abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2011 @ 16:38:07 #51
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105497602
Cantare wat een leuk filmpje :D
Oona kan dat ook... Helemaal in een deuk liggen als ik zeg haar te gaan pakken :D Heerlijk...

Tanden poetsen vind Oona ook niet meer zo leuk... Eerst razend interessant, mondje wagenwijd open en ik mocht wel 5 min poetsen als ik wilde..
Helaas gaat dat niet meer op.... Wel weet ze het precies in de routine van de avond te zitten... Eten - wassen - nog even spelen - wat drinken - tandjes poetsen - knuffelen en naar bed...
Na het drinken wijst ze dus naar haar mondje en dan naar de badkamer..
We poetsen haar tandjes nu terwijl ze ligt op haar aankleedkussen.. Ik poets en M. leest haar voor... Werkt voor nu best aardig.. Ik mag teminste weer poetsen..
Later wanneer het allemaal wat makkelijker uit te leggen is willen we het gaan splitsen... eerst tandjes poetsen daarna nog samen een boekje lezen..
Geen directe beloning dus.. maar nog wel even iets fijns doen na het tanden poetsen..

We leggen haar ook altijd samen in bed..
Wanneer dit een keer niet kan omdat 1 van ons er niet is poetsen we haar tandjes op de badkamer.... Oona op de arm voor de spiegel... dat is dan weer even spannend en bijzonder genoeg om iig alle tandjes een keer te raken ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105498457
Reilain gaat door voor de koelkast :P muppet heeft een schimmeltje.. De huisarts zei geen 5e of 6e ziekte, dus maar hopen dat dat dan ook niet meer komt.. De opvang belde wel dat er inmiddels een uitbraak van gespikkelde kindjes is :? Dus nu maar hopen dat mijn bloeduitslagen snel komen en dat die anti stoffen erin zitten...
  maandag 12 december 2011 @ 19:02:35 #53
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105503286
Nou, dreumes heeft niet geslapen bij opa en oma.
En we moesten ook nog om half 6 bij de vlos zijn voor controle. Dus ik heb met mijn vooruitziende blik kindlief een boterham gevoerd en een ei en wat tomaat. En toen we terug kwamen van de vlos, hem meteen zijn bed ingeknikkerd. Hij sliep al vrij snel en wij konden rustig eten.
Hij was overigens wel heel lief bij de vlos. Vlos ging aan mijn buik voelen en hij stond ook aan mijn buik te voelen en te knijpen :X . Dat was tenslotte wat de vlos ook deed in zijn ogen :D

Ow en mijn man vertelde nog dat Harry bij opa en oma bij de schuifpui had gestaan en had staan wijzen. Hij zei steeds .pa (opa) en mmmm. Mijn man snapte niet wat hij bedoelde.
Thuisgekomen zit Harry met zijn kwartetkaarten te spelen. Komt de haan voorbij, dus hij mmmm. Mijn man: dát deed hij dus daarstraks. Conclusie: Harry probeerde papa iets te vertellen over opa en de haan bij mijn schoonouders springt de haan wel eens over de omheining en loopt dan gewoon door de tuin

[ Bericht 25% gewijzigd door Asyniur op 12-12-2011 19:24:54 ]
pi_105504489
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:01 schreef Cantare het volgende:
Ik zeg toch niet dat je het niet mág belonen? :o Ik kies er alleen zelf niet voor. Over het vanzelfsprekende: als ik elke dag voor het naar bed gaan de tanden van E poets, al is het maar 5 seconden, dan denk ik dat ze het wel als iets vanzelfsprekends ervaart. Ze pakt zelf de tandpasta al.
Hier snapt Thomas niet dat hij overdag zijn tanden niet moet poetsen als hij gaat slapen. Elke keer als hij gaat slapen, loopt hij automatisch naar de badkamer om zijn tanden te poetsen :D Maar het lukt ook niet elke dag even goed, hoor. Ik zing altijd hetzelfde liedje als ik zijn tanden poets. Zonder liedje lukt het dus eigenlijk niet. Moest ik nu nog goed kunnen zingen, dan zou je nog kunnen zeggen dat het een beloning is, maar dit is gewoon vervelend voor iedereen :+
  maandag 12 december 2011 @ 22:28:04 #55
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105515349
Cantare, lief filmpje! Noortje vindt dat ook echt de bom, als je zegt dat je d'r gaat grijpen.

Tandenpoetsen is hier soms een hel en soms gaat het heel goed. We komen er nu achter dat we haar tanden het best kunnen poetsen als ze op het aankleedkussen ligt, dan is ze het minst hysterisch.
pi_105515706
Ik las wat over tanden poetsen,

Gaat hier erg wisselend dan weer heel moeilijk, dan weer makkelijk
maar wat helpt is omgekeerde wereld, eerst zelf doen en dan samen, of dat ze bij ons mag poetsen

gaan slapen daarentegen is weer een heel karwei...
  maandag 12 december 2011 @ 22:41:04 #57
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105516111
och draak, wil ze nog steeds niet graag? Moeilijk zeg, ik loop wel eens te zeuren maar je minidraak kan er helemaal wat van. Gek he, waar zou dat dan aan liggen? Heb je enig idee?
  maandag 12 december 2011 @ 22:44:56 #58
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105516316
Hoe was het bij de vlos Asy???
En wat leuk dat hij zoveel moeite deed om zijn verhaal te vertellen :D

Joehoeee net een wireless webcam besteld!
Hopelijk nog deze week hier :D
We'll have love aplenty
You and me
pi_105516655
Ik heb geen idee becky, zullen we Noortje en minidraak mixen? Want uitslapen kan ze wel!

(en ik weet niet of ik zelf helemaal geloof maar heb het idee dat oma en/of opa haar komt "bezoeken" ze zegt namelijk ineens na maar 1 of 2x van ons te hebben gehoord, opa en oma tegen de fotos die ik ervan heb staan, toeval?)
  maandag 12 december 2011 @ 23:04:51 #60
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105517496
Draak, het zou zomaar kunnen. Het bizarre is dat Noortje dat ook deed. Ze heeft de opa van mijn man nooit ontmoet, kwam bij zijn oma (die ze ook al wel drie keer heeft gezien) waar een foto van opa stond en zegt ook meteen "opa". Maar misschien associëren ze 'ouder uitziende mensen' meteen met opa of oma.

En mixen, van mij mag ze best wat later dan 19.30 uur naar bed, als ze maar wat langer slaapt. ;)
pi_105518267
Op bed gaat ze rond 20.00 pas op bed, vandaag was ik om 21.30 weer beneden en ze is wakker wakker tussen 0730 en 0830 geen idee hoe vaak ik er dan heen ga nog...

Ik vind het stiekem ook mooi hoor dat ze daar nu opa en oma tegen zegt...
Bij andere oude mensen heeft ze dat nog niet gedaan
ze maakt ook onderscheid tussen jaja (=ronja ) en andere honden, die heten gewoon ond of woef
pi_105524085
lama ff.... slaapgebrek/tekort maakt wmb dat de rest ook bijna stil valt.. sowwy...

[ Bericht 44% gewijzigd door -Caroline- op 13-12-2011 07:49:47 (stilvalpost...) ]
pi_105524628
Gaat het, Cooki? :*
pi_105525276
shandaly, lief van je! ja.. nou.. eigk niet ... ivm slaapgebrek.. dat begint me nu toch wel op te breken.. plus nog allerlei gedoe ... dus ik lees vooral mee ivm leuke afleiding!
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:18:58 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105525466
Reilain, een paar posts boven de jouwe staat hoe het bij de vlos ging...

Niet slapende kinders is ook supervermoeiend...
Ik hoop dat draak, Noortje en Lucas snel een ander ritme vinden :*

Gisteravond toen we naar bed gingen, begon Harry ook weer. Mijn man is bij hem gaan liggen maar dat was niet goed. Hysterie alom (tot grote frustratie van mijn man wat dan ook niet echt helpt). Dus dan maar even tussen ons in bed. Dat vond hij wel best maar slapen, hoe maar...
Ben ik maar met kindlief naar zijn bedje vertrokken. Binnen enkele minuten sliep meneer (en ik was vergeten het plankje weg te halen en dan is het nog een heel gewurm om eruit te komen :X )
Uiteindelijk heeft hij dan wel de hele nacht doorgeslapen...

Maar het is hier nu reuzegezellig :X
pi_105525724
Hier was meneertje eigenlijk net een half uur te laat wakker :')
Als het voor 6:00 is geen probleem, dan gooien we hem bij ons in bed en slaapt iedereen door.
Maar nu was het 6:15, was hij net iets te wakker en maakte ook nog zijn broer wakker :P

Maar het kereltje is nog steeds wit en duidelijk niet lekker. Al best lang nu, vanaf donderdag al, maargoed, ik voel me al sinds vorige week zondag niet helemaal ok, dus het kan wel kloppen :)
pi_105525824
Jeej ik kan eindelijk ook via mijn telefoon/tablet op fok. Bijhouden word zo een stuk makkelijker.

Groofsken en R. Gefeliciteerd nog.

Las dat het bij Freecell nog steeds een ziekenboeg is, hopelijk knappen ze snel op.

Zag leuke filmpjes voorbij komen van Oona en de dochter van Cantare. En Mex die loopt!

Fijn dat Jesper goed slaapt in zijn nieuwe bed, en Harry ook al. Wat klink je trouwens verlieft Asy.

Toch een schimmel bij muppet, fijn dat het niet de vijfde ziekte is.

Vervelend dat het slapen slecht blijft gaan bij mini draak, wel lekker dat ze uitslaapt.

En over het tandenpoetsen is alles al gezegd volgens mij.

Hier net bij de huisarts geweest ivm plekjes, droge huid. Volgens hem is het chloor de trigger geweest icm de verwarmingen die weer aangaan en erfelijk belast. Hij schrijft een zalfje uit zodat we hem lekker kunnen insmeren. Zijn conclusie, als ze er nu last van hebben groeien ze er vaak weer over heen. Morgenochtend het zalfje ophalen.
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:48:35 #68
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105527582
:* Voor de ziekenboegen

Asy, wat betreft het slapen van Nathan, dat gaat sinds 4 nachten weer goed. 1 keer nog wel van 2 tot 3 oid bezig geweest maar verder slaapt hij nu weer sowieso tussen 10 en 6 en daarna verder tot 8. Hij gaat wel om 7.30 naar bed maar hij wordt af en toe wakker 's avonds, is niet erg, dan slapen wij toch nog niet..

We hebben storm hier en meneer pakte zn jas met de blik "naar buiten mama?" :')

Orea, toch wel schimmel dus, dat idee had ik ook al een beetje.

Cooki, als je nou consequent verteld om 6 uur dat het nog nacht is? Zou dat helpen?

Tandenpoetsen doen we hier zittend op de commode. Soms wil hij wel en soms niet en soms wil hij eerst gevoed en dan poetsen (en krijg je er ook echt geen tandenborstel in) en soms eerst poetsen en dan drinken... Oh, en 30 seconden halen we hier hoop ik net, langer is echt te lang voor hem.
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:20:51 #69
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105528532
;) Asy ik bedoelde heel offtopic hoe het met Huubke gaat..
Hopelijk kan die ene smiley achter reuzengezellig snel en vrolijke worden ;)

Cooki :*

Freecell straks lekker even erachteraan bij een middagslaapje?

As... Welk zalfje heb je gekregen??

Orea... Toch en schimmeltje dus! Hopelijk werkt het zalfje snel!

Pessie... Das wel herkenbaar.. Hier ook vaal gerommel voordat wij gaan slapen.. (Meestal tussen 10 en 11) Fijn dat het slapen beter gaat!

Hier zowaar een uitslaper vanmorgen! Wist niet wat me overkwam...
Wel even van 3-4 wakker geweest... teminste.. even knuffelen toen weer 10 min slapen... dan maar tussen ons in.. weer 10 min slapen... dat soort acties..
Uiteindelijk een miniflesje gedaan (60cc met 1 schepje) en toen was mevrouw zo weer vertrokken.... M. ging om 07.15 de deur uit en heeft echt nog een tijd aan haar kamerdeur staan luisteren totdat hij een zucht had gehoord haha... Uiteindelijk werd ze om 07.40 wakker... Ongelofelijk!! :s)

Gisteren trouwens een heel goede tandenpoetsronde... M. liet haar steeds lachen (kriebelen, buik'bijten') en ik kon dus alles zien en er prima bij haha...

Hier is nu ook het groente weiger tijdperk aangebroken :X
en er is nog geen pijl op te trekken haha..
Broccoli is sowieso niet goed... boontjes meestal wel.... erwtjes altijd...
Maar de rest is de ene keer wel en de andere keer niet ;)
Van de week wilde ze absoluut niet haar groente, maar wel een stukje van de wrap en de vegastukjes die erin zaten.. maar toen ze zag dat wij het er tussen deden was het ineens wel spannend ;) Ging ze zelf groente in haar stukjes wrap proppen... Geweldig
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:34:33 #70
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105528920
Reilain Huubke doet het prima. Die is zo beweeglijk dat de vlos hem klem moest leggen om naar het hartje te kunnen luisteren :D
Hier nu ook een wat slechtere eter, maar ik wijt het maar eventjes aan de magnetronmaaltijden...

pessie, fijn dat het slapen beter gaat!
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:46:49 #71
259886 pessie
pi_105529313
Reilain hoe herkenbaar, dat de ene keer wel en de andere keer niet. Gisteravond bijvoorbeeld zuurkool, ik hield mn hart al vast omdat hij de vorige keer alleen de worst wilde, hij heeft gisteren juist behoorlijk goed gegeten! De zuurkool was overheersend, misschien dat dat het was, hij houdt niet zo van aardappel namelijk.
pi_105530408
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:48 schreef pessie het volgende:
We hebben storm hier en meneer pakte zn jas met de blik "naar buiten mama?" :')
wat lief! ik zou t doen, echt :Y dat zijn van die leuke ervaringen (tenzij hij wegwaait, dat dan weer niet..) *;
quote:
Cooki, als je nou consequent verteld om 6 uur dat het nog nacht is? Zou dat helpen?
Pessie, wat lief van je, alleen 6 uur is hier wmb gewoon dag
dat zou ik nu al prima vinden, achteraf gezien was Thomas een piece-of-cake :X ...
lucas is snachts tussen 1 en 5 een paar keer wakker gemiddeld totaal een paar uur.. dus das :N
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:33:06 #73
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105530756
Oke, ik leg een dreumes in bed. Hij is boos (altijd als hij naar bed moet), kom beneden en pak brood uit de vriezer. Dan hoor ik een raar geluid uit de babyfoon. Ik gauw de webcam aan en wat ziet mijn oog: een zaklopende kabouter voor de camera }:|

Cooks, breng hem maar hierheen. Ik slaap toch slecht (ook zonder dreumes). Kun jij even bijkomen en doe jij daarna de mijne. Deal?
P krijgt hem toch sneller terug in bed dan jij? Waarom laat je hem niet een paar keer eruit gaan? Ik weet dat hij moet werken maar hij is blijkbaar effeiciënter erin en dan kun jij even bijtanken...

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 13-12-2011 19:02:37 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:37:00 #74
259886 pessie
pi_105530871
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:22 schreef Cooki het volgende:
lucas is snachts tussen 1 en 5 een paar keer wakker gemiddeld totaal een paar uur.. dus das :N
Oh -O- . Wel heel herkenbaar :X . Ik ben blij dat Nathan nu weer een paar nachten heeft geslapen maar dat is altijd maar de vraag.

Wat doet hij als hij wakker is? Gaat hij spelen? Huilen? Feestje bouwen?
Heb je een eventuele reden waarom hij wakker is?

Oh, en het regende echt heel hard, dus nee, ben niet naar buiten gegaan. Maar we gaan straks met de trein en volgens mij is dat zijn eerste keer. Ik probeer te onthouden het fototoestel mee te nemen, ik ben benieuwd hoe hij het vind.

6 uur is hier geen dag. Sowieso houdt Nathan de dag niet vol als hij dan al op zou staan.

Cooki, tijdens de tropenmaanden deden manlief en ik volgens schema. Bijvoorbeeld, voor 2 uur 's nachts deed manlief, en na 2 uur 's nachts deed ik weer. Ik hield hele nachten op de lange termijn niet vol, ik werd er strontchagrijnig van, en was op een gegeven moment echt uitgeput.
pi_105531495
Pessie fijn dat de nachten goed gaan.

Balen Cooki dat je zo moe bent, een paar uur op per nacht breekt je op den duur ook op. Dat 6 uur dag is, is herkenbaar. Bij Yaro is het meestal tussen half zes en zes uur.

