Precies en mensen die zeggen dat het een domme draver is hebben er geen kijk op. Heeft gewoon een aardige pass en goed spelinzicht. Verlegt bij Roda het spel ook en weet op cruciale momenten de ballen te onderscheppen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:23 schreef Cara het volgende:
Ugh wat kan ik me ergeren aan supporters die zitten te zeiken over de aankoop Vormer.
Hier op dit forum soms, maar ook in het stadion en net op mijn werk; het zou maar een dravertje zijn, niet goed genoeg voor Feyenoord etc..
De beste man is -
Speler van het jaar 2009/2010
23 jaar
Wil niets lever dan voor Feyenoord spelen
Een harde werker
Heeft overzicht
Heeft een uitstekende pass
Transfervrij
Ik bedoel, wat wil je nou nog meer? Moet Xavi himself op een wit paard voor een hongerloontje tegen VVV komen ballen?
Mensen hebben nog steeds niet door hoe blij we hiermee moeten zijn..
Goede, technische speler wel. Jammer van die blessures.quote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Goossens in het Ad elftal van de week.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 12 december 2011 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gekanker op Cabral komt voort uit hoop. Er zit nog rek in. Maar dan moet hij dat wel zelf beseffen en daarin gecoacht worden.
Daarom snap ik jouw constante getier op Schaken ook niet zo. Die zit aan zijn plafond, en je mag vinden dat hij niet in de basis hoort natuurlijk. Maar hij doet zijn stinkende best, is door zijn snelheid wel een handenbindertje én verdedigt mee, en hij kent zijn beperkingen. Er valt hem weinig kwalijk te nemen.En volgend seizoen zullen de rollen langzaam maar zeker wat meer omdraaien: Schaken vaker op de bank, Cabral vaker in de basis.
Zucht.quote:Op maandag 12 december 2011 13:07 schreef Caland het volgende:
Bovenberg is rechtsback.
Enfin, ik snap sowieso niet zo goed waarom men opeens meeverdedigen als primaire taak van een buitenspeler is gaan beschouwen.
Ik kijk er niet eens meer van op. Dat kansloze gezeik op Schaken heel de tijd.quote:Op maandag 12 december 2011 13:21 schreef Gert het volgende:
Schaken de schuld geven van de twee utreg goals
Dit. Behalve hun ervaring en kwaliteiten beschikken KGB ook nog over veel meer informatie om te beslissen wie zij opstellen terwijl Caland zijn mening moet baseren op de kruimeltjes die zij achterlaten.quote:Op maandag 12 december 2011 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk er niet eens meer van op. Dat kansloze gezeik op Schaken heel de tijd.Maar Caland zal wel even vertellen dat Koeman, van Gastel en van Bronckhorst met al hun ervaring en interlands bij elkaar het toch echt helemaal verkeerd hebben gezien door Schaken op te stellen.
Heb jij vorige week eigenlijk wel gejuicht toen Schaken die goal maakte? Tering zeg wat een vergezochte bullshit.quote:Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef Caland het volgende:
Ik geef Schaken niet de schuld van die twee tegengoals, vind het hooguit frappant te noemen dat 1 goal over zijn kant kwam en dat 1 goal kwam na een overtreding van hem. Dan benut hij zijn enige kwaliteit toch niet zo geweldig als men doet voorkomen.
Dude...een goal komt toch altijd ergens vandaan. Als we tegenwoordig de buitenspelers al expliciet de schuld moeten gaan geven voor tegengoals.quote:Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef Caland het volgende:
Ik geef Schaken niet de schuld van die twee tegengoals, vind het hooguit frappant te noemen dat 1 goal over zijn kant kwam en dat 1 goal kwam na een overtreding van hem. Dan benut hij zijn enige kwaliteit toch niet zo geweldig als men doet voorkomen.
Tuurlijk mag dat, je draaft alleen soms nog erger door dan je oogappeltje.quote:Op maandag 12 december 2011 13:53 schreef Caland het volgende:
Ja, en Gudde heeft meer bestuurlijke ervaring bij een voetbalclub dan wie dan ook op dit forum. Ik mag toch wel gewoon een mening geven in plaats van blind achter de trainer of wie dan ook aan te lopen?
Dat mag je sowieso.quote:Op maandag 12 december 2011 13:53 schreef Caland het volgende:
Ja, en Gudde heeft meer bestuurlijke ervaring bij een voetbalclub dan wie dan ook op dit forum. Ik mag toch wel gewoon een mening geven in plaats van blind achter de trainer of wie dan ook aan te lopen?
Ik heb wel gejuicht, ja. Maar ik juich doorgaans niet voor een speler als Feyenoord scoort. Lijkt me ook nogal raar.quote:Op maandag 12 december 2011 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij vorige week eigenlijk wel gejuicht toen Schaken die goal maakte? Tering zeg wat een vergezochte bullshit.
Sjek is al zielig genoegquote:Op maandag 12 december 2011 13:56 schreef Muto het volgende:
Jullie gaan er toch niet uitkomen. Schei toch uit dan. Laten we Sjek gaan uitlachen ofzo.
Sjek. Ha-haquote:Op maandag 12 december 2011 13:56 schreef Muto het volgende:
Jullie gaan er toch niet uitkomen. Schei toch uit dan. Laten we Sjek gaan uitlachen ofzo.
Nou hij stond wel mooi op het veld tijdens het WK terwijl Johan Derksen het moest doen met het Kurhaus.quote:
Da's die kok toch? Lijkt wel een kruising tussen Sjek en Schaken.quote:
+ Ajax == 9. + Ontiegelijk onterechte rode kaart tegen AZ = 12.quote:Op maandag 12 december 2011 14:01 schreef Caland het volgende:
Overigens baal ik nog steeds van gisteren, als je toch eens bij elkaar optelt hoevaak we in een wedstrijd volledig onnodig punten hebben gemorst dit seizoen. Heerenveen, nec, Utrecht.
Zijn gewoon 7 punten
Ja, wellicht. Ik ben normaal ook nooit van die als-argumentatie. Maar die 3 voorbeelden, en daar zou je inderdaad Ajax ook nog bij kunnen zetten, zijn gewoon wedstrijden waar je zo enorm dom en onnodig de boel weggeeft, dat je zelf de tegenstander gewoon weer terug laat komen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
+ Ajax == 9. + Ontiegelijk onterechte rode kaart tegen AZ = 12.
Had je zomaar eerste gestaan
Maar is dat niet what footballs' all about?
eerste plaats is overdreven maar we hebben idd het nodige pech gehad. Verschillende penalty's niet gekregen en voor mijn gevoel vaak de scheids tegen gehad.quote:Op maandag 12 december 2011 14:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
+ Ajax == 9. + Ontiegelijk onterechte rode kaart tegen AZ = 12.
Had je zomaar eerste gestaan
Maar is dat niet what footballs' all about?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |