SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
quote:Op zondag 11 december 2011 13:33 schreef Aventura het volgende:
Hoi mensen, ik doe mijn Bondolino in de verkoop. Ik vind het zelf een prachtige zak/doek, maar mijn zoontje vindt het gewoon niet zo prettig om gedragen te worden. Hij vindt het een half uurtje leuk, en dan is het brullen. Daar komt nog bij dat de banden voor mijn schouders iets te ver uit elkaar staan (ben smal) terwijl de buikband juist bij mijn vriend de kort is (hij is juist groot/stevig). De Bondolino is nog helemaal gaaf en (uiteraard) heel en ik heb de doos en het boekje er bij. Geen vlekken o.i.d, echt minder dan 10x gebruikt/geprobeerd. Doe maar een pm bij interesse! Heb 'm voor de volle mep van 95 euro gekocht bij Babymaxi. Ik denk aan 80 euro en dan stuur ik 'm op mijn kosten op.
Dus ze komen toch uit de borstquote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef WupWup het volgende:
"Mama, hoe worden baby's geboren?"
Het kan zo in een foute horror
Ik kan het in principe wel een half uurtje met hem volhouden. Mits hij perfect strak zit en zijn armen binnenboord heeft. Anders gaat hij hangen en val ik mee naar achterquote:Op maandag 12 december 2011 15:28 schreef Twinkly het volgende:
Davinia met Eli![]()
Geweldig! Hoe lang heb je het volgehouden?
[..]
Dus ze komen toch uit de borstIk zal het aan Niels doorgeven.
Dat babygami boekje ken ik ja, er staan toch nog meer maffe dingen in meen ik me te herinneren?
hihiquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik kan het in principe wel een half uurtje met hem volhouden. Mits hij perfect strak zit en zijn armen binnenboord heeft. Anders gaat hij hangen en val ik mee naar achter
En ik moet idd eerst even bijkomen als hij eenmaal goed zit, maar dat terzijde
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:23 schreef WupWup het volgende:
Ik heb een rs gekocht. Van dezelfde stof als m'n draagtas en een mooie prijs, dus ik moest natuurlijk wel. Ik heb 'm even met Emma geprobeerd en toen hadden we ruzie, want ze wilde er nooit meer uit.
Daarom juist! Ik weeg iets meerdan 60kg en hij weegt ruim 20kg, dus als hij een ruk naar links maakt, val ik omquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:48 schreef Twinkly het volgende:
[..]
hihiJij bent ook niet zo groot toch?
[..]![]()
!
Ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Daarom juist! Ik weeg iets meerdan 60kg en hij weegt ruim 20kg, dus als hij een ruk naar links maakt, val ik om
Gelukkig blijft hij meestal lief zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Ik wil het liefste buik of rug dragen, ringsling heb ik ook wel overwogen maar vanwege lichamelijke klachten is het niet handig om a-symmetrisch te dragen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef WupWup het volgende:
Wil je per se rugdragen? Want misschien is een ringsling ook nog een optie. is ook nog eens vriendelijker voor de portemonnee.
Ik zei het toch!quote:Op woensdag 14 december 2011 11:53 schreef e-mama11 het volgende:
Ik denk dat ik dan toch voor de manduca ga...
Mooi, die stendhalquote:Op donderdag 15 december 2011 22:52 schreef tessie het volgende:
Ik heb hier wat doekjes te koop staan
wat bedoel je met stug? leed het veel maar mijn Girasol vond ik echt niet stug. hij was al lekker soepel en knoopt perfect.quote:Op maandag 19 december 2011 14:12 schreef simmu het volgende:
worden echte doeken dan van iets anders gemaakt dan 'gewoon' een lap stof?
![]()
![]()
weving maakt idd wel degelijk uit, maar er worden ook (zomer)doeken gemaakt van zg overhemdstof hoor. een spiksplinternieuwe doek is evengoed meestal nogal stug.
Voor dat voelen en uitproberen ga ik het draagdoeken op reis topic dan maar eens in de gaten houden.quote:Op maandag 19 december 2011 14:10 schreef WupWup het volgende:
![]()
Een echte draagdoek is makkelijker te knopen dan een lap stof. Ook is een draagdoek op een manier geweven zodat hij enigszins meerekt en daardoor beter vormt om jou en je baby (dreumes, peuter, kleuter) heen. Een echte doek kun je ook kiezen in ontelbare kleuren, patronen, lengtes, wevingen, diktes en stoffen. Misschien is het wat voor je om eerst het één en ander te voelen, uit te proberen voor je er eentje aanschaft?
nou, dat je toch echt flink moet sjorren en trekken. dat de stof wat ruw aanvoelt. tsja. tis een gevoelsding. met de ene doek heb je dat nu eenmaal meer dan met de andere. hence het draagdoeken op reis topicquote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Popples het volgende:
[..]
wat bedoel je met stug? leed het veel maar mijn Girasol vond ik echt niet stug. hij was al lekker soepel en knoopt perfect.
ik snap jequote:Op maandag 19 december 2011 14:17 schreef simmu het volgende:
[..]
nou, dat je toch echt flink moet sjorren en trekken. dat de stof wat ruw aanvoelt. tsja. tis een gevoelsding. met de ene doek heb je dat nu eenmaal meer dan met de andere. hence het draagdoeken op reis topic
Mja dikker zou ik m ook fantastisch vinden, maar aan de andere kant durf ik er niet op te wachten .. ik was verliefd op Eibe en dacht dat ze wel snel met nog zoiets zouden komen.. dikke nee dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:58 schreef Orea het volgende:
Ben heel benieuwd naar de kleur in het echt KD! De swatches zijn echt ruk van Didy
Deze in íets dikker katoendie zou ik helemaal yummy vinden!
En hij zou jullie echt zo idioot goed staan met die roodkopjesquote:Op maandag 19 december 2011 16:33 schreef Macka66 het volgende:
SummerBreeze, slingomama.nl in Diemen heeft inloopochtenden, en in Den Haag heb ik samen met Moeder- en kindcentrum Bij-1 een Draagkring op iedere 2e maandagochtend van de maand. En je zou bij Stephanie van samendragen.nl in Haarlem kunnen vragen of ze ook wel eens aan vrijblijvende inloopochtenden doet.
Daar hebben wij de Indio Ficus met linnen al voor, voor idioot goed staan bij roodkopjesquote:Op woensdag 21 december 2011 19:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
En hij zou jullie echt zo idioot goed staan met die roodkopjes
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:06 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als een draagdoek je te duur is![]()
heel herkenbaar! ik woon achteraf en ook in de stad is het kijken tot ze bijna een ongeluk krijgenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef SummerBreeze het volgende:
Nou we zijn lekker met zijn drietjes boodschappen gaan doen, Marieke bij mij in de doek. Ik had haar gewoon hetzelfde gekleed als wanneer we met de MC naar buiten gaan. Op die momenten heeft ze een dekentje over zich heen en nu dan de doek en de warmte die ik uitstraal. En wat was het gaaf. Het viel me op dat veel mensen hier het niet gewend zijn dat je je kind op een andere manier vervoert dan in een MC of wandelwagen. Erg veel vragende blikken gehad. Maar ook een mooie opmerking van een ouder vrouwtje. Ze zei tegen me dat ze wilde dat dat vroeger haad gekund, je kindje lekker dicht bij je dragen met je handen vrij. Vond ik best wel mooi eigenlijk.
Volgende keer zelf trouwens een minder dikke trui aan, want ik zweette me een ongeluk.
Hier in ons kleine stadje zijn ze er wel aan gewend volgens mij, krijg alleen maar leuke blikken en opmerkingen (net nog een oud vrouwtje in de supermarkt, ik dacht dat ik in de weg stond want ze zei "Sorry, ik moet echt even..." maar dat werd gevolgd door "naar je kindje spieken"quote:Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef Popples het volgende:
heel herkenbaar! ik woon achteraf en ook in de stad is het kijken tot ze bijna een ongeluk krijgenvan de week zaten de ouderen te eten in de gemeenschapshuis en je zag ze kijken
Geeft ook niet, maar voor een 4-tje is het niet héél goedkoopquote:Op donderdag 22 december 2011 16:31 schreef WupWup het volgende:
Klopt, geeft toch niet? Kun je een beste ruck mee doen of een heupknoop en afhankelijk van je postuur nog veel meer.
ik heb bij haar mijn girasol gekocht. kreeg de tip van NTS en kon hem ophalen de volgende dag.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:38 schreef Macka66 het volgende:
Ze heeft ook een 6je met mooie korting staan hier.
Prijsklasse komt overeen met het Didymos standaardassortiment, ook biokatoen en gemaakt in de EU. Als je een fijne zachte peuterdoek zoekt dan is dit 'm wel! Hier zit Maja er in op m'n rug:
[ afbeelding ]
wat liefquote:Op donderdag 22 december 2011 16:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Hier in ons kleine stadje zijn ze er wel aan gewend volgens mij, krijg alleen maar leuke blikken en opmerkingen (net nog een oud vrouwtje in de supermarkt, ik dacht dat ik in de weg stond want ze zei "Sorry, ik moet echt even..." maar dat werd gevolgd door "naar je kindje spieken").
godkolere, ik werd ff misselijk van die snottebelquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik had Sofie haar jasje gemaakt van doek hier al eens laten zien, maar hier heeft ze hem aan in de ringsling. Verrassend genoeg past ze het nog![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |