quote:
Op vrijdag 2 december 2011 10:37 schreef innepin het volgende:Ik ga zo voor 't eerst proberen m'n ukkepuk te dragen... Spannend

Maar met Willow droeg ik alleen in de zomer met lekker weer, dus nu zit ik heel erg te twijfelen wat ze allemaal aanmoet onder de doek. Jasje? Of is romper+trui+doek genoeg en een jasje veel te warm? Of een simpel niet te dik vestje eroverheen, of of of...?
help?

ik heb toen ik zwanger was een winterjas gekregen van rebel-angel, maat 42, en ik was toen heel even bang dat ik er na de zwangerschap weinig meer aan zou hebben, want veel te groot. Omdat ik Geert nu heel vaak draag, komt de jas uitermate goed van pas, hij past nl precies dicht tot aan Geert z'n nek ! Omdat hij onder drie lagen doek zit + mijn jas, heeft hij vaak alleen een rompertje + shirtje lange mouwen, maillotje + sokjes aan. Oh en een muts op

Mocht hij in slaap vallen, trek ik de bovenste laag van de doek half over z'n koppie zodat hij niet kan wegzakken of z'n hoofd achterover kan laten vallen, en dan doe ik het mutsje af.
Ik was vanmiddag even bij de primera en de man achter de toonbank vroeg oprecht geinteresseerd of het nou niet te zwaar werd voor me, dat gewicht op m'n borst / buik. Ik heb uitgelegd dat het gewicht verdeeld werd, maar dat als hij de tien kilo zou passeren ik toch zou gaan oefenen met rugdragen. (sorry Wup, ik vind het nog steeds eng! En geert lijkt het in de lucht slingeren ook nog steeds niets te vinden.. als je vliegtuigje speelt met 'm kijkt hij zo bang

)