Ik weet nog niet welk zalfje Reilain, haal hem morgen pas op.
Eten is hier ook wisselend, grappig om te lezen welke groentes Oona eet. Broccoli is hier juist altijd goed, net zoals bonen, maar erwten weer helemaal niet. Ook de zuurkool is nog geen succes. Meestal maken we voir de zekerheid wat anders.
Yaro is overigens gek op aardappel, maar dan wel rauw, gatver.
pi_105531714
Oja is het herkenbaar dat als je, je dreumes brood geeft op een kinderbordje, ze alles er af gooien om het plaatje te zien, word er soms gek van.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:09:58 #77
259886 pessie
pi_105531946
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:03 schreef As1981 het volgende:
Oja is het herkenbaar dat als je, je dreumes brood geeft op een kinderbordje, ze alles er af gooien om het plaatje te zien, word er soms gek van.
Ik moest lachen :D maar niet herkenbaar.
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:36:44 #78
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105539790
;) Hier ook een brede glimlach ;) maar geen herkenning...
Wel een wijzend vingertje als er weer een beestje oid zichtbaar is...
(Overigens krijgt Oona haar bordje niet voor haar neus ;) Dan propt ze alles binnen 1 minuut naar binnen...als het om brood gaat)
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:51:17 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105542227
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:03 schreef As1981 het volgende:
As, soms wel en soms niet.
pi_105561167
Toch blij dat men om mijn dreumes kan lachen. Moet maar eens aan opvoeden beginnen denk ik :-P
pi_105565309
Mijn dreumes doet het ook hoor as.
*poef* nu is het weg
pi_105565482
Fijn asy en kj dat het herkenbaar is, leuk hoor die ondeugende kindjes. Maar soms. Hier heeft hij de hele nacht in zijn eigen bed geslapen. Dat is toch wel fijn.
pi_105565638
En de tweede nacht op rij met een zieke Thomas. Komt daarbij dat ik deze week 7 vergadering heb (al 4 achter de rug *O* ) Ik ben dus redelijk gebroken.
Weet ook niet wat er precies aan de hand is. Vandaag proberen we vroeger naar huis te gaan en als hij dan nog niet fit is (is nu bij de onthaalmoeder) ga ik eens langsgaan bij de dokter. Hij was vannacht heel regelmatig aan het kokhalzen, alsof hij wou overgeven, maar dat het niet ging. Maar dat kwam eigenlijk door het hoesten.

Soit, op naar de volgende vergadering :W Met de telefoon bij de hand omdat de onthaalmoeder zou bellen als hij zieker wordt.
pi_105565743
Sterkte leonieke, niet alleen met de vergaderingen. En overgeven van het hoesten zou best kunnen hoor, ik heb dat zelf ook altijd.

Hopelijk word je niet gebeld dat Thomas nog zieker wordt.
  woensdag 14 december 2011 @ 09:05:45 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105565932
Hè bah Leonie, niet fijn dat hij niet lekker is. Beterschap voor hem! En succes voor jou :*

As, fijn dat hij in zijn eigen bed geslapen heeft!
Ach ja en het hoort erbij dat je ze soms achter het behang wil plakken ;)

Gelukkig heeft die van ons ook doorgeslapen vannacht. Alleen was het voor mijn gevoel midden in de nacht toen hij zich vanochtend meldde... :O
pi_105566354
Vercvelend is dat he asy. Dan maak je een goede nacht, maar voel je, je vaak vermoeider.
  woensdag 14 december 2011 @ 09:31:46 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105566405
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:29 schreef As1981 het volgende:
Vercvelend is dat he asy. Dan maak je een goede nacht, maar voel je, je vaak vermoeider.
:Y
Ik slaap al een paar nachten slecht, niet alleen door dreumes. Maar het blijft erin hakken.
En dan mag ik niet eens echt klagen,want hij slaapt tenminste nog tot 6 itt de kinders van bijv Cooki en becky...
pi_105566439
Jeej voor de goede nacht van Asy. Jammer dat je lichaam/geest dit niet zo voelt.

Ach Thomas ziek, beterschap jongen.

Hier loopt een geurig jongentje rond in zijn romper en pyjama shirt. Zonder broek en de aroma komt je tegemoed. Ik ga dus maar eens een luier verschonen :D
En dan lekker beide huispakken dag houden. Lekker lummelen en niets doen!
Heerlijk.
  woensdag 14 december 2011 @ 09:44:01 #89
259886 pessie
pi_105566693
Mijn dreumes gooit zn krijtjes op de grond :')

Wat naar dat Thomas zo ziek is :*

Asy, fijn dat Harry lekker geslapen heeft! Rot dat je zelf zo moe bent -O-
pi_105567148
Herkenbaar Pessie.

Er is wat lekkers voor je gebakken dus Ymme :-)

Balen dat je zelf niet lekker kan slapen. Zes uur is hier inderdaad ook een mooie tijd, alles daarvoor is echt te vroeg.
pi_105567239
Zo hallo, ben ik ook weer s :)
Beetje vermoeid, dus lig iedere dag rond 10 uur op bed, dus heb geen tijd om uitgebreid te internetten :P
Plus veel drukte!

Heb voor de verandering ook s neit bijgelezen :')
Floris maakt echt enorme sprongen kwa taal enzo. Hij kan opeens uren boekjes lezen (maandagavond heeft ie ruim 3 kwartier met papa een boekje gelezen en daarna nog tv gekeken, nou heeft ie meer rust bij zn vader dan bij mij). Hij kan konijn zeggen: nijn, nijn O+ (zo schattig). Hij heeft een boekje met een vis op de voorkant, hij zit dus een visgebaar te maken als ie dat boekje wil hebben. Verschonen gaat opeens stukken makkelijker (althans 9 van de 10 keer).
Echt bizar hoe hard ie gaat! En hij heeft hele verhalen, al begrijp ik er weinig van :) Maar zo leuk dit!
pi_105567498
Ik ben zorgverzekeringen aan het vergelijken. Mén wat een gedoe met premies en wat er dan wel en niet vergoed wordt. Jullie tips? Lage premie en goede vergoedingen (tandarts, gaatjes vullen, controle keer fototje/tandsteen verwijderen).
pi_105568248
_O- Mijn zoon kan zo grappig zijn _O-

Zojuist op het aankleedkussen, tijdens het luier verschoon:
Meneertje pakt zijn beide voeten vast dus ik begin te zingen "klap eens in de voetjes blij blij blij, op het boze bolletje allebei" en Mart doet net zo vrolijk incl schaterlach zijn beide voetjes naar zijn hoofd. Wat is hij lenig zeg haha. En juist op zulke momenten heb ik de telefoon niet bij de hand om een filmpje te maken. :D :)
pi_105568537
Wat leuk Sonnetje dat Floris ineens zo van die sprongen maakt. Wat kan je dan heerlijk genieten van je kind.

Mart ook zo leuk reageren op mama. Nu zijn ze inderdaad nog wel lening, ben benieuwd wanneer dat niet meer zo is.

En over zorgverzekeringen geen idee. Wij zitten al jaren bij dezelfde, ben ik tevreden over, dus verdiep me niet in overstappen.
pi_105568737
Ymme, in wgr is een topic over zorgverzekeringen.

Wat gaat Floris lekker Sonnetje!!

Sofie wordt een echte doerak. Zo leuk!! Ze vindt het het allerleukst om al het speelgoed uit de kist te trekken. Elke avond gooi ik het er weer in, en zij haalt het er in de ochtend weer uit. Als dat dan klaar is, dan is het ook goed. Dan gaat ze bij de kerstboom staan.... Ze blijft er redelijk vanaf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*poef* nu is het weg
pi_105570138
Lekker zooitje KJ, hier gebeurd dat ook regelmatig.

Goed dat ze van de kerstboom afblijft. Wij durvde het risico niet te nemen. Dagelijks worden de ballen die bij de ballenbak horen door de kamer gegooid, denk niet dat hih een verschil ziet met een kerstbal. Volgend jaar dan maar weer.
  woensdag 14 december 2011 @ 12:00:00 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105570365
KJ, :D

Hier staat een ieniemini boompje. Hij staat er wel heel erg vaak voor 'oooooh' en hij maakt graag de lampjes aan en uit (afstandsbediening op stekker).

Leuk hé Son? O+
  woensdag 14 december 2011 @ 12:36:42 #98
259886 pessie
pi_105571374
Sofie maakt er inderdaad een mooi zootje van!
Ze staat wel lief bij de kerstboom. Hier heb ik expres de glazen ballen bovenin gehangen en de plastic ballen onderin, hij haalt ze er vaak uit. Hij luistert trouwens echt niet. Hij doet vooral dingen waarvan ik al 3236510 keer heb gezegd dat ze niet mogen. Op de tafel klimmen, de plantjes omtrekken, ballen uit de boom halen... Soms vraag ik me af of hij kan horen, maar aangezien hij dol op radio luisteren en dansen is zal hij wel oostindisch doof zijn :P
pi_105572246
J. Durft niet eens bij haar little peole kerststal in de buurt te komen :D

Sonnetje, die Floris gaat hard. Leuk zeg!

KJ, Sofie maakt er inderdaad een zooitje van! En wat kan ze al goed staan!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_105572362
Moeten we Nathan en Yaro maar niet bij elkaar zetten, je verhaal klinkt zo herkenbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')