Dat zeg ik toch ook. In theorie is het nog mogelijk, hebben ze zelfs evenveel kans als Feyenoord. Maar het is niet realistisch om te denken dat ze het daadwerkelijk gaan worden.quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax kan zeker wel titelkampioen worden. tot het eind aan toe.
Krijg je als je als toeschouwer moet zien dat de nummer 5 voetballes krijgt van de nummer 14quote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze voelen zich hier bij elke posts meteen aangevallen
RKC maak het eens af in de 2de helft
idd, veel frustraties altijd in dit topicquote:Op zondag 11 december 2011 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Krijg je als je als toeschouwer moet zien dat de nummer 5 voetballes krijgt van de nummer 14
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef Paul het volgende:
Er mag wel wat meer vuurwerk komen bij Utreg - FeyZo, die was flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef Paul het volgende:
Er mag wel wat meer vuurwerk komen bij Utreg - Feygoeden grap, ook dat je hem even uitlegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik zit nu pas achter m'n p.c. De wedstrijd kijk ik op de bank.quote:Op zondag 11 december 2011 15:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Loopt je stream een kwartier achter?
Kan ajax nooit slechter van wordenquote:
goed punt... Geen laptop?quote:Op zondag 11 december 2011 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu pas achter m'n p.c. De wedstrijd kijk ik op de bank.
Een beetje op de bank liggen terwijl je moderatie werk heb te doenquote:Op zondag 11 december 2011 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu pas achter m'n p.c. De wedstrijd kijk ik op de bank.
Was Anita niet de volgende Suarez/Cruijff/Kluivert?quote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad, die zou ik alles behalve missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Roberto Carlos.quote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was Anita niet de volgende Suarez/Cruijff/Kluivert?
Lolque?quote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, de volgende Bogardequote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Paul het volgende:
Ik schrok me een rotje net bij Utr - FeyDat wordt weer rellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schrok me een rotje net bij Utr - FeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Was een serieuze vraag... Ik meen me te herinneren dat die gozer een tijd terug ook enorm gehyped werd. Maar ik kan het vaudt hebben.quote:
Als verdedigende middenvelder was ie onze beste speler vorig seizoen ja.quote:Op zondag 11 december 2011 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was een serieuze vraag... Ik meen me te herinneren dat die gozer een tijd terug ook enorm gehyped werd. Maar ik kan het vaudt hebben.
Als CVM vonden we het een goede speler, maar de nieuwe Cruijff is een beetje overdreven.quote:Op zondag 11 december 2011 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was een serieuze vraag... Ik meen me te herinneren dat die gozer een tijd terug ook enorm gehyped werd. Maar ik kan het vaudt hebben.
Ik schrok me een rotje net bij Utr - Feyspeltip 11: weet wanneer je moet stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind sowieso de aandacht voor de meeste spelers van 020 zwaar overdreven. Zo veel kwaliteit is er daar niet.quote:Op zondag 11 december 2011 15:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als CVM vonden we het een goede speler, maar de nieuwe Cruijff is een beetje overdreven.
SuperGuidetti voor jouquote:
Redactie Frontpage en dan 020 gebruiken?quote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de aandacht voor de meeste spelers van 020 zwaar overdreven. Zo veel kwaliteit is er daar niet.
Hey, op de FP gedraag ik mequote:Op zondag 11 december 2011 15:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Redactie Frontpage en dan 020 gebruiken?![]()
Wat jonge!?!quote:Op zondag 11 december 2011 15:32 schreef Smoofie het volgende:
______________!
______________!:')______________!
______________!:')______________!:')______________!
Oh..hohoho.. meneer die blijft klagen als je dingen afzet tegen een andere club.. valide argument weerquote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is tenminste niet zo onzichtbaar als die Matavz van jullie.
met als klap op de vuurpijl een overwinning voor utrechtquote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef Paul het volgende:
Ik hoop op een knallende 2e helft bij Utreg - Feyenoord
Had z'n been gebroken mang.quote:Op zondag 11 december 2011 15:34 schreef Smoofie het volgende:
Die Castillion, zag hem eergister nog bij de AH
Had hem geblesseerd geschopt dan!quote:Op zondag 11 december 2011 15:34 schreef Smoofie het volgende:
Stoerquote:Op zondag 11 december 2011 15:34 schreef Smoofie het volgende:
JONGE waarom kijk je nou weer naar die wedstrijd?quote:Op zondag 11 december 2011 15:35 schreef Bombvis het volgende:
Ronald van Hout erin bij RKC, die man gaat 3x scoren
mooiboy?quote:Op zondag 11 december 2011 15:35 schreef Geo3kant het volgende:
Mooiboy heeft geel..heeft hij weer wat om over te twitteren straks.
Niet, die luister ik op de achtergrond. Ik kijk naar Utreg - Feyenoordquote:Op zondag 11 december 2011 15:36 schreef Paul het volgende:
[..]
JONGE waarom kijk je nou weer naar die wedstrijd?
quote:Op zondag 11 december 2011 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mooiboy?. Dat Zweedse knaapje van jullie gezien?
Welke? Toivoontje?quote:Op zondag 11 december 2011 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mooiboy?. Dat Zweedse knaapje van jullie gezien?
quote:Op zondag 11 december 2011 15:39 schreef Paul het volgende:
2-1![]()
2-1
![]()
2-1
![]()
2-1
![]()
2-1
![]()
2-1
![]()
2-1
![]()
2-1
![]()
2-1
![]()
2-1
![]()
2-1
![]()
2-1
![]()
2-1
![]()
Dit.quote:Op zondag 11 december 2011 15:40 schreef Merkie het volgende:
Had natuurlijk wel afgekeurd moeten worden omdat Clasie naar de grond geduwd wordt.
Clasie hing zelf net zo hard aan het shirt van de Utrecht speler, alleen raakte hij wél uit balans.quote:Op zondag 11 december 2011 15:40 schreef Merkie het volgende:
Had natuurlijk wel afgekeurd moeten worden omdat Clasie naar de grond geduwd wordt.
klopt, 100% overtreding.quote:Op zondag 11 december 2011 15:40 schreef Merkie het volgende:
Zie het als compensatie voor de vele buitenspel goals van Ajax die onterecht wel worden toegekend.quote:Op zondag 11 december 2011 15:40 schreef Smoofie het volgende:
WTF HET WAS GEEN BUITENSPEL :")____________!
Omkoping!!!quote:Op zondag 11 december 2011 15:40 schreef FireFox1 het volgende:
Wéér een Ajax goal onterecht afgekeurd
quote:Op zondag 11 december 2011 15:41 schreef Cara het volgende:
Dat is godverdomme gewoon een overtreding kankerzooi
Beter goed gejat dan slecht bedacht he.quote:Op zondag 11 december 2011 15:40 schreef Bombvis het volgende:
Waarom gaat elke club die tegen Feyenoord scoort de goalmuziek van Feyenoord nadoen?
quote:Op zondag 11 december 2011 15:41 schreef Geo3kant het volgende:
OMGEKOCHT.. die scheids heeft volgende week een nieuwe keuken!!! SCHANDALIG!
HEUJquote:Op zondag 11 december 2011 15:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"stadion voor het eerst volledig uitverkocht"
Helaas, maar het is gewoon een overtreding. Dat ie niet fluit is het ander.quote:Op zondag 11 december 2011 15:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de arbitrage het niet ziet, kun je niet verwachten dat ze fluiten... Helaas.
Kloptquote:Op zondag 11 december 2011 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Helaas, maar het is gewoon een overtreding. Dat ie niet fluit is het ander.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is wel duidelijk, RKC moet winnen van de hoge heren in zeist
quote:Op zondag 11 december 2011 15:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo weer een goal onterecht afgekeurd, lekker man.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie het als compensatie voor de vele buitenspel goals van Ajax die onterecht wel worden toegekend.
Ach, ze hebben al een goal cadeau gekregen van RKC.quote:Op zondag 11 december 2011 15:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo weer een goal onterecht afgekeurd, lekker man.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:43 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd blinde mongolen op het veld de laatste tijd
Noem er 3.quote:Op zondag 11 december 2011 15:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie het als compensatie voor de vele buitenspel goals van Ajax die onterecht wel worden toegekend.
Gast zit Ajax zo diep dat je liever naar ons kijkt dan naar je eigen havenslavenclubje?quote:Op zondag 11 december 2011 15:43 schreef Bombvis het volgende:
Castillion had net overigens echt moeten scoren hoor ik
quote:Op zondag 11 december 2011 15:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
KNSB HEEFT BANDEN MET DE MAFIFA WILLEN NATUURLIJK DAT AJAX OOK IN DE COMPETITIE ONTERECHT GOALS AFGEKEURD KRIJGT ZODAT DE CORRUPTIE BINNEN DE MAFIFA NIET MEER ZO OPVALT EN HET OP TOEVAL LIJKT IK HEB ZE DOOR GELIJK AANKLAGEN DIE EIKELS. OF LYON IS BOOS DAT AJAX ZE BESCHULDIGT VAN OMKOPEN EN KOOP DAAROM NU WEER DE SCHEIDS OM OM AJAX TE SARREN.
Had PSV niet ook gelijkgespeeld tegen RKC of zo?quote:Op zondag 11 december 2011 15:44 schreef Geo3kant het volgende:
Zelfs met een onterecht afgekeurd doelpunt moet je nog van RKC winnen..
Zoals eerder gezegd: ik kijk Feyenoord, ajax hoor ik op de achtergrond en daar zeiden ze het. Dus nee, ik kijk die snavels niet, ik kijk alleen Feyenoordquote:Op zondag 11 december 2011 15:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gast zit Ajax zo diep dat je liever naar ons kijkt dan naar je eigen havenslavenclubje?
Winst, man.quote:Op zondag 11 december 2011 15:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Had PSV niet ook gelijkgespeeld tegen RKC of zo?
Doe is normaal jo, of je krijgt een koekiequote:Op zondag 11 december 2011 15:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
KNSB HEEFT BANDEN MET DE MAFIFA WILLEN NATUURLIJK DAT AJAX OOK IN DE COMPETITIE ONTERECHT GOALS AFGEKEURD KRIJGT ZODAT DE CORRUPTIE BINNEN DE MAFIFA NIET MEER ZO OPVALT EN HET OP TOEVAL LIJKT IK HEB ZE DOOR GELIJK AANKLAGEN DIE EIKELS. OF LYON IS BOOS DAT AJAX ZE BESCHULDIGT VAN OMKOPEN EN KOOP DAAROM NU WEER DE SCHEIDS OM OM AJAX TE SARREN.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
neequote:Op zondag 11 december 2011 15:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die goal van NAC gisteren he, is die wel terecht afgekeurd? Kon het niet zo goed zien.
Nee hoor, wij wonnen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij stond 2 meter buitenspelquote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die goal van NAC gisteren he, is die wel terecht afgekeurd? Kon het niet zo goed zien.
Dan weet je dus niet of die van Castillion er in had moeten gaan, je neemt het gewoon aan van de radiomeneren?quote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd: ik kijk Feyenoord, ajax hoor ik op de achtergrond en daar zeiden ze het. Dus nee, ik kijk die snavels niet, ik kijk alleen Feyenoord
Gast wat loop je nou dom te lullen.. dat is toch ook gewoon tergend slecht van PSV, dat ontken ik niet?quote:Op zondag 11 december 2011 15:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daarom stond ook in dat bericht "hoor ik". Dus ja, ik neem het aan van de radiomeneren, dat kloptquote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet of die van Castillion er in had moeten gaan, je neemt het gewoon aan van de radiomeneren?
Was vergeten dat jij wel realstisch bentquote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gast wat loop je nou dom te lullen.. dat is toch ook gewoon tergend slecht van PSV, dat ontken ik niet?
Bij deze 2-1 is al het afgelopen. Feijenoord brengt niks in en speelt slap en langzaam.quote:
Kutlulquote:Op zondag 11 december 2011 15:47 schreef Smoofie het volgende:
Het is goed dat Utreg wint van Feye, maar als ik paul dan weer een reactie zie posten hoop ik toch stiekem dat Utreg kapot wordt gemaakt.
?quote:Op zondag 11 december 2011 15:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
GOOOOAAAALLLL 2-1 UTRECHT GOAL GOAL GOAL GOAL GOOOOAAAAALLL GOOOOAOAAAAAAAAAAAAL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 15:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor Paul is die combinatie in ieder geval onmogelijk inderdaad
Wat jij gister niet die beunhaas die zei dat mensen met streams op moesten rotten? Kom jij 10 minuten later aan kakken met je 56k modempje.quote:Op zondag 11 december 2011 15:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
GOOOOAAAALLLL 2-1 UTRECHT GOAL GOAL GOAL GOAL GOOOOAAAAALLL GOOOOAOAAAAAAAAAAAAL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 15:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat jij gister niet die beunhaas die zei dat mensen met streams op moesten rotten? Kom jij 10 minuten later aan kakken met je 56k modempje.
quote:
Ik snap dat nooit. Dat je uitgebreid gaat zitten Fok'en in het stadion.quote:Op zondag 11 december 2011 15:50 schreef Paul het volgende:
Er is geen mooier plekkie als Utreg m'n stad!
Als Utreg m'n stad!
Aissati.quote:Op zondag 11 december 2011 15:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Aisatti heeft ook echt een traptechniek van niks.
Snap ook nog steeds niet waarom die goal nou is afgekeurd.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Dat je uitgebreid gaat zitten Fok'en in het stadion.
[..]
[..]
Doe jij toch ook nu?quote:Op zondag 11 december 2011 15:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daar zal je 'm hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Speelt Klaassen eigenlijk een beetje goed? Hij valt totaal niet op.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |