Moeten we nu gaan lachen ofzo?quote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, de botsplinters liggen op het veld, en het gerucht gaat dat Blind door een botscherf is geraakt in zijn gezicht waardoor hij niet meer kan zien.
Maar dat is toch ook zo?quote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
Krijg je natuurlijk weer reacties als: Lucky Ajax enzo.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uitgeschakeld niet, dat is Excelsior immers ook niet. Ajax nu nog als titelfavoriet zien is alleen verre van realistisch.
De Boer suggereerde laatst zelf dat er eens goed gekeken moet worden naar de medische begeleiding. De blessure van sighthorssen had sowieso nooit gemogenquote:
Ken je plaats eens, Feyenoorder.quote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uitgeschakeld niet, dat is Excelsior immers ook niet. Ajax nu nog als titelfavoriet zien is alleen verre van realistisch.
Ajax kan zeker wel titelkampioen worden. tot het eind aan toe.quote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van.. de troll in mij.quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, ik verveel me, daardoor typ ik meer dan goed voor me is
quote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, de botsplinters liggen op het veld, en het gerucht gaat dat Blind door een botscherf is geraakt in zijn gezicht waardoor hij niet meer kan zien.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ken je plaats eens, Feyenoorder.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ken je plaats eens, Feyenoorder.
en Enoh ook waardoor hij nog maar kan zien met Éénoog hehehequote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef starla het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
en Enoh ook waardoor hij nog maar kan zien met Éénoog hehehe
Hup RKCquote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze voelen zich hier bij elke posts meteen aangevallen
RKC maak het eens af in de 2de helft
Hoeveel is het daar?quote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Paul het volgende:
Jongens vergeten we niet een beetje over Utreg - Fey te praten?
Doe maar niet, Utrecht mag wel 1x scoren nog, dan maakt Feyenoord er nog 5 (hoop)quote:
Vooruit dan: hup Feyquote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Paul het volgende:
laten we het überhaupt eens hebben over voetbal.quote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Paul het volgende:
Krijg je als je als toeschouwer moet zien dat de nummer 5 voetballes krijgt van de nummer 14quote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze voelen zich hier bij elke posts meteen aangevallen
RKC maak het eens af in de 2de helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |