Mja dikker zou ik m ook fantastisch vinden, maar aan de andere kant durf ik er niet op te wachten .. ik was verliefd op Eibe en dacht dat ze wel snel met nog zoiets zouden komen.. dikke nee dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:58 schreef Orea het volgende:
Ben heel benieuwd naar de kleur in het echt KD! De swatches zijn echt ruk van Didy
Deze in íets dikker katoendie zou ik helemaal yummy vinden!
En hij zou jullie echt zo idioot goed staan met die roodkopjesquote:Op maandag 19 december 2011 16:33 schreef Macka66 het volgende:
SummerBreeze, slingomama.nl in Diemen heeft inloopochtenden, en in Den Haag heb ik samen met Moeder- en kindcentrum Bij-1 een Draagkring op iedere 2e maandagochtend van de maand. En je zou bij Stephanie van samendragen.nl in Haarlem kunnen vragen of ze ook wel eens aan vrijblijvende inloopochtenden doet.
Daar hebben wij de Indio Ficus met linnen al voor, voor idioot goed staan bij roodkopjesquote:Op woensdag 21 december 2011 19:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
En hij zou jullie echt zo idioot goed staan met die roodkopjes
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:06 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als een draagdoek je te duur is![]()
heel herkenbaar! ik woon achteraf en ook in de stad is het kijken tot ze bijna een ongeluk krijgenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef SummerBreeze het volgende:
Nou we zijn lekker met zijn drietjes boodschappen gaan doen, Marieke bij mij in de doek. Ik had haar gewoon hetzelfde gekleed als wanneer we met de MC naar buiten gaan. Op die momenten heeft ze een dekentje over zich heen en nu dan de doek en de warmte die ik uitstraal. En wat was het gaaf. Het viel me op dat veel mensen hier het niet gewend zijn dat je je kind op een andere manier vervoert dan in een MC of wandelwagen. Erg veel vragende blikken gehad. Maar ook een mooie opmerking van een ouder vrouwtje. Ze zei tegen me dat ze wilde dat dat vroeger haad gekund, je kindje lekker dicht bij je dragen met je handen vrij. Vond ik best wel mooi eigenlijk.
Volgende keer zelf trouwens een minder dikke trui aan, want ik zweette me een ongeluk.
Hier in ons kleine stadje zijn ze er wel aan gewend volgens mij, krijg alleen maar leuke blikken en opmerkingen (net nog een oud vrouwtje in de supermarkt, ik dacht dat ik in de weg stond want ze zei "Sorry, ik moet echt even..." maar dat werd gevolgd door "naar je kindje spieken"quote:Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef Popples het volgende:
heel herkenbaar! ik woon achteraf en ook in de stad is het kijken tot ze bijna een ongeluk krijgenvan de week zaten de ouderen te eten in de gemeenschapshuis en je zag ze kijken
Geeft ook niet, maar voor een 4-tje is het niet héél goedkoopquote:Op donderdag 22 december 2011 16:31 schreef WupWup het volgende:
Klopt, geeft toch niet? Kun je een beste ruck mee doen of een heupknoop en afhankelijk van je postuur nog veel meer.
ik heb bij haar mijn girasol gekocht. kreeg de tip van NTS en kon hem ophalen de volgende dag.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:38 schreef Macka66 het volgende:
Ze heeft ook een 6je met mooie korting staan hier.
Prijsklasse komt overeen met het Didymos standaardassortiment, ook biokatoen en gemaakt in de EU. Als je een fijne zachte peuterdoek zoekt dan is dit 'm wel! Hier zit Maja er in op m'n rug:
[ afbeelding ]
wat liefquote:Op donderdag 22 december 2011 16:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Hier in ons kleine stadje zijn ze er wel aan gewend volgens mij, krijg alleen maar leuke blikken en opmerkingen (net nog een oud vrouwtje in de supermarkt, ik dacht dat ik in de weg stond want ze zei "Sorry, ik moet echt even..." maar dat werd gevolgd door "naar je kindje spieken").
godkolere, ik werd ff misselijk van die snottebelquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik had Sofie haar jasje gemaakt van doek hier al eens laten zien, maar hier heeft ze hem aan in de ringsling. Verrassend genoeg past ze het nog![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |