Dat zeg ik toch ook. In theorie is het nog mogelijk, hebben ze zelfs evenveel kans als Feyenoord. Maar het is niet realistisch om te denken dat ze het daadwerkelijk gaan worden.quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax kan zeker wel titelkampioen worden. tot het eind aan toe.
Krijg je als je als toeschouwer moet zien dat de nummer 5 voetballes krijgt van de nummer 14quote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze voelen zich hier bij elke posts meteen aangevallen
RKC maak het eens af in de 2de helft
idd, veel frustraties altijd in dit topicquote:Op zondag 11 december 2011 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Krijg je als je als toeschouwer moet zien dat de nummer 5 voetballes krijgt van de nummer 14
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef Paul het volgende:
Er mag wel wat meer vuurwerk komen bij Utreg - FeyZo, die was flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef Paul het volgende:
Er mag wel wat meer vuurwerk komen bij Utreg - Feygoeden grap, ook dat je hem even uitlegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik zit nu pas achter m'n p.c. De wedstrijd kijk ik op de bank.quote:Op zondag 11 december 2011 15:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Loopt je stream een kwartier achter?
Kan ajax nooit slechter van wordenquote:
goed punt... Geen laptop?quote:Op zondag 11 december 2011 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu pas achter m'n p.c. De wedstrijd kijk ik op de bank.
Een beetje op de bank liggen terwijl je moderatie werk heb te doenquote:Op zondag 11 december 2011 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu pas achter m'n p.c. De wedstrijd kijk ik op de bank.
Was Anita niet de volgende Suarez/Cruijff/Kluivert?quote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad, die zou ik alles behalve missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Roberto Carlos.quote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was Anita niet de volgende Suarez/Cruijff/Kluivert?
Lolque?quote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, de volgende Bogardequote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Paul het volgende:
Ik schrok me een rotje net bij Utr - FeyDat wordt weer rellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schrok me een rotje net bij Utr - FeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Was een serieuze vraag... Ik meen me te herinneren dat die gozer een tijd terug ook enorm gehyped werd. Maar ik kan het vaudt hebben.quote:
Als verdedigende middenvelder was ie onze beste speler vorig seizoen ja.quote:Op zondag 11 december 2011 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was een serieuze vraag... Ik meen me te herinneren dat die gozer een tijd terug ook enorm gehyped werd. Maar ik kan het vaudt hebben.
Als CVM vonden we het een goede speler, maar de nieuwe Cruijff is een beetje overdreven.quote:Op zondag 11 december 2011 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was een serieuze vraag... Ik meen me te herinneren dat die gozer een tijd terug ook enorm gehyped werd. Maar ik kan het vaudt hebben.
Ik schrok me een rotje net bij Utr - Feyspeltip 11: weet wanneer je moet stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind sowieso de aandacht voor de meeste spelers van 020 zwaar overdreven. Zo veel kwaliteit is er daar niet.quote:Op zondag 11 december 2011 15:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als CVM vonden we het een goede speler, maar de nieuwe Cruijff is een beetje overdreven.
SuperGuidetti voor jouquote:
Redactie Frontpage en dan 020 gebruiken?quote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de aandacht voor de meeste spelers van 020 zwaar overdreven. Zo veel kwaliteit is er daar niet.
Hey, op de FP gedraag ik mequote:Op zondag 11 december 2011 15:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Redactie Frontpage en dan 020 gebruiken?![]()
Wat jonge!?!quote:Op zondag 11 december 2011 15:32 schreef Smoofie het volgende:
______________!
______________!:')______________!
______________!:')______________!:')______________!
Oh..hohoho.. meneer die blijft klagen als je dingen afzet tegen een andere club.. valide argument weerquote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is tenminste niet zo onzichtbaar als die Matavz van jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |