abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105531714
Oja is het herkenbaar dat als je, je dreumes brood geeft op een kinderbordje, ze alles er af gooien om het plaatje te zien, word er soms gek van.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:09:58 #77
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105531946
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:03 schreef As1981 het volgende:
Oja is het herkenbaar dat als je, je dreumes brood geeft op een kinderbordje, ze alles er af gooien om het plaatje te zien, word er soms gek van.
Ik moest lachen :D maar niet herkenbaar.
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:36:44 #78
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105539790
;) Hier ook een brede glimlach ;) maar geen herkenning...
Wel een wijzend vingertje als er weer een beestje oid zichtbaar is...
(Overigens krijgt Oona haar bordje niet voor haar neus ;) Dan propt ze alles binnen 1 minuut naar binnen...als het om brood gaat)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:51:17 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105542227
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:03 schreef As1981 het volgende:
As, soms wel en soms niet.
pi_105561167
Toch blij dat men om mijn dreumes kan lachen. Moet maar eens aan opvoeden beginnen denk ik :-P
pi_105565309
Mijn dreumes doet het ook hoor as.
*poef* nu is het weg
pi_105565482
Fijn asy en kj dat het herkenbaar is, leuk hoor die ondeugende kindjes. Maar soms. Hier heeft hij de hele nacht in zijn eigen bed geslapen. Dat is toch wel fijn.
pi_105565638
En de tweede nacht op rij met een zieke Thomas. Komt daarbij dat ik deze week 7 vergadering heb (al 4 achter de rug *O* ) Ik ben dus redelijk gebroken.
Weet ook niet wat er precies aan de hand is. Vandaag proberen we vroeger naar huis te gaan en als hij dan nog niet fit is (is nu bij de onthaalmoeder) ga ik eens langsgaan bij de dokter. Hij was vannacht heel regelmatig aan het kokhalzen, alsof hij wou overgeven, maar dat het niet ging. Maar dat kwam eigenlijk door het hoesten.

Soit, op naar de volgende vergadering :W Met de telefoon bij de hand omdat de onthaalmoeder zou bellen als hij zieker wordt.
pi_105565743
Sterkte leonieke, niet alleen met de vergaderingen. En overgeven van het hoesten zou best kunnen hoor, ik heb dat zelf ook altijd.

Hopelijk word je niet gebeld dat Thomas nog zieker wordt.
  woensdag 14 december 2011 @ 09:05:45 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105565932
Hè bah Leonie, niet fijn dat hij niet lekker is. Beterschap voor hem! En succes voor jou :*

As, fijn dat hij in zijn eigen bed geslapen heeft!
Ach ja en het hoort erbij dat je ze soms achter het behang wil plakken ;)

Gelukkig heeft die van ons ook doorgeslapen vannacht. Alleen was het voor mijn gevoel midden in de nacht toen hij zich vanochtend meldde... :O
pi_105566354
Vercvelend is dat he asy. Dan maak je een goede nacht, maar voel je, je vaak vermoeider.
  woensdag 14 december 2011 @ 09:31:46 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105566405
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:29 schreef As1981 het volgende:
Vercvelend is dat he asy. Dan maak je een goede nacht, maar voel je, je vaak vermoeider.
:Y
Ik slaap al een paar nachten slecht, niet alleen door dreumes. Maar het blijft erin hakken.
En dan mag ik niet eens echt klagen,want hij slaapt tenminste nog tot 6 itt de kinders van bijv Cooki en becky...
pi_105566439
Jeej voor de goede nacht van Asy. Jammer dat je lichaam/geest dit niet zo voelt.

Ach Thomas ziek, beterschap jongen.

Hier loopt een geurig jongentje rond in zijn romper en pyjama shirt. Zonder broek en de aroma komt je tegemoed. Ik ga dus maar eens een luier verschonen :D
En dan lekker beide huispakken dag houden. Lekker lummelen en niets doen!
Heerlijk.
  woensdag 14 december 2011 @ 09:44:01 #89
259886 pessie
pi_105566693
Mijn dreumes gooit zn krijtjes op de grond :')

Wat naar dat Thomas zo ziek is :*

Asy, fijn dat Harry lekker geslapen heeft! Rot dat je zelf zo moe bent -O-
pi_105567148
Herkenbaar Pessie.

Er is wat lekkers voor je gebakken dus Ymme :-)

Balen dat je zelf niet lekker kan slapen. Zes uur is hier inderdaad ook een mooie tijd, alles daarvoor is echt te vroeg.
pi_105567239
Zo hallo, ben ik ook weer s :)
Beetje vermoeid, dus lig iedere dag rond 10 uur op bed, dus heb geen tijd om uitgebreid te internetten :P
Plus veel drukte!

Heb voor de verandering ook s neit bijgelezen :')
Floris maakt echt enorme sprongen kwa taal enzo. Hij kan opeens uren boekjes lezen (maandagavond heeft ie ruim 3 kwartier met papa een boekje gelezen en daarna nog tv gekeken, nou heeft ie meer rust bij zn vader dan bij mij). Hij kan konijn zeggen: nijn, nijn O+ (zo schattig). Hij heeft een boekje met een vis op de voorkant, hij zit dus een visgebaar te maken als ie dat boekje wil hebben. Verschonen gaat opeens stukken makkelijker (althans 9 van de 10 keer).
Echt bizar hoe hard ie gaat! En hij heeft hele verhalen, al begrijp ik er weinig van :) Maar zo leuk dit!
pi_105567498
Ik ben zorgverzekeringen aan het vergelijken. Mén wat een gedoe met premies en wat er dan wel en niet vergoed wordt. Jullie tips? Lage premie en goede vergoedingen (tandarts, gaatjes vullen, controle keer fototje/tandsteen verwijderen).
pi_105568248
_O- Mijn zoon kan zo grappig zijn _O-

Zojuist op het aankleedkussen, tijdens het luier verschoon:
Meneertje pakt zijn beide voeten vast dus ik begin te zingen "klap eens in de voetjes blij blij blij, op het boze bolletje allebei" en Mart doet net zo vrolijk incl schaterlach zijn beide voetjes naar zijn hoofd. Wat is hij lenig zeg haha. En juist op zulke momenten heb ik de telefoon niet bij de hand om een filmpje te maken. :D :)
pi_105568537
Wat leuk Sonnetje dat Floris ineens zo van die sprongen maakt. Wat kan je dan heerlijk genieten van je kind.

Mart ook zo leuk reageren op mama. Nu zijn ze inderdaad nog wel lening, ben benieuwd wanneer dat niet meer zo is.

En over zorgverzekeringen geen idee. Wij zitten al jaren bij dezelfde, ben ik tevreden over, dus verdiep me niet in overstappen.
pi_105568737
Ymme, in wgr is een topic over zorgverzekeringen.

Wat gaat Floris lekker Sonnetje!!

Sofie wordt een echte doerak. Zo leuk!! Ze vindt het het allerleukst om al het speelgoed uit de kist te trekken. Elke avond gooi ik het er weer in, en zij haalt het er in de ochtend weer uit. Als dat dan klaar is, dan is het ook goed. Dan gaat ze bij de kerstboom staan.... Ze blijft er redelijk vanaf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*poef* nu is het weg
pi_105570138
Lekker zooitje KJ, hier gebeurd dat ook regelmatig.

Goed dat ze van de kerstboom afblijft. Wij durvde het risico niet te nemen. Dagelijks worden de ballen die bij de ballenbak horen door de kamer gegooid, denk niet dat hih een verschil ziet met een kerstbal. Volgend jaar dan maar weer.
  woensdag 14 december 2011 @ 12:00:00 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105570365
KJ, :D

Hier staat een ieniemini boompje. Hij staat er wel heel erg vaak voor 'oooooh' en hij maakt graag de lampjes aan en uit (afstandsbediening op stekker).

Leuk hé Son? O+
  woensdag 14 december 2011 @ 12:36:42 #98
259886 pessie
pi_105571374
Sofie maakt er inderdaad een mooi zootje van!
Ze staat wel lief bij de kerstboom. Hier heb ik expres de glazen ballen bovenin gehangen en de plastic ballen onderin, hij haalt ze er vaak uit. Hij luistert trouwens echt niet. Hij doet vooral dingen waarvan ik al 3236510 keer heb gezegd dat ze niet mogen. Op de tafel klimmen, de plantjes omtrekken, ballen uit de boom halen... Soms vraag ik me af of hij kan horen, maar aangezien hij dol op radio luisteren en dansen is zal hij wel oostindisch doof zijn :P
pi_105572246
J. Durft niet eens bij haar little peole kerststal in de buurt te komen :D

Sonnetje, die Floris gaat hard. Leuk zeg!

KJ, Sofie maakt er inderdaad een zooitje van! En wat kan ze al goed staan!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_105572362
Moeten we Nathan en Yaro maar niet bij elkaar zetten, je verhaal klinkt zo herkenbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')