abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 19 december 2011 @ 16:33:03 #51
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_105775764
SummerBreeze, slingomama.nl in Diemen heeft inloopochtenden, en in Den Haag heb ik samen met Moeder- en kindcentrum Bij-1 een Draagkring op iedere 2e maandagochtend van de maand. En je zou bij Stephanie van samendragen.nl in Haarlem kunnen vragen of ze ook wel eens aan vrijblijvende inloopochtenden doet.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_105826999

omg O+
pi_105827890
Ja hij is echt SUPER! Maar weer zo'n mega dun ding en ik ben geen fan van Alpaca... -O-
pi_105828419
ik heb nog nooit alpaca gehad wat is er niet fijn aan?

en al die kortingen op adventdoeken :o zal ik herbstblauw dan toch maar kopen?
pi_105828564
Ik vond het heel fragiel aanvoelen... (ik heb die alpaca visjes gehad) en ik hou wel van dunne doeken, maar die met Alpaca zijn echt flinterdun...
pi_105828692
t klinkt zo wollig ;( O+ ik hou van dikke doeken.. op mijn paisleys na, die vind ik niet dik mar wel erg draagkrachtig
pi_105868651
ik koop m toch, die kleur is zo , zo O+
en ik kreeg net een mailtje of ik wilde betalen :P (vergeten dat ik gisteren dujs door had geklikt)

nou, vooruit dan maar :') is maar 130 eur ofzo
dankje kerstman :o
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2011 @ 15:25:02 #58
141844 Macka66
pi_105868906
Doe je er wel een papiertje om voor je 'm onder de boom legt, Kleurdoos? Anders zie je 'm niet met dat dennengroen :P
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_105870115
Ben heel benieuwd naar de kleur in het echt KD! De swatches zijn echt ruk van Didy :D

Deze in íets dikker katoen *; die zou ik helemaal yummy vinden!
pi_105870434
Ben ik weer met een vraag. Ik wil straks met Marieke in de doek naar buiten. Wat kan ik haar het best aantrekken behalve een romper, broekje, truitje en sokjes? Jasje lijkt me wel verstandig, maar aan haar beentjes en voetjes?
pi_105870744
Muts op, beenwarmers aan, slofjes eronder. Evt nog een dun vestje, afhankelijk van de interne kachel van je kind ;)
pi_105871056
Met die kachel zit het wel goed. Ik heb haar deze middag ook in de doek en ik heb net mijn trui uit moeten trekken omdat ze erg veel warmte afgeeft.
Beenwarmers heb ik niet voor haar, maar ik doe haar wel een maillot aan. Of is dat niet nodig omdat haar beentjes in de doek zitten?
pi_105871568
Maillot is wel lekker met dit weer, omdat je dan geen kier krijgt tussen broek en sokken
  woensdag 21 december 2011 @ 16:57:15 #64
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105872520
Hier heeft Ollie zijn. Kleding aan en Dan een jasje een extra paar sokjes om zijn. Mutsje of capuchonnetje op en Dan doek en Ik krijg Mijn Oude vesten helemaal dicht bijwijze van die sluit ik tot aan zijn nekje :) is volgens mij warm genoeg :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_105879008
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:58 schreef Orea het volgende:
Ben heel benieuwd naar de kleur in het echt KD! De swatches zijn echt ruk van Didy :D

Deze in íets dikker katoen *; die zou ik helemaal yummy vinden!
Mja dikker zou ik m ook fantastisch vinden, maar aan de andere kant durf ik er niet op te wachten .. ik was verliefd op Eibe en dacht dat ze wel snel met nog zoiets zouden komen.. dikke nee dus.

en de swatch tjsa..als ik de naam mag geloven zit het wel goed ;)
pi_105879267
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:33 schreef Macka66 het volgende:
SummerBreeze, slingomama.nl in Diemen heeft inloopochtenden, en in Den Haag heb ik samen met Moeder- en kindcentrum Bij-1 een Draagkring op iedere 2e maandagochtend van de maand. En je zou bij Stephanie van samendragen.nl in Haarlem kunnen vragen of ze ook wel eens aan vrijblijvende inloopochtenden doet.
En hij zou jullie echt zo idioot goed staan met die roodkopjes O+
pi_105882354
Nou we zijn lekker met zijn drietjes boodschappen gaan doen, Marieke bij mij in de doek. Ik had haar gewoon hetzelfde gekleed als wanneer we met de MC naar buiten gaan. Op die momenten heeft ze een dekentje over zich heen en nu dan de doek en de warmte die ik uitstraal. En wat was het gaaf. Het viel me op dat veel mensen hier het niet gewend zijn dat je je kind op een andere manier vervoert dan in een MC of wandelwagen. Erg veel vragende blikken gehad. Maar ook een mooie opmerking van een ouder vrouwtje. Ze zei tegen me dat ze wilde dat dat vroeger haad gekund, je kindje lekker dicht bij je dragen met je handen vrij. Vond ik best wel mooi eigenlijk.

Volgende keer zelf trouwens een minder dikke trui aan, want ik zweette me een ongeluk.
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2011 @ 21:36:43 #68
141844 Macka66
pi_105886141
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:44 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

En hij zou jullie echt zo idioot goed staan met die roodkopjes O+
Daar hebben wij de Indio Ficus met linnen al voor, voor idioot goed staan bij roodkopjes :7
Zie je wel:
pi_105890426
deze is nog intenser groen O+
pi_105890633
Wauw macka, die staat jullie inderdaad prachtig!
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2011 @ 22:46:28 #71
141844 Macka66
pi_105891887
Eerst zien dan geloven he, met die Didy swatches :D
De draagdagen van de dametjes zijn over, dus voor mij geen nieuwe groene doek. Ik wil alleen nog voor mn praktijk een Vatanai Ravenna, maar daar heb ik dan ook zelf de naam voor bedacht.
(En nee, Ficus gaat niet weg :P )
pi_105892545
Die staat jullie zo mooi Macka, en precies de goede kleur groen ook. O+
Ook al vind ik het heel verdrietig voor Macka, dat de draagdagen van de meisjes over zijn, ben ik stiekem ook blij, want daarom mag Millefiori Stone nu bij ons komen wonen! O+ *O*
Lieve Macka, wat bijzonder dat je aan me dacht, ik zal ons nieuwe kuiken er met zoveel plezier in ronddragen! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_105918035

Voor als een draagdoek je te duur is :7 :')
pi_105919129
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:06 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als een draagdoek je te duur is :7 :')
_O- _O- _O-

macka wat een mooie foto O+

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef SummerBreeze het volgende:
Nou we zijn lekker met zijn drietjes boodschappen gaan doen, Marieke bij mij in de doek. Ik had haar gewoon hetzelfde gekleed als wanneer we met de MC naar buiten gaan. Op die momenten heeft ze een dekentje over zich heen en nu dan de doek en de warmte die ik uitstraal. En wat was het gaaf. Het viel me op dat veel mensen hier het niet gewend zijn dat je je kind op een andere manier vervoert dan in een MC of wandelwagen. Erg veel vragende blikken gehad. Maar ook een mooie opmerking van een ouder vrouwtje. Ze zei tegen me dat ze wilde dat dat vroeger haad gekund, je kindje lekker dicht bij je dragen met je handen vrij. Vond ik best wel mooi eigenlijk.

Volgende keer zelf trouwens een minder dikke trui aan, want ik zweette me een ongeluk.
heel herkenbaar! ik woon achteraf en ook in de stad is het kijken tot ze bijna een ongeluk krijgen :D van de week zaten de ouderen te eten in de gemeenschapshuis en je zag ze kijken :D
mama van 3 kids!
pi_105920805
Okee, je moet van de kleur en het patroon houden, maar de meeste tweedehands doeken zijn duurder! http://www.dragenenzo.nl/(...)ek-kokadi-pink-mokka
pi_105920808
Pvoess _O- is dat de voorloper op dat sta-plankje wat tegenwoordig hip is? :P
pi_105920847
Wup, 't is een maat 4 hè? ;)
pi_105920944
hahahahah die foto!!!

Macka groen staan jullie echt super goed O+

ik draag nog niet buiten...merk wel aan mijn rug en nek spieren hoor, een kind van bijna 5 kilo's dragen :X dus eerst sterkere spieren dan naar buiten!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105921161
Klopt, geeft toch niet? Kun je een beste ruck mee doen of een heupknoop en afhankelijk van je postuur nog veel meer.
pi_105921603
Whehe Pvoess _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef Popples het volgende:
heel herkenbaar! ik woon achteraf en ook in de stad is het kijken tot ze bijna een ongeluk krijgen :D van de week zaten de ouderen te eten in de gemeenschapshuis en je zag ze kijken :D
Hier in ons kleine stadje zijn ze er wel aan gewend volgens mij, krijg alleen maar leuke blikken en opmerkingen (net nog een oud vrouwtje in de supermarkt, ik dacht dat ik in de weg stond want ze zei "Sorry, ik moet echt even..." maar dat werd gevolgd door "naar je kindje spieken" :D ). Maar laatst was ik op een kerstmarkt op een nogal kakkineuze plek (een landgoed waar iedereen van de nouveau riche was zeg maar) en ik werd echt aangekeken alsof 't een gigantische tumor was ipv een kind. _O-
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_105921849
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:31 schreef WupWup het volgende:
Klopt, geeft toch niet? Kun je een beste ruck mee doen of een heupknoop en afhankelijk van je postuur nog veel meer.
Geeft ook niet, maar voor een 4-tje is het niet héél goedkoop :P
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 17:38:35 #82
141844 Macka66
pi_105923895
Ze heeft ook een 6je met mooie korting staan hier.
Prijsklasse komt overeen met het Didymos standaardassortiment, ook biokatoen en gemaakt in de EU. Als je een fijne zachte peuterdoek zoekt dan is dit 'm wel! Hier zit Maja er in op m'n rug:
pi_105927570
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:38 schreef Macka66 het volgende:
Ze heeft ook een 6je met mooie korting staan hier.
Prijsklasse komt overeen met het Didymos standaardassortiment, ook biokatoen en gemaakt in de EU. Als je een fijne zachte peuterdoek zoekt dan is dit 'm wel! Hier zit Maja er in op m'n rug:
[ afbeelding ]
ik heb bij haar mijn girasol gekocht. kreeg de tip van NTS en kon hem ophalen de volgende dag.

quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:42 schreef innepin het volgende:

[..]

Hier in ons kleine stadje zijn ze er wel aan gewend volgens mij, krijg alleen maar leuke blikken en opmerkingen (net nog een oud vrouwtje in de supermarkt, ik dacht dat ik in de weg stond want ze zei "Sorry, ik moet echt even..." maar dat werd gevolgd door "naar je kindje spieken" :D ).
wat lief O+ ik krijg ook wel leuke opmerkingen hoor.
zo een moeder op het schoolplein heeft me er van overtuigd om er een te kopen. ze vertelde mij ook dat haar schoonzus(indo) voor haar er ook een had gemaakt en hoe ze haar kind had gedragen. zo leuk O+ ze komt ook telkens kijken. maar voor de rest was het kijken en vragen of hij er niet uitviel :D
mama van 3 kids!
pi_106050954
Kun je een Boba gewoon in de wasmachine wassen, op 30 graden bijvoorbeeld?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106055018
Thanks Wup!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106253816
Ik had Sofie haar jasje gemaakt van doek hier al eens laten zien, maar hier heeft ze hem aan in de ringsling. Verrassend genoeg past ze het nog O+

*poef* nu is het weg
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:17:14 #88
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106430054
*Kick*

De eerste post in 2012 hiero!
Draakje voor het eerst in d'r Girasolletje O+ !
Vantevoren krijste ze alles bij elkaar, maar toen ze eenmaal lekker 'hing' gingen de oogjes dicht. En zo hangt ze al 2 uur aan m'n lijf O+ !

(let op, crappy phone picture)

pi_106430156
NTS, wat mooi! En lief!

Ik had het rond kerst, we waren op bezoek en Bartje wilde niet slapen.. In de doek geknoopt, en toen zakte hij langzamerhand weg... O+
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:25:30 #90
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106430227
NTS O+
Nou wil ik ooohoook!!

Het blijft een leuk jasje kaatje! :Y
en hoe Sofietje naar de camera kijkt :D
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:30:58 #91
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106430379
Asy, nog even wachten meis!

L'tiekje, wat schattig O+ !

Ik hoop echt dat Draakje zo blijft genieten van de draagdoek. Nou is ze sowieso geen moeilijke baby qua slapen (behalve vanmorgen dan }:| ), maar ik wil de draagdoek toch frequent gaan gebruiken, zeker als in april ons hobby-seizoen begint. Scheelt me weer een kinderwagen meesjouwen!
pi_106430552
NTS O+ mijn baby stopt met huilen als ze de draagdoek ziet!! echt ^O^
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:41:10 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106430629
Harry wordt nu nog blij van een doek en die is al een hele tijd niet meer in een doek gedragen.
Op wintersport wel nog even in de Bondolino. Vond ie hartstikke tof!
Even foto's opsnorren gaat...

Bij Panoramabrug (bijna weggewaaid)

Terugweg met sneeuw en windstoten (koud!!)

En toch nog een lief lachje produceren O+

[ Bericht 68% gewijzigd door Asyniur op 05-01-2012 10:49:05 ]
pi_106432573
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik had Sofie haar jasje gemaakt van doek hier al eens laten zien, maar hier heeft ze hem aan in de ringsling. Verrassend genoeg past ze het nog O+

[ afbeelding ]
godkolere, ik werd ff misselijk van die snottebel :D
ik kan zo slecht tegen snot :D
pi_106435244
Ik zie hem gewoon nu pas. Hoe erg.... volgens mij is het niet eens een snottebel maar een vlek op de spiegel van de lift. Helpt dat iets?

Draakje O+
*poef* nu is het weg
pi_106435306
haha :D
pi_106440158
Mensen mensen! Keshet gaat Simon op reis doen en haar ringsling.
Ik ga m'n Ellevill Paisley Liberty op reis doen.
Nog animo voor mee te doen?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_106471809
Ik heb zelf al een Simon, anders had het mij wel weer leuk geleken...

Ik heb voor volgende week een draagconsult geregeld, eens kijken hoe wij aan het rugdragen kunnen gaan..
pi_106471844
Laivtiekje, ik doe een andere doek op reis. Een Paisley.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_106646018
Vraagje...mijn ukkie is bijna 6 kilo's..ik draag in een zara en met een fwcc maar merk dat ik het pijnlijk vind..mijn nek en rug worden flink belast.
Ook komt de doek niet meer tot haar nek maar ergens tot haar schouders waardoor haar hoofd niet meer goed wordt ondersteund.
Wat doe ik verkeerd? of is ze gewoon te groot/zwaar voor dit knop? zijn er andere knopen die ik zou kunnen proberen met een frummel van 6 weken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')