Ik snap hem nog steeds nietquote:Op zondag 11 december 2011 23:03 schreef Caland het volgende:
KEIGRAPPIG MAN
ZO GRAPPIG DAT DIE DIKKE HEM MOEST UITLEGGEN
Bijna net zo slecht als jouw Nederlandsquote:
Die snap ik niet, op het feit na dat ik mijn zin niet afsloot met een punt.quote:Op zondag 11 december 2011 23:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna net zo slecht als jouw Nederlands.
slechtequote:Op zondag 11 december 2011 23:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die snap ik niet, op het feit na dat ik mijn zin niet afsloot met een punt.
De teringquote:Op zondag 11 december 2011 23:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die snap ik niet, op het feit na dat ik mijn zin niet afsloot met een punt.
quote:
Oh, was mij niet eens opgevallen, sorryquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 23:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Beetje vreemd om 5 miljoen uit te geven aan een speler uit je eigen jeugd.
Slecht inzicht in kwaliteiten van eigen spelers is een 2de, maar ze komen weldegelijk van Barca.quote:Op zondag 11 december 2011 23:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Beetje vreemd om 35(?) miljoen uit te geven aan een speler uit je eigen jeugd.
Vergeten we nou Hleb?quote:
Geldt dat ook niet voor Pique? Wie zegt dat Pique wel zo goed was geworden zonder zijn tussenstap bij Manchester Unitedquote:Op zondag 11 december 2011 23:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
[..]
Slecht inzicht in kwaliteiten van eigen spelers is een 2de, maar ze komen weldegelijk van Barca.
Hoewel Fabregas wsl lang niet zo goed was als ie niet naar Arsenal was gekomen
Fabregas en Pique gingen zelf weg omdat ze dachten geen kans te maken in Barca 1.quote:Op zondag 11 december 2011 23:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
[..]
Slecht inzicht in kwaliteiten van eigen spelers is een 2de, maar ze komen weldegelijk van Barca.
Als er nou iemand hier niet de grammar nazi moet gaan uithangen dan ben jij het welquote:
ja kweeniequote:Op zondag 11 december 2011 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Noem ook even de aankopen van Real dan
Zou goed kunnen. Heb Pique niet zoveel gezien bij ManUquote:Op zondag 11 december 2011 23:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geldt dat ook niet voor Pique? Wie zegt dat Pique wel zo goed was geworden zonder zijn tussenstap bij Manchester United
Ben jij mijn persoonlijke troll ofzo?quote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er nou iemand hier niet de grammar nazi moet gaan uithangen dan ben jij het wel![]()
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze gekocht zijn, sterker nog dat ze zeker in het geval van Fabregas belachelijk veel geld hebben uitgegeven voor die spelers. Wat het gegeven dat Barcelona net zo zeer een koopclub is als Real alleen maar versterkt. Tuurlijk heeft Barcelona op het moment een (veel) betere opleiding dan Real dat zal ik niet ontkennen. Maar beiden kopen er op los, en ik vind het zelfs in het geval van Barcelona bedenkelijker omdát ze juist zo'n goede opleiding hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 23:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
[..]
4 jaar gelden denk ikquote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja kweenie. Hleb is ook al weer van een tijdje geleden
Heeft daar 8 wedstrijden in de eerste gespeeld volgens mij .. 2 seizoenen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:10 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Heb Pique niet zoveel gezien bij ManU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |