hier bestellen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Morretje het volgende:
M'n nieuwe LennyLamb jas is binnen! Fijn istie! Mrien, vindt jij het gat bij het rugdragen ook wat groot?
Andere vraag: ik heb een nichtje in Canada, die niet goed weet waar te zoeken bij hen naar dragers/doeken en aanverwanten.. Iemand hier een idee?
Nou eh..op de rug heb ik hem nog niet echt gebruiktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Morretje het volgende:
M'n nieuwe LennyLamb jas is binnen! Fijn istie! Mrien, vindt jij het gat bij het rugdragen ook wat groot?
Andere vraag: ik heb een nichtje in Canada, die niet goed weet waar te zoeken bij hen naar dragers/doeken en aanverwanten.. Iemand hier een idee?
ik ga het gewoon proberen dan (weer) en als hij stribbelt houdt papa 'm maar even tegen me aan (laatste keer gooide hij zich met zo'n kracht achterover dat hij bijna uit m'n armen viel!)quote:
hoe zwaar is Jelle nu? ik wil nl ook gaan oefenen met rug, maar ik heb er geen geschikte jas voor, dus wil eigenlijk wachten tot de lente / zomer eer ik daar mee begin. En geert begint toch wel zwaar te worden vind ik (bijna 9,5 kilo)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:17 schreef mrien het volgende:
[..]
Nou eh..op de rug heb ik hem nog niet echt gebruiktkrijg hem niet zo goed over Jelle heen en meestal draag ik hem buiten nog op mn buik. Zit nu zo'n beetje op omslagpunt dat hij toch wel wat zwaar begint te worden
Www.birdiesroom.com is een Canadese webshop, je kan er evt ook ophalen mocht het toevallig in haar buurt zijn, maar weet niet of er ook een echte winkel is. Eigenaresse schijnt heel vriendelijk te zijn dus wellicht kan ze er ook wel dingen proberen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Morretje het volgende:
dat zou wel een mooie winst zijn, ja!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:45 schreef Gerberaatje het volgende:
¤ 130,-! En ja bizar hè! Marktwaarde enzo.. ik zou het er nooit voor betalen, maar ze gaan ervoor weg.. dus ik zou gek zijn als ik het niet doe!
hoe kan je doorgaan met dragen als ze niet wil?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb hem ook nog ik had hem verkocht voor 480 maar persoon kreeg het bedrag niet bij elkaar.
Maar ik vind hem zooo heerlijk dragen dat die nu echt niet meer weg gaat
Deze doek blijft voor als er een 3e komt over 15 jaar ofzo![]()
X hedeft ook van die stakingen gehad.. ik ben gewoon stug door gaan dragen.
Eigenlijk was dragen voor haar altijd goed als er een duidelijke reden voor was.
Hoe oud was ze toen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:19 schreef Pvoesss het volgende:
Ik legde gewoon uit waarom in die situatie een draagdoek de enige optie was.
Ik kon dan ook echt niet anders. Dan was het een zucht en ok mama!
Maar dan lijkt ze me niet in draagstaking. Alleen als de mogelijkheid er is, kiest ze liever voor de wandelwagen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:36 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb een vraagje. Aviva is in draagstaking, wil nu het liefst in de wandelwagen vervoerd worden. Kan ik iets doen om haar weer warm te maken voor de doek?
Als ik Eli naar school breng, zit ze wel met liefde in de doek. (Dan heb ik tenminste mijn handen vrij voor Eli, en dat vindt ze prima. Ze zegt dan ook dat het fijn is in de doek. Het is dus een betje dubbel.)
Gerberaatje, ¤400 voor een doek??? Hoeveel heb je er zelf voor betaald, als ik zo vrij mag zijn?
dat was de Toddler die jij hebt omgehadquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:02 schreef mefke79 het volgende:
Gerberaatje, heb ik die grote toen bij Webkim omgehad? Of was dat de net iets kleinere? Ik ben nu toch mijn verlanglijstje aan het maken, zet ik em er gewoon op...
je hebt geen kinderwagen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:08 schreef WupWup het volgende:
Hier is de optie kinderwagen zelfs niet bestaand...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:45 schreef WupWup het volgende:
Die life tree is toch gewoon een lange rekbare doek?
Bij ons ook niet hoor. We hebben er 1 en verkopen is geen optie omdat het een cadeautje van mijn schoonmoeder was, maar Joris heeft er nog nooit ingelegen. De kinderwagen ligt op zolder achter het schot.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:08 schreef WupWup het volgende:
Hier is de optie kinderwagen zelfs niet bestaand...
Dát!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:39 schreef p_iglet het volgende:
En NTS vergeet niet dat draak PAS 6 weken is, en je wel een forse buikoperatie gehad hebt.
Dat litteken heeft ook gewoon de tijd nodig.
Ik vind het al knap dat je met 6 weken na en keizersnede een uur kunt dragen!
dat dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:39 schreef p_iglet het volgende:
En NTS vergeet niet dat draak PAS 6 weken is, en je wel een forse buikoperatie gehad hebt.
Dat litteken heeft ook gewoon de tijd nodig.
Ik vind het al knap dat je met 6 weken na en keizersnede een uur kunt dragen!
Oi. Dat is een leuk winkeltje!quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:56 schreef WupWup het volgende:
In Den Bosch zit Babybij Je kunt ze mailen voor een advies of een consult en je kunt er ook kopen.
Wil je gaan dragen met een dragsysteem of een draagdoek?
Daar wordt je steeds handiger in naarmate je het vaker doet. Net als veters strikken of autorijdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oi. Dat is een leuk winkeltje!
Ik twijfel nog heel erg over de aanschaf van een draagdoek eigenlijk. Ik zie vooral praktische voordelen bij bijvoorbeeld boodschappen doen, of binnenshuis lekker aanrommelen.
Het omdoen enzo, dat vind ik wel een beetje eng. Of is het iets waar je heel handig in wordt? Stomme vraag misschien hoor.
Niet helemaal waar, de combicotti is ook nog een band omheen die je wel knoopt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De cotton combi zijn twee kokers die je over elkaar trekt en geen echte draagdoek maar er zijn wel mensen hier in OUD die het prima vonden dragen volgens mij.
De combi cotti is net zo beperkt als de tricotslen of de bykay..quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:35 schreef Kyara het volgende:
m is denk ik iets te klein. maat 44 ongeveer....
maat die cotton combi heeft dan dus ook maar 1 manier van dragen dus. Is misschien wel een beetje beperkt.
+1quote:
Even voor de duidelijkheid, dat geldt dus ook voor een geweven doek!quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:54 schreef Pvoesss het volgende:
En met het gezicht naar voren is ook echt geen optie voor de anatomie van de baby.
ja, wil ik ook wel maar die meets zijn meestal in Brabant of Limburgquote:
nog evenquote:
als jij gaat, ga ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:03 schreef bitterend het volgende:
Als er een leuke meet is dan stap ik gewoon in de auto hoor
En dan is rugdragen misschien weer een optie. Meestal krijgen ze ook wel erg veel indrukken van het vooruit vervoerd worden, waar ze zich niet van kunnen afsluiten als je ze op je buik draagt met het gezichtje naar voren. En voor het ruggetje is het helemaal niet goed.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:04 schreef Kyara het volgende:
jammer dat vooruit dragen ongeschikt is. Lijkt me voor een baby wel leuk om ook om zich heen te kunnen kijken. Zeker als ze wat ouder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |