Inderdaad zeg...quote:Op zondag 11 december 2011 14:45 schreef Enchanter het volgende:
Christus , wat speelt Ajax als een stel ouwe wijzen
quote:Op zondag 11 december 2011 14:42 schreef Saekerhett het volgende:
Ik had gehoord dat Frank de Boer meer aan teambuilding wil doen. Hij stelde een dagje Efteling voor, maar daar was driekwart het niet mee eens, omdat ze niet in de achtbaan mogen.
Bedoelen ze niet 5 meest gehypede?quote:Op zondag 11 december 2011 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan bij grootste 5 talenten in Europa
strootman, mertens,quote:Op zondag 11 december 2011 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet 5 meest gehypede?
Denk het wel. Anders stond Strootman er wel bij.quote:Op zondag 11 december 2011 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet 5 meest gehypede?
nee, met 3-0 winnenquote:Op zondag 11 december 2011 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou RKC ook maar met 3-0 verliezen van Real Madrid?
Staat allang weerquote:Op zondag 11 december 2011 14:48 schreef Geo3kant het volgende:
Feyenoorder ligt aardig stil op het veld
Huntelaar was de laatste?quote:Op zondag 11 december 2011 14:48 schreef napoleonfour het volgende:
Lang geleden dat er een Nederlander bovenaan het topscoorderlijst stond.
omkopingquote:Op zondag 11 december 2011 14:49 schreef mrstylo het volgende:
Waarom RKC Ajax EL1
en Utrecht - Feye EL2
?
Omdat Ajax grootste club van Nederland.quote:Op zondag 11 december 2011 14:49 schreef mrstylo het volgende:
Waarom RKC Ajax EL1
en Utrecht - Feye EL2
?
ja toch?quote:
Omdat Ajax boven Utrecht en Feyenoord staat.quote:Op zondag 11 december 2011 14:49 schreef mrstylo het volgende:
Waarom RKC Ajax EL1
en Utrecht - Feye EL2
?
Omdat alle subtoppers vandaag op EL1 zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 14:49 schreef mrstylo het volgende:
Waarom RKC Ajax EL1
en Utrecht - Feye EL2
?
quote:Op zondag 11 december 2011 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je streamt, geef dan geen commentaar (of in de verleden tijd)...
De studio van EL staat in 020quote:Op zondag 11 december 2011 14:49 schreef mrstylo het volgende:
Waarom RKC Ajax EL1
en Utrecht - Feye EL2
?
okequote:Op zondag 11 december 2011 14:51 schreef Saekerhett het volgende:
Volgende keer pak ik er een vergrootglas bij, ik kan die spelers van Ajax nauwelijks zien, man.
goeienquote:Op zondag 11 december 2011 14:51 schreef Saekerhett het volgende:
Volgende keer pak ik er een vergrootglas bij, ik kan die spelers van Ajax nauwelijks zien, man.
Die van Barca wel?quote:Op zondag 11 december 2011 14:51 schreef Saekerhett het volgende:
Nee hij gebruikt google Chromequote:
quote:Op zondag 11 december 2011 14:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb ik een telescoop
In een thuiswedstrijd tegen NAC countervoetbal spelen met Jan Vennegoor.quote:Op zondag 11 december 2011 14:54 schreef Geo3kant het volgende:
En dan klagen over PSV elke keer.. nee dit is mooi voetbalajax
pas maar op dat je niet nog eens punten laat liggen.
HA-HA.quote:Op zondag 11 december 2011 14:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nog een aantal weken dan ligt er genoeg.
quote:Op zondag 11 december 2011 14:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In een thuiswedstrijd tegen NAC countervoetbal spelen met Jan Vennegoor.
En dan nog niet eens meer dan 1 goals scorenquote:Op zondag 11 december 2011 14:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
pfhahaquote:Op zondag 11 december 2011 14:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 14:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind het juist wat inzakken... Op dat speldenprikje van Utrecht net na dan.quote:Op zondag 11 december 2011 14:55 schreef Symer het volgende:
Als neutrale toeschouwer vind ik de wedstrijden van Feyenoord heel aantrekkelijk.
Was 2-0 toch?quote:Op zondag 11 december 2011 14:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan nog niet eens meer dan 1 goals scoren
1-0, alleen Mertensquote:
Goeden manier om de aandacht af te leiden van je eigen zwakken prestatjiesjesnquote:Op zondag 11 december 2011 14:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
quote:
Was ist passiert?quote:
Blunder keeper + heel slecht verdedigd, maar klopt ja, goal had niet mogen vallenquote:Op zondag 11 december 2011 14:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Was trouwens een blunder van de keeper.
Zag Ten Rouwelaar dan.quote:Op zondag 11 december 2011 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mertens, die volgens j0rdiiiii niet meer ging scoren, maar er nu weer 2 bij heeft.
voor wie?quote:
heeft hij 2x gescoord?quote:Op zondag 11 december 2011 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mertens, die volgens j0rdiiiii niet meer ging scoren, maar er nu weer 2 bij heeft.
Blunder van de keeper he.quote:Op zondag 11 december 2011 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
go cryquote:Op zondag 11 december 2011 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom dit soort posts? Dan weten we toch niet voor wie?
groningen was een vrije trap. kan ik ookquote:Op zondag 11 december 2011 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Yup, tegen Groningen en gisteren.
Oh dan is het geen goal?quote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
groningen was een vrije trap. kan ik ook
Jij kan het misschien, hij deed het.quote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
groningen was een vrije trap. kan ik ook
Net zoals heel Ajax?quote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mertens is de laatste tijd nutteloos voor PSV.
RKC is heel lastig kan ik als Feyenoorder beamenquote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef Elusive het volgende:
heeft Ajax het nou echt moeilijk met RKC?
Sterker nog, RKC is beter.quote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef Elusive het volgende:
heeft Ajax het nou echt moeilijk met RKC?
gisteren pakte mertens toch wel even de 3 punten voor PSV hoor... dus tsjah,,, nutteloos?quote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mertens is de laatste tijd nutteloos voor PSV.
STROOT ook.
Matafs ook
Je kan zeggen wat je wil, maar Ajax staat nochtans hoger dan 13 andere teams (op dit moment iig)quote:
ja, blunder van ten rommelaar.quote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef Elusive het volgende:
[..]
gisteren pakte mertens toch wel even de 3 punten voor PSV hoor... dus tsjah,,, nutteloos?
ach zat er op te wachten, spelers worden bijna in slaap gebracht met dit voetbal.quote:
Idd... Hopelijk is Feyenoord nu weer wakkerquote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach zat er op te wachten, spelers worden bijna in slaap gebracht met dit voetbal.
is al zovaak gebeurd.quote:Op zondag 11 december 2011 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk staat Feyenoord nog boven Ajax.
Is wel wat Feyenoord dit seizoen nodig heeft... Dus het is niet per se slechtquote:Op zondag 11 december 2011 15:04 schreef Bombvis het volgende:
Utrecht speelt nu veel beter, kom op Feyenoord!
quote:Op zondag 11 december 2011 15:05 schreef Geo3kant het volgende:
ajax ajax toch.. misschien moet je wat leren van Lyon en de tegenstander in de rust ook maar omkopen want.. zo wordt het niks.
Laten we het hopen, kan er alleen zo slecht tegen als tegenstander beter is. Wil liever Feyenoord beter en 3x meer scorenquote:Op zondag 11 december 2011 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is wel wat Feyenoord dit seizoen nodig heeft... Dus het is niet per se slecht
Hadden we Jan Vennegoor maar.quote:Op zondag 11 december 2011 15:05 schreef Geo3kant het volgende:
ajax ajax toch.. misschien moet je wat leren van Lyon en de tegenstander in de rust ook maar omkopen want.. zo wordt het niks.
Ik ga er op letten. Nu bakt ajax er niks van, als ze in de tweede helft ineens gaan scoren is het erg verdacht. Dat kan nl. niet heb ik afgelopen week begrepen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:05 schreef Geo3kant het volgende:
RKC is beter, meer kansen, meer druk etc.quote:Op zondag 11 december 2011 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
Wat gebeurt er daar dan allemaal Geo3kant? Ben Feyenoord aan het kijken...
Ajax maakt niks klaar.quote:Op zondag 11 december 2011 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
Same here... Wedstrijd is "wat" gekanteld...quote:Op zondag 11 december 2011 15:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Laten we het hopen, kan er alleen zo slecht tegen als tegenstander beter is. Wil liever Feyenoord beter en 3x meer scoren
RKC is beter, ajax speelt slecht.. de grote talenten, nieuwe cruijff van NL en de cruijff van de balkan falen hard, janssen is toe aan een sigaretten breakquote:Op zondag 11 december 2011 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
Janssen is wel onzichtbaar ja. Fail.quote:Op zondag 11 december 2011 15:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
RKC is beter, ajax speelt slecht.. de grote talenten, nieuwe cruijff van NL en de cruijff van de balkan falen hard, janssen is toe aan een sigaretten break
quote:Op zondag 11 december 2011 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Klaassen gaat zo een hattrick maken en het Ajax logo kussen voor het uitvak
En toch gaan ze boven PSV eindigen dit seizoen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
RKC is beter, ajax speelt slecht.. de grote talenten, nieuwe cruijff van NL en de cruijff van de balkan falen hard, janssen is toe aan een sigaretten break
Speelt Janssen?quote:Op zondag 11 december 2011 15:07 schreef Geo3kant het volgende:
janssen is toe aan een sigaretten break
Het maakt mij niet uit wie er wint, als die Vertonghen met z'n lelijke smoel maar niet weer zo arrogant gaat lopen doen in het interview na afloop. Wat een galbak is dat zeg.quote:Op zondag 11 december 2011 15:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Theo Janssen ligt dan ook ziek op bedquote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Janssen is wel onzichtbaar ja. Fail.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En toch gaan ze boven PSV eindigen dit seizoen.
Precies.quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Theo Janssen ligt dan ook ziek op bed
Een kater zul je bedoelen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Theo Janssen ligt dan ook ziek op bed
Met tegengoals?quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat heb ik voor het seizoen ook voorspelt, nu weet ik het niet.. mensen die riepen dat ajax al uitgschakelt was is echt onzin.. maar weet niet, PSV kan wel eens 2e worden, maar wie er dan champ wordt dunnow.quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Baal alleen van de scheidsrechter, maar Feyenoord had gewoon allang die 0-2 moeten maken, dan was er niks aan de hand geweestquote:Op zondag 11 december 2011 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Same here... Wedstrijd is "wat" gekanteld...
Ach, er zijn wel slechtere scheidsen geweest...quote:Op zondag 11 december 2011 15:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Baal alleen van de scheidsrechter, maar Feyenoord had gewoon allang die 0-2 moeten maken, dan was er niks aan de hand geweest
quote:Op zondag 11 december 2011 15:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Real Madrid heeft al gespeeld hoor, je kan weer gaan.
Voor RKCquote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, Ebecilio erin de tweede helft, alles komt goed![]()
Eerste ingeving: machlas..quote:Op zondag 11 december 2011 15:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel slechtere scheidsen geweest...
Kan Day-V ook goed.quote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah we gaan weer reageren op elke post met;.
Leuk dat je er weer bent man.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beter dan die onzin die verkondigt in elke postquote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga lekker huilen, Komt ook niks anders uit je drukpersquote:Op zondag 11 december 2011 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan Ajax trouwens ook normale goals maken zonder geluk?
Nee, Ajax=Barca.. zag je gister toch..quote:Op zondag 11 december 2011 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 15:13 schreef Geo3kant het volgende:
Mensen die denken dat Ajax hier punten laat liggen..
quote:Op zondag 11 december 2011 14:54 schreef Geo3kant het volgende:
En dan klagen over PSV elke keer.. nee dit is mooi voetbalajax
pas maar op dat je niet nog eens punten laat liggen.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen dachten dat vorige week tegen Excelsior ookquote:Op zondag 11 december 2011 15:13 schreef Geo3kant het volgende:
Mensen die denken dat Ajax hier punten laat liggen..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 11 december 2011 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is een serieuse vraag want ik zie ze nooit
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 11-12-2011 om 15:14:20Zag u trouwens die knipoog van Ramos? #rkcaja reageer retweet
In de eredivisie zijn er sowieso weinig goals die gemaakt worden zonder geluk. Heb er van PSV en Ajax dit seizoen nog maar heeeeeel weinig gezien.quote:Op zondag 11 december 2011 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is een serieuse vraag want ik zie ze nooit
Ineens krijg je ook types zoals jij die hier alleen komen als ze voorstaan.quote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
Krijg je natuurlijk weer reacties als: Lucky Ajax enzo.
Evander Sno.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 11-12-2011 om 15:14:20Zag u trouwens die knipoog van Ramos? #rkcaja reageer retweet
Ja, ik ben ook een successupporter. 't liefst kijk ik ook niet, en dan 's avonds met een bord op schoot.quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ineens krijg je ook types zoals jij die hier alleen komen als ze voor staan.
watsekburt?quote:
Wat kan jij janken zeg.quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ineens krijg je ook types zoals jij die hier alleen komen als ze voorstaan.
Ja en? Mag dat niet?quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ineens krijg je ook types zoals jij die hier alleen komen als ze voorstaan.
Ja, de botsplinters liggen op het veld, en het gerucht gaat dat Blind door een botscherf is geraakt in zijn gezicht waardoor hij niet meer kan zien.quote:
Kan Ajax er wat aan doen?quote:Op zondag 11 december 2011 15:17 schreef Ascendancy het volgende:
Nog meer blessures. Wat doet Ajax met z'n spelers joh
Utreg gaat gewoon winnenquote:Op zondag 11 december 2011 15:17 schreef Bombvis het volgende:
Rust bij Feyenoord; donderpreek Koeman en gewoon 3x scoren in 1 helft, kon Twente vorige week ook volgens mij
En dan ziet het er nog steeds niet uitquote:Op zondag 11 december 2011 15:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Toen heb je maar wat makeup erop gesmeerd?
Uitgeschakeld niet, dat is Excelsior immers ook niet. Ajax nu nog als titelfavoriet zien is alleen verre van realistisch.quote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die denken dat Ajax uitgeschakeld is voo titelstrijd
Moeten we nu gaan lachen ofzo?quote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, de botsplinters liggen op het veld, en het gerucht gaat dat Blind door een botscherf is geraakt in zijn gezicht waardoor hij niet meer kan zien.
Maar dat is toch ook zo?quote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
Krijg je natuurlijk weer reacties als: Lucky Ajax enzo.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uitgeschakeld niet, dat is Excelsior immers ook niet. Ajax nu nog als titelfavoriet zien is alleen verre van realistisch.
De Boer suggereerde laatst zelf dat er eens goed gekeken moet worden naar de medische begeleiding. De blessure van sighthorssen had sowieso nooit gemogenquote:
Ken je plaats eens, Feyenoorder.quote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uitgeschakeld niet, dat is Excelsior immers ook niet. Ajax nu nog als titelfavoriet zien is alleen verre van realistisch.
Ajax kan zeker wel titelkampioen worden. tot het eind aan toe.quote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van.. de troll in mij.quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, ik verveel me, daardoor typ ik meer dan goed voor me is
quote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, de botsplinters liggen op het veld, en het gerucht gaat dat Blind door een botscherf is geraakt in zijn gezicht waardoor hij niet meer kan zien.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ken je plaats eens, Feyenoorder.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ken je plaats eens, Feyenoorder.
en Enoh ook waardoor hij nog maar kan zien met Éénoog hehehequote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef starla het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
en Enoh ook waardoor hij nog maar kan zien met Éénoog hehehe
Hup RKCquote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze voelen zich hier bij elke posts meteen aangevallen
RKC maak het eens af in de 2de helft
Hoeveel is het daar?quote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Paul het volgende:
Jongens vergeten we niet een beetje over Utreg - Fey te praten?
Doe maar niet, Utrecht mag wel 1x scoren nog, dan maakt Feyenoord er nog 5 (hoop)quote:
Vooruit dan: hup Feyquote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Paul het volgende:
laten we het überhaupt eens hebben over voetbal.quote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Paul het volgende:
Krijg je als je als toeschouwer moet zien dat de nummer 5 voetballes krijgt van de nummer 14quote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze voelen zich hier bij elke posts meteen aangevallen
RKC maak het eens af in de 2de helft
Beter dan die onzin die verkondigt in elke postquote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |