het volgende:
Een beetje aandacht voor VVV was ook wel leuk/terecht geweest.
Genaaid, genaaid. Ze hebben gewoon pech gehad dat je uitgerekend twee keer in een wedstrijd onterecht een goal afgekeurd ziet worden, maar genaaid wil ik het niet noemen aangezien die grensrechter dat echt niet express heeft gedaan. Bovendien was wanneer een van die twee goals goedgekeurd was Lyon alsnog gewoon door gegaan.quote:Op zondag 11 december 2011 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap best dat de Ajax aandacht een beetje overtrokken is, maar goed, we spelen CL en zijn genaaid dat moet ff besproken worden, en de rest van de topteams heeft gisteren al gespeeld, dus zo gek is het nou ook weer niet.
En het duurt 35 min voor ze over Ajax begonnen, ik een programma van 50 min, dus niet overdrijven nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |