Ik wil het liefste buik of rug dragen, ringsling heb ik ook wel overwogen maar vanwege lichamelijke klachten is het niet handig om a-symmetrisch te dragen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef WupWup het volgende:
Wil je per se rugdragen? Want misschien is een ringsling ook nog een optie. is ook nog eens vriendelijker voor de portemonnee.
Ik zei het toch!quote:Op woensdag 14 december 2011 11:53 schreef e-mama11 het volgende:
Ik denk dat ik dan toch voor de manduca ga...
Mooi, die stendhalquote:Op donderdag 15 december 2011 22:52 schreef tessie het volgende:
Ik heb hier wat doekjes te koop staan
wat bedoel je met stug? leed het veel maar mijn Girasol vond ik echt niet stug. hij was al lekker soepel en knoopt perfect.quote:Op maandag 19 december 2011 14:12 schreef simmu het volgende:
worden echte doeken dan van iets anders gemaakt dan 'gewoon' een lap stof?
![]()
![]()
weving maakt idd wel degelijk uit, maar er worden ook (zomer)doeken gemaakt van zg overhemdstof hoor. een spiksplinternieuwe doek is evengoed meestal nogal stug.
Voor dat voelen en uitproberen ga ik het draagdoeken op reis topic dan maar eens in de gaten houden.quote:Op maandag 19 december 2011 14:10 schreef WupWup het volgende:
![]()
Een echte draagdoek is makkelijker te knopen dan een lap stof. Ook is een draagdoek op een manier geweven zodat hij enigszins meerekt en daardoor beter vormt om jou en je baby (dreumes, peuter, kleuter) heen. Een echte doek kun je ook kiezen in ontelbare kleuren, patronen, lengtes, wevingen, diktes en stoffen. Misschien is het wat voor je om eerst het één en ander te voelen, uit te proberen voor je er eentje aanschaft?
nou, dat je toch echt flink moet sjorren en trekken. dat de stof wat ruw aanvoelt. tsja. tis een gevoelsding. met de ene doek heb je dat nu eenmaal meer dan met de andere. hence het draagdoeken op reis topicquote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Popples het volgende:
[..]
wat bedoel je met stug? leed het veel maar mijn Girasol vond ik echt niet stug. hij was al lekker soepel en knoopt perfect.
ik snap jequote:Op maandag 19 december 2011 14:17 schreef simmu het volgende:
[..]
nou, dat je toch echt flink moet sjorren en trekken. dat de stof wat ruw aanvoelt. tsja. tis een gevoelsding. met de ene doek heb je dat nu eenmaal meer dan met de andere. hence het draagdoeken op reis topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |