Ik heb dat ook...shit, ik had echt op voetbal moeten blijven, en via m'n oom dan naar Ajax , verkeerde keuzesquote:
Daar proberen ze de spelers van Ajax na te doen, maar het lukt ze meestal niet. Zie Manolev.quote:Op maandag 12 december 2011 00:31 schreef Geo3kant het volgende:
Lens ook.. oh wacht, die struikelt echt, het lijkt niet alleen.
Ach jonge toch ..quote:Op maandag 12 december 2011 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook...shit, ik had echt op voetbal moeten blijven, en via m'n oom dan naar Ajax , verkeerde keuzes
Ben nog jong...ik kan me nog ff snel opgeven. Techniek verleer je nooit.quote:
En even je oom vragen of je mee mag trainen met Ajax 1. Dan komen al je skills weer terug.quote:Op maandag 12 december 2011 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben nog jong...ik kan me nog ff snel opgeven. Techniek verleer je nooit.
Kan je daar je geld mee verdienen?quote:Op maandag 12 december 2011 00:40 schreef Geo3kant het volgende:
Anders kun je altijd nog ballen jongen worden.
Zal ik doen, over een jaar of 2 zullen jullie me zien schitteren voor ons aller Ajax.quote:Op maandag 12 december 2011 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En even je oom vragen of je mee mag trainen met Ajax 1. Dan komen al je skills weer terug.
quote:Op zondag 11 december 2011 23:32 schreef Maanvis het volgende:
Smoofie, wanneer is de ALV van Ajax? Denk dat ie inmiddels wel is aangekondigd? Heb je dat al van je oom gehoord?
Bel 'm dan eens op, als het niet voor de 23ste is aangekondigd dan kan het dit jaar niet meer en dan overtreden ze de statuten.quote:
Zoals het er nu naar uitziet hoeft het ook niet omdat de bestuursraad sowieso nog niet komt. Dus wordt er ook nog niet voor gestemd.quote:Op maandag 12 december 2011 00:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bel 'm dan eens op, als het niet voor de 23ste is aangekondigd dan kan het dit jaar niet meer en dan overtreden ze de statuten.
Er moet voor 31 december een ALV geweest zijn, dat staat in de statuten van ajax. Die moet 14 dagen vantevoren aangekondigd worden. Dus als er voor 16 december geen ALV is aangekondigd dan worden de statuten overtreden. Geen idee wat dan de consequenties zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet hoeft het ook niet omdat de bestuursraad sowieso nog niet komt. Dus wordt er ook nog niet voor gestemd.
Omdat hij de hele wedstijd al als een krant speelde, niets goed geraakt had en nu dus ook nog faalde. het is niet voor niets dat frank hem eigenlijk niet aankeek toe ie gewisseld werdquote:Op zondag 11 december 2011 23:39 schreef Maanvis het volgende:
Waarom moet je een speler meteen wisselen als ie een penalty mist?
Ook jij moet eens je hoofd uit de reet van de trainer halenquote:Op maandag 12 december 2011 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk ... ik was het eens tot aan: ego goedkeuren..
Daarna begin je over Vermeer, waar je een beetje gelijk hebt, maar Cillissen is niet veel beter, maar daar kunnen meningen over verschillen.
En daarna maak je jezelf belachelijk over het wisselen van een speler als hij een penal mist.
Helaas.
Ja, dat had ik ook, nog 1 week volhouden, dan maar hopen op wat meer basisspelers erbij.quote:Op maandag 12 december 2011 09:40 schreef mash_ het volgende:
Ach ben al blij dat ze een slechte wedstrijd winnen. Inplaats van punten verspelen. Op dit moment maakt het me vrij weinig uit hoe ze aan 3 punten komen. Als ze maar 3 punten halen.Nog 1 weekje, dan winterstop. Na de winterstop hopelijk weer veel spelers terug van blessures.
Ben ik wel met je eens, de punten zijn het belangrijkst maar het oog wil toch ook wel wat?quote:Op maandag 12 december 2011 09:40 schreef mash_ het volgende:
Ach ben al blij dat ze een slechte wedstrijd winnen. Inplaats van punten verspelen. Op dit moment maakt het me vrij weinig uit hoe ze aan 3 punten komen. Als ze maar 3 punten halen.Nog 1 weekje, dan winterstop. Na de winterstop hopelijk weer veel spelers terug van blessures.
Dit is een wedstrijd waar je achteraf je handjes mag dichtknijpen dat je 3 punten hebt, en (quote:Op maandag 12 december 2011 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, de punten zijn het belangrijkst maar het oog wil toch ook wel wat?
Klopt. Maar je speelt met een verkapt b elftal. Na de winterstop is bijna iedereen weer terug. Dan kunnen we eindelijk weer eens een sterk ajax zien. En dan niet met janssen op cvm maar op links.quote:Op maandag 12 december 2011 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, de punten zijn het belangrijkst maar het oog wil toch ook wel wat?
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 12 december 2011 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij hier als Ajacied naar kan kijken en je niet 90 kapot ergert aan het spel, de inzet en de kwaliteit dan heb je geen idee waar de club Ajax voor staat.
Natuurlijk snap ik best dat dit niet "het" elftal is, maar komop, dit zijn stuk voor stuk spelers die ook gewoon moeten kunnen voetballen. Een pass op 5-10 meter is teveel gevraagd, dat kan toch niet? Ook niet met de 2de garde. Dat het niet sprankelt, prima, dat niet alles lukt, ook begrijpelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 10:02 schreef Scorpie het volgende:
Onze club en eerste elftal is doodziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |