Niet als je seks studeert?quote:Op maandag 12 december 2011 12:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
Seks en studeren lijkt me een slechte combinatie. Wel een hele leuke
Dat laatste geniet mijn voorkeur.quote:Op maandag 12 december 2011 12:48 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Niet als je seks studeert?
Of studerend sekst?
Je krijgt dan een plakboek..... je gaat van pagina 5 naar pagina 30 met 1 bladzijde.quote:Op maandag 12 december 2011 12:48 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Niet als je seks studeert?
Of studerend sekst?
quote:Op maandag 12 december 2011 12:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je krijgt dan een plakboek..... je gaat van pagina 5 naar pagina 30 met 1 bladzijde.
Uit je bed Achmed!quote:Henk werkt zich suf terwijl Achmed in bed blijft liggen. Dat kan echt niet”, aldus de PVV'er maandag.
Als je seksuoloog wil worden?quote:Op maandag 12 december 2011 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat laatste geniet mijn voorkeur.
Bij wat voor studie zou je seks moeten studeren? Biologie? Psychologie?
Iehwquote:Op maandag 12 december 2011 12:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je krijgt dan een plakboek..... je gaat van pagina 5 naar pagina 30 met 1 bladzijde.
quote:Op maandag 12 december 2011 12:55 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Als je seksuoloog wil worden?
Ja hoor, is gewoon psychologie gerelateerd voor zover ik weet.quote:Op maandag 12 december 2011 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]Wat een beroep lijkt me dat.
Is daar überhaupt een opleiding van op WO-niveau? Masseur kan natuurlijk ook.
Praktijklesquote:Op maandag 12 december 2011 12:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klassikaal onderwezen lijkt met niet de gewenste opzet. Er is al zoveel gedoe hierover.
Geen idee wat je daarvoor moet volgen eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]Wat een beroep lijkt me dat.
Is daar überhaupt een opleiding van op WO-niveau? Masseur kan natuurlijk ook.
Seks op mijn bank is niet prettig.quote:Op maandag 12 december 2011 12:43 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik studeer op de bank en heb daar plezier in?
Of seks.
Jochie toch.quote:
Ligt dat aan jou of aan je bank?quote:Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Seks op mijn bank is niet prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |