abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104935973
pvoes ik heb werkelijk geen idee. ik snapte helemaal niks van zijn preek. waarom een draagdoek fout zou zijn? want kreeg ook de vraag hoelang hij erin zat enz. :?

de vrouwen in afrika enzo doen het toch ook dus zo wereldvreemd zou het niet voor ze moeten zijn.
merk toch dat draagdoeken best onbekend zijn hier in omgeving.
kreeg vrijdag op een kinderfeestje te horen van een meisje he dat doen ze in Marokko ook :D ze vond het zo leuk zei ze. O+

KJ wat een leuke foto's O+
mama van 3 kids!
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:31:37 #257
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_104957448
Twinkly: Ik lees nu pas dat de Tuli geschikt is voor wat smallere mensen, maar ik zie geen slaapkapje oid? Hoe word het bolletje ondersteund als ze slaapt?
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_104957550
Crappy phone pic en hij heeft een capuchonbochel, maar dit is het slaapkapje! (Dit was zondag O+) Zie die pepernootvlekken op de schouderband :D

Ze hebben nu bij de gewone Tuli's alleen een babyslaapkapje en dat paste Niels niet meer, toen heeft ze voor hem een grotere geleverd. Ze gaan nu voor de gewone misschien ook peuterkapjes erbij leveren omdat ze wel geschikt zijn tot 20 kg.
Bij de peuter Tuli zit sowieso een groter kapje.

Ik wil die beensteuntjes ook nog voor Niels om het zitvlak te verbreden, want toen ik de Tuli kocht was er nog geen peutervariant, dus ik heb de kleine versie.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:59:20 #259
353071 kitty_hello
pi_104958097
Ahh wat ziet dat er schattig uit! O+
Er zijn dus verschillende..hmmz ik wilde eigenlijk een draagdoek die ik nu voor T kan gebruiken en 'dalijk' voor de volgende baby.. ik ga nog even verder zoeken en lezen
Bedankt voor de info :*

Edit: Is deze doek trouwens ook geschikt voor een breed persoon?

Wat vinden jullie van deze doek?
http://www.draagkrachtigs(...)-Collection-SSC.html

[ Bericht 13% gewijzigd door kitty_hello op 29-11-2011 10:04:43 ]
pi_104960700
De Tuli is met een babyinsert in principe ook vanaf de geboorte te gebruiken. Maar een doek of Bondolino (en Storchenwiege heeft ook een hele goede carriere vanaf de geboorte) ondersteunt zo'n heel kleintje beter.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_104960766
Je kan altijd een drager aanschaffen voor nu en die dan verkopen en een andere aanschaffen als er een nieuwe baby is?
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:40:55 #262
353071 kitty_hello
pi_104963128
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:33 schreef Twinkly het volgende:
Je kan altijd een drager aanschaffen voor nu en die dan verkopen en een andere aanschaffen als er een nieuwe baby is?
Kijk, daar heb ik wat aan :D ^O^
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:42:50 #263
353071 kitty_hello
pi_104969308
O+

Ik ga samen met mn moeder een nieuwe mei tai maken, zelf een beetje uitvogelen met een groter/hoger rugpand en de banden gaan hoger zodat ze weer een goede steun in dr rugje heeft

*O*
pi_104969463
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:42 schreef kitty_hello het volgende:
O+

Ik ga samen met mn moeder een nieuwe mei tai maken, zelf een beetje uitvogelen met een groter/hoger rugpand en de banden gaan hoger zodat ze weer een goede steun in dr rugje heeft

*O*
Wat fijn!! *O* Komt vast helemaal goed dan!
Gaat ze de banden ook vullen? Dat draagt echt heel lekker!
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:52:40 #265
353071 kitty_hello
pi_104969653
Bij de kleine die ik nu heb zijn ze niet gevuld, maar het zou fijner zijn als ze wel gevuld worden nu ze een stuk zwaarder is zal dat lekkerder zijn :)
pi_104972788
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:31 schreef Twinkly het volgende:
(en Storchenwiege heeft ook een hele goede carriere vanaf de geboorte)
:D
pi_104991164
Ik heb dit weekend mijn eerst rugdraag poging gedaan met Wies, dat ging super! R heeft wel vangnet gespeeld tijdens het omknopen (niks gebeurd hoor) en de stof 1x goed gedaan omdat mijn armen niet lenig genoeg waren.

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_105002845
Oh Wick, die laatste!! Ik zou theoretisch op dit moment niet kunnen rammelen, maar mijn eierstokken klappen een eind in de rondte op dit moment :o O+ *;
pi_105011230
:{
  woensdag 30 november 2011 @ 16:40:38 #270
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_105011444
Oh wickie, die tweede foto. Je zou er spontaan van gaan rammelen O+ nondeju zeg.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_105012305
quote:
_O-
  woensdag 30 november 2011 @ 18:36:01 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_105015745
Niet eens van alles twee, dus geen ark van Noach :P

Ik denk dat ik misschien de persoon achter met zonder handen maar eens moet gaan vragen wat het kost om een doek om te laten bouwen. Het zijn mooie dingen die ze maakt, misschien dat ik dan zelfs mijn gecko nog wel durf te laten verknippen :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105015835
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:11 schreef wickie het volgende:
Ik heb dit weekend mijn eerst rugdraag poging gedaan met Wies, dat ging super! R heeft wel vangnet gespeeld tijdens het omknopen (niks gebeurd hoor) en de stof 1x goed gedaan omdat mijn armen niet lenig genoeg waren.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
moooooi O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105047810
Wauw Wickie wat een mooie foto's! En wat zit ze lekker O+ En Kaatje ook al van die leuke buitenfoto's! Heerlijk uitwaaien O+

Hier vandaag mijn eerste eigenste draagpoging gedaan met J (nu 8 weken oud). Hij slaapt er al bijna een uur in O+

Ik heb misschien een rare vraag, maar die armpjes, waar laten jullie die? Omhoog, of naar beneden in de doek? :D Ik moet nog wel mooier en netter leren dragen zie ik op de foto, maar volgens mij zit ie niet verkeerd ofzo toch? Maar suggesties en tips zijn van harte welkom!

Oh en Webkim, bedankt! Hij is supermooi, de kleur ook en hij is al lekker soepel! O+
pi_105049148
Mooi Wickie en Jipster! O+ :Y

Bij kleine kindjes zijn de armpjes binnen de draagdoek Jipster, gewoon omdat je tot aan de nek moet ondersteunen op die leeftijd.
Hardloper.
IG @webkim
pi_105050534
En maakt het dan niet uit of ze omhoog naast hoofdje in de doek zijn of naar beneden zitten in de doek? J. doet ze steeds omhoog als een kampioentje zegmaar.. zo slaapt ie ook regelmatig :D
  donderdag 1 december 2011 @ 13:46:35 #277
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105050644
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:44 schreef Jipster het volgende:
En maakt het dan niet uit of ze omhoog naast hoofdje in de doek zijn of naar beneden zitten in de doek? J. doet ze steeds omhoog als een kampioentje zegmaar.. zo slaapt ie ook regelmatig :D
Nee dat maakt niet uit.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 december 2011 @ 14:16:50 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105051854
quote:
die zou ik in het blauw wel willen hebben O+

Wickie: wat een mooie foto's O+ O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105054134
Ziet er goed uit Jipster!

Mijn wompat is binnen en hij is supermooi!
Geen actiefoto's want geen kinderen aanwezig..
  donderdag 1 december 2011 @ 15:46:16 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105055417
Ik zou wel eens een Wompat willen uitproberen (in de toekomst dan). Zijn daar mogelijkheden voor?
pi_105070860
Ik deed Emma's armpjes altijd onder m'n eigen armen door. Klein vraagje: zit hij niet een beetje te 'diep' in de doek? Lijkt me wel lekker warm zo O+ oprechte vraag, niet als hint bedoeld ;)
pi_105084780
Hmm, zou kunnen, ik weet het eigenlijk niet? Ik heb na de foto wel dat rolletje onder zijn nekje in de doek gerold dus dan gaat de stof wel wat naar beneden. Het gaf wel wat extra steun zo, want hij kan zijn hoofdje nog niet zelf goed ophouden. Maar dacht dat je van die schouderbanden de stof nog kon uitspreiden over het rugje, dan komt ie vanzelf wat 'dieper'.
Hij lag te slapen, wel gezichtje en neusje helemaal vrij van doek uiteraard.
pi_105088582
Ik ga zo voor 't eerst proberen m'n ukkepuk te dragen... Spannend :)
Maar met Willow droeg ik alleen in de zomer met lekker weer, dus nu zit ik heel erg te twijfelen wat ze allemaal aanmoet onder de doek. Jasje? Of is romper+trui+doek genoeg en een jasje veel te warm? Of een simpel niet te dik vestje eroverheen, of of of...?
help? :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_105088679
Komt ze onder jouw jas Innepin? Dan zou ik niet haar zelf een jasje aan doen.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_105088744
Nee, ik denk niet dat ik mijn jas nog dichtkrijg met een baby ertussen...
pi_105089382
Romper trui broek sokjes slofjes dunne jas en evt muts. De doek is ook een laag kleding, dus even bedenken hoe je haar normaal naar buiten doet, min een laag ;) En het is ook wat trial and error. Emma is een levende kruik en die ging zweten als een otter bij bovenstaande zonder jas en min 5 met sneeuw :')
pi_105090973
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:46 schreef Asyniur het volgende:
Ik zou wel eens een Wompat willen uitproberen (in de toekomst dan). Zijn daar mogelijkheden voor?
Babybij heeft er 1 in de uitleen geloof ik. Of misschien mijne anders eens lenen tegen die tijd :)
pi_105128629
Wij waren vorig weekend kerstmarkten in Keulen O+
De Wompat heeft weer fantastisch zijn werk gedaan!

pi_105128687
Wat mooi Orea!! O+

Een die kleintjes in de doek O+!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_105129643
Oh wat tof Orea! Zo'n ding wil ik denk ik ook wel als mini wat groter is <3

Nou het is gelukt hoor, het dragen *O* Niet helemaal goed geknoopt want ik kreeg best wel pijn in m'n rug op een gegeven moment, en ik vind 't moeilijk om 'm goed strak vast te knopen, maar voor een eerste poging ben ik best trots. Was ook een stuk handiger met peuter van 't kdv halen ipv met kinderwagen en dan vermoeide peuter laten lopen.

Ik dacht het mooi even te documenteren met foto's, alleen zijn ze niet zo mooi geworden als ik van tevoren had bedacht, haha. Maar toch:

ik lijk wel zwanger :') en ik ben echt best leuk teruggeplooid, maar daar lijkt het niet op op deze foto :') En ja er hangen nog steeds slingers in ons huis :P

Deze wilde ik eerst niet posten wegens enorm brak hoofd van ondergetekende maar ik vind t zo leuk hoe m'n ukkepuk erop staat O+
  maandag 5 december 2011 @ 18:36:10 #291
353071 kitty_hello
pi_105218422
Awh die onderste O+ Wat een geweldige foto!!! O+
pi_105218782
O+ O+ O+

Nog even wat foto's van mijn wompat O+

pi_105426074
Mijn lieve kleine frummeltje hangt nu heerlijk in de doek bij oma O+

Heel leuk, juist de stiefoma zonder eigen kinderen wil dolgraag in de draagdoek dragen. Terwijl onze moeders, de echte oma's alleen van de kinderwagens zijn.
pi_105426687
Inne O+

Mrien, wat issie mooi! Blij dat je toch voor de toddler bent gegaan?

Piglet, wat O+ om te horen! Heel bijzonder!

Hier vandaag een dagje Efteling met de wagen (die ene die stof staat te happen, de spinnenwebben zaten serieus tussen de wielen :')) maar ze vond het wel fijn! Het was voor ons ook wel even lekker, geen 13 kilo dreumes op de rug, alle spullen (we hadden véél mee!) lekker onder en aan de wagen.. heel relaxed! Voor zo'n lange dag weg toch wel lekker :Y (en dat uit mijn mond :D !)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 10 december 2011 @ 20:36:00 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105427084
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:37 schreef innepin het volgende:
Ik ga zo voor 't eerst proberen m'n ukkepuk te dragen... Spannend :)
Maar met Willow droeg ik alleen in de zomer met lekker weer, dus nu zit ik heel erg te twijfelen wat ze allemaal aanmoet onder de doek. Jasje? Of is romper+trui+doek genoeg en een jasje veel te warm? Of een simpel niet te dik vestje eroverheen, of of of...?
help? :P
ik heb toen ik zwanger was een winterjas gekregen van rebel-angel, maat 42, en ik was toen heel even bang dat ik er na de zwangerschap weinig meer aan zou hebben, want veel te groot. Omdat ik Geert nu heel vaak draag, komt de jas uitermate goed van pas, hij past nl precies dicht tot aan Geert z'n nek ! Omdat hij onder drie lagen doek zit + mijn jas, heeft hij vaak alleen een rompertje + shirtje lange mouwen, maillotje + sokjes aan. Oh en een muts op :D Mocht hij in slaap vallen, trek ik de bovenste laag van de doek half over z'n koppie zodat hij niet kan wegzakken of z'n hoofd achterover kan laten vallen, en dan doe ik het mutsje af.

Ik was vanmiddag even bij de primera en de man achter de toonbank vroeg oprecht geinteresseerd of het nou niet te zwaar werd voor me, dat gewicht op m'n borst / buik. Ik heb uitgelegd dat het gewicht verdeeld werd, maar dat als hij de tien kilo zou passeren ik toch zou gaan oefenen met rugdragen. (sorry Wup, ik vind het nog steeds eng! En geert lijkt het in de lucht slingeren ook nog steeds niets te vinden.. als je vliegtuigje speelt met 'm kijkt hij zo bang ;( )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_105427313
Jelle vind het zwiepen juist helemaal geweldig :D

Wat bijzonder p_iglet!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 10 december 2011 @ 20:43:23 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105427398
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:40 schreef mrien het volgende:
Jelle vind het zwiepen juist helemaal geweldig :D

Wat bijzonder p_iglet!
Jan vond dat ook altijd schitterend, die kon er echt bij schaterlachen, maar Geert begint bijkans te huilen als 'm omhooggooit en loslaat om meteen weer op te vangen. Dus nu oefen ik soms met gewoon vasthouden in de lucht boven m'n hoofd, maar hij is zo'n contactdiertje, die wil gewoon lichaamscontact hebben om zich veilig te voelen ofzo ...

pi_105428237
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:26 schreef Orea het volgende:
Mrien, wat issie mooi! Blij dat je toch voor de toddler bent gegaan?
Ja heel blij! Hij is nu nog wat ruim maar dat vind ik voor nu eigenlijk erg fijn. De bovenste rand sluit nu goed bij zn nek aan en dan zit hij er heerlijk in weggekropen
pi_105428380
Fijn! Bij Muppet ook nog zo, al zit die bij haar benen nu echt gewoon goed. Met haar lange spek-stelten!
  zondag 11 december 2011 @ 13:33:15 #300
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105450289
Hoi mensen, ik doe mijn Bondolino in de verkoop. Ik vind het zelf een prachtige zak/doek, maar mijn zoontje vindt het gewoon niet zo prettig om gedragen te worden. Hij vindt het een half uurtje leuk, en dan is het brullen. Daar komt nog bij dat de banden voor mijn schouders iets te ver uit elkaar staan (ben smal) terwijl de buikband juist bij mijn vriend de kort is (hij is juist groot/stevig). De Bondolino is nog helemaal gaaf en (uiteraard) heel en ik heb de doos en het boekje er bij. Geen vlekken o.i.d, echt minder dan 10x gebruikt/geprobeerd. Doe maar een pm bij interesse! Heb 'm voor de volle mep van 95 euro gekocht bij Babymaxi. Ik denk aan 80 euro en dan stuur ik 'm op mijn kosten op.

† In Memoriam † zondag 11 december 2011 @ 14:56:57 #301
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_105453279
Weet je wat Aventura, ik neem je post mee naar draagdoektopic nummer 101 :)
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')