voorspelt juist dat de vogt een pingel houdt bij vvv - rodaquote:
Wat zal Glen de Boeck dan raar opkijkenquote:Op zondag 11 december 2011 13:25 schreef Rickazio het volgende:
VVV-Venlo 1 - 0 Roda JC
Mag zo blijven
I know... Maar ik berust me in het feit dat ik begonnen ben omdat ik wilde weten waarom iedereen om me heen rookte & ik vond het meteen lekker (hoe onwaarschijnlijk ook)...quote:
en roda met 10 manquote:
is?quote:Op zondag 11 december 2011 13:34 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ik krijg er dorst van, ga is bier halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
waar is ego?quote:Op zondag 11 december 2011 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Vertonghen, Blind, Anita; Eriksen, Enoh, Klaassen; Sulejmani, Lodeiro, Aissati.
atvquote:
Hup Zoetquote:
Zoet kan dus rood krijgen. En de 2e keeper lekker alles doorlatenquote:Op zondag 11 december 2011 13:47 schreef Rickazio het volgende:
Als Zoet dit weekend niks door laat is mn weekend goed
mooie opportunist ben je, je lijkt het gillete pro klassement welquote:Op zondag 11 december 2011 13:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Als er vandaag iemand meer dan 5 goals weet te maken verander ik Bas Dost in mijn sig naar die persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |