Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:33 schreef Twinkly het volgende:
Je kan altijd een drager aanschaffen voor nu en die dan verkopen en een andere aanschaffen als er een nieuwe baby is?
Wat fijn!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:42 schreef kitty_hello het volgende:
Ik ga samen met mn moeder een nieuwe mei tai maken, zelf een beetje uitvogelen met een groter/hoger rugpand en de banden gaan hoger zodat ze weer een goede steun in dr rugje heeft
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:31 schreef Twinkly het volgende:
(en Storchenwiege heeft ook een hele goede carriere vanaf de geboorte)
moooooiquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:11 schreef wickie het volgende:
Ik heb dit weekend mijn eerst rugdraag poging gedaan met Wies, dat ging super! R heeft wel vangnet gespeeld tijdens het omknopen (niks gebeurd hoor) en de stof 1x goed gedaan omdat mijn armen niet lenig genoeg waren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:44 schreef Jipster het volgende:
En maakt het dan niet uit of ze omhoog naast hoofdje in de doek zijn of naar beneden zitten in de doek? J. doet ze steeds omhoog als een kampioentje zegmaar.. zo slaapt ie ook regelmatig
die zou ik in het blauw wel willen hebbenquote:
Babybij heeft er 1 in de uitleen geloof ik. Of misschien mijne anders eens lenen tegen die tijdquote:Op donderdag 1 december 2011 15:46 schreef Asyniur het volgende:
Ik zou wel eens een Wompat willen uitproberen (in de toekomst dan). Zijn daar mogelijkheden voor?
ik heb toen ik zwanger was een winterjas gekregen van rebel-angel, maat 42, en ik was toen heel even bang dat ik er na de zwangerschap weinig meer aan zou hebben, want veel te groot. Omdat ik Geert nu heel vaak draag, komt de jas uitermate goed van pas, hij past nl precies dicht tot aan Geert z'n nek ! Omdat hij onder drie lagen doek zit + mijn jas, heeft hij vaak alleen een rompertje + shirtje lange mouwen, maillotje + sokjes aan. Oh en een muts opquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:37 schreef innepin het volgende:
Ik ga zo voor 't eerst proberen m'n ukkepuk te dragen... Spannend
Maar met Willow droeg ik alleen in de zomer met lekker weer, dus nu zit ik heel erg te twijfelen wat ze allemaal aanmoet onder de doek. Jasje? Of is romper+trui+doek genoeg en een jasje veel te warm? Of een simpel niet te dik vestje eroverheen, of of of...?
help?
Jan vond dat ook altijd schitterend, die kon er echt bij schaterlachen, maar Geert begint bijkans te huilen als 'm omhooggooit en loslaat om meteen weer op te vangen. Dus nu oefen ik soms met gewoon vasthouden in de lucht boven m'n hoofd, maar hij is zo'n contactdiertje, die wil gewoon lichaamscontact hebben om zich veilig te voelen ofzo ...quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:40 schreef mrien het volgende:
Jelle vind het zwiepen juist helemaal geweldig
Wat bijzonder p_iglet!
Ja heel blij! Hij is nu nog wat ruim maar dat vind ik voor nu eigenlijk erg fijn. De bovenste rand sluit nu goed bij zn nek aan en dan zit hij er heerlijk in weggekropenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:26 schreef Orea het volgende:
Mrien, wat issie mooi! Blij dat je toch voor de toddler bent gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |