3+5+5,5=13,5quote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef TC03 het volgende:
Voor ¤14 miljoen verkocht, hoe dan? Castaignos (3), Fer (5,5) en Wijnaldum (5) komen samen op ¤12,5 toch? Of hebben ze nog wat voor Bahía gehad?
Wat een flauwekulargumentquote:Op zondag 11 december 2011 22:40 schreef Evertjan het volgende:
voor iemand die zelf geen goede pass kon geven weet jan van halst wel veel van voetbal
Ik kom toch echt uit op 13,5 miljoen hoor. En volgens mij hebben we voor Bahia inderdaad ook nog een paar ton gehad, maar daar kan ik ook naast zitten..quote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef TC03 het volgende:
Voor ¤14 miljoen verkocht, hoe dan? Castaignos (3), Fer (5,5) en Wijnaldum (5) komen samen op ¤12,5 toch? Of hebben ze nog wat voor Bahía gehad?
Klopt ja, zoals gezegdquote:
Bedrag dacht ik, dacht 7 ton per spelerquote:Op zondag 11 december 2011 22:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jeugdspelers: Rekik en Ake zijn weggegaan voor 1,4 miljoen ofzo
Misschien heeft hij afgerond? Zit toch in de buurt?quote:Op zondag 11 december 2011 22:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik kom toch echt uit op 13,5 miljoen hoor. En volgens mij hebben we voor Bahia inderdaad ook nog een paar ton gehad, maar daar kan ik ook naast zitten..
Daarom.quote:Op zondag 11 december 2011 22:42 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Misschien heeft hij afgerond? Zit toch in de buurt?
Ik geloof ik ook inderdaadquote:Op zondag 11 december 2011 22:43 schreef mrstylo het volgende:
Heb ik een andere wedstrijd gezien ofzo?
Echte toppers excelleren in de topwedstrijden.quote:Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef Smoofie het volgende:
Real weggespeeld. Real kwam niet in hun normale spel, geen özil die top speelde etc. Weer die barca fap..
hij raakt m wel zalig hoor, denk dat als die niet aangeraakt werd hij erook in zou gaan - mits op doel uiteraardquote:
De vorige wedstrijd tegen Barcelona nogquote:Op zondag 11 december 2011 22:45 schreef Evertjan het volgende:
Ronaldo beslist nooit een grote wedstrijd
voor de supercupquote:Op zondag 11 december 2011 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vorige wedstrijd tegen Barcelona nog.
Bekerfinale.quote:Op zondag 11 december 2011 22:45 schreef Evertjan het volgende:
lol?! De rivaliteit tussen ajax en feyenoord is daar schattig bij gastquote:Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef Caland het volgende:
Who gives a fuck om die 22 toneelspelers uit Schotland II
Daar zaten er alweer 3 tussen ofzo.quote:Op zondag 11 december 2011 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vorige wedstrijd tegen Barcelona nog.
Bij ManU was ie toch wel aardig beslissend?quote:Op zondag 11 december 2011 22:45 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Robben gaat sowieso kapot geschopt worden .. PepeCoentrao
Faalde bij de pingels in de Cl finale, had geluk dat Terry weggleed.quote:Op zondag 11 december 2011 22:46 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Bij ManU was ie toch wel aardig beslissend?
Portugal bedoel je?quote:Op zondag 11 december 2011 22:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
geen financiële hulp Spanje straks
Publiek stelt niet veel voor.quote:Op zondag 11 december 2011 22:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
lol?! De rivaliteit tussen ajax en feyenoord is daar schattig bij gast
Heb ik het daaroverquote:Op zondag 11 december 2011 22:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
lol?! De rivaliteit tussen ajax en feyenoord is daar schattig bij gast
quote:Op zondag 11 december 2011 22:47 schreef inZanity het volgende:
Ach de overwinning van Barcelona was gewoon een laatste stuiptrekking. Real gaat weer gewoon heersen, daar is de aanstaande titel het begin van.
Daar won Feyenoord van in 65quote:
Nee, zieltje.quote:Op zondag 11 december 2011 22:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je hebt het over Celtic tegen Rangers neem ik aan?
Nu je het zegtquote:Op zondag 11 december 2011 22:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Faalde bij de pingels in de Cl finale, had geluk dat Terry weggleed.
Als banko Santander omvalt zijn barca en real faillietquote:Op zondag 11 december 2011 22:47 schreef inZanity het volgende:
Ach de overwinning van Barcelona was gewoon een laatste stuiptrekking. Real gaat weer gewoon heersen, daar is de aanstaande titel het begin van.
Wat een grapquote:Op zondag 11 december 2011 22:49 schreef Evertjan het volgende:
Eikelkamp gaat van Persie uitleggen hoe ze moeten scoren
quote:Op zondag 11 december 2011 22:48 schreef vincerusso het volgende:
Ach jee RVP gaat nooit functioneren bij Oranje omdat hij daar de man niet is en dat trekt zijn ego niet
Daar gaan we.quote:Op zondag 11 december 2011 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Arno nog steeds geen woord over Ajax
idd Barca koopt geen spelersquote:Op zondag 11 december 2011 22:49 schreef HeatWave het volgende:
Fan zijn van bijeengekocht ego-team Real.
En dan haten op zelfopgeleide, echt voetbalspelend barcelona, dan snap je er echt geen moer van. Het zal me worst zijn wie er kanpioen wordt in Spanje, maar dit is zoals het hoort, de bal spelen, niet de man en goals maken. Vind je dit geen leuk voetbal dan hou je niet van voetbal. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |