Dat deden 'we' toch niet meer? Want kliekjes enzo blah blah.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef moussy het volgende:
rottdog.. ik weet het niet.. kusknufkroel!
we doen het misschien niet meer, maar ik welquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:44 schreef Noli. het volgende:
[..]
Dat deden 'we' toch niet meer? Want kliekjes enzo blah blah.
Of is het al zou oud dat het weer terug komt en dus weer geheel hip is?![]()
'k Heb nog kip-kerrie, macaroni en hutspot in de vriezer liggen. Kun je daar wat mee?quote:
Ik ook niet (beide), maar wel sinds kort op facebook.quote:Op zondag 11 december 2011 00:03 schreef Noli. het volgende:
Ha! ik doe niet aan twitter.
(hip was ik toch al niet)
'k Heb (nog) geen fok!ers in m'n facebook, dus(!) geen kliekjes...quote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef moussy het volgende:
FB heb ik ook! Uiteraard, nog meer kliekjes
Uiteraardquote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef moussy het volgende:
FB heb ik ook! Uiteraard, nog meer kliekjes
quote:Op zondag 11 december 2011 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Volgend jaar ga ik een dagje op stap als papa en de mannen de boom optuigen. Ik vind daar echt geen moer aan.
Dat vonden wij ook. Maar goed, diegene vond het ook érg (oa op mijn FB) leuk dat Peet door de waterleiding had geboord.quote:Op zondag 11 december 2011 11:36 schreef Spuuglokje het volgende:
De waterleiding repareren lijkt me toch wel héél erg prioriteit hebben? Het is niet zoiets als dat je liever het gras maait dan op visite gaan toch!
Artikel 31 is vrijgemaakt gereformeerd toch? Ik heb eerlijk gezegd al moeite met kerkbezoek in het algemeenquote:Op zondag 11 december 2011 02:43 schreef Estrys het volgende:
Goedenacht vanuit het noorden. Ik logeer weer eens in een ander bed. Het niet kunnen slapen buiten mijn eigen bed begint nasty vormen aan te nemen. De bruiloft zit er op. Ik zou bijna zeggen thank god. Maar na een 'artikel 31' kerkbezoek heb ik daar even de buik van vol. Ik wil niemand tegen het hoofd stoten maar men Wat krijg ik daar de rillingen van. 'Bidden voor hen die niet lief kunnen hebben zoals in de bijbel omdat ze hun hart zijn verloren aan iemand van hetzelfde geslacht'
Nee hoor, ze is 'moeilijk' in omgang. Van die mensen die willen dat het gaat zoals zij dat willen en anders maar niet, is mee te leven, maar dit is voor mij toch ook wel een druppel.quote:Op zondag 11 december 2011 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Omg, wat bezielt sommige mensen toch?
Lijkt bijna alsof ze op zoek waren naar een reden...
Oh nee, het heeft niks met de kinderen te maken. Ik vind het gewoon echt niet leuk.quote:Op zondag 11 december 2011 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Haha wat is er zo vervelend aan? Ik lees het hier wel vaker. Ik vond het gezellig en we waren vrij snel klaar. Zou het verschil maken dat we maar een kind hebben?
Onze boom is ook niet zoals de schitterende voorbeelden, maar ik vind het wel gezellig en Senna vindt bijna alles in de boom mooi. Ze heeft zelfs een poppetje een naam gegevenquote:Op zondag 11 december 2011 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nee, het heeft niks met de kinderen te maken. Ik vind het gewoon echt niet leuk.
Wmb hoeft zo'n boom ook eig. niet echt. Ik vind het evenzogoed leuk (en mss wel leuker) om bijv een grote glazen bak met ballen te hebben staan.
Ik wil ook niet achterlijk veel geld uit geven aan boom of decoratie, dat vertik ik echt, maar vind die woon-tijdschrift-bomen (en dus dure bomen) wel mooier dan dat halfgare ding wat hier staat.
Intratuin?quote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil dit jaar een echte met kluit die ook echt de tuin in kan.
iemand een idee waar ik die het beste kan halen?
Is ook genoeg voor in een boomquote:Op zondag 11 december 2011 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Daar komt de mijne vandaan ook. 30 euro, met kluit en dan is ie tussen de 1.50 en 1.75.
Die uiltjes zijn het dus niet geworden.![]()
Na de eerste 5 was ik er al klaar mee.
ik hoorde dat die wel bomen met kluit verkopen, maar dat je het daar ook maar moet treffen of hij het overleeft.quote:
me too!!quote:Op zondag 11 december 2011 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Volgend jaar ga ik een dagje op stap als papa en de mannen de boom optuigen. Ik vind daar echt geen moer aan.
hier komt er ook alleen de kerstboom in omdat t voor de kinderen zo leuk is, met plastic ballen en alle kerstgerelateerde meuk die ze (thomas dan) er in willen hangen..quote:Op zondag 11 december 2011 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het gewoon echt niet leuk.
Wmb hoeft zo'n boom ook eig. niet echt. Ik vind het evenzogoed leuk (en mss wel leuker) om bijv een grote glazen bak met ballen te hebben staan.
haha Peet kan ook rellenquote:Peter Glasgraveren Als jij voor ons beslist dat jouw verjaardag belangrijker is dan het repareren van onze waterleiding dan kun je ff een tijdje mijn kont kussen. Sommige mensen kunnen prioriteiten stellen en dat heeft niks met vriendschap te maken.
Volgens René hebben ze roze bomen bij de hema, maar ik vrees dat het mini's zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 12:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zit ook tegen die boom aan te hikken en heb er nog niet eens 1 in huis. Ik wil zo graag een roze... Maar kannie vinden (tegen schappelijke prijs,150 dollar is het me nou ook weer niet waard)
Nee, gewoon met plakkaatverf. Dat kan je heel makkelijk weer van je raam wassen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:22 schreef miss_sly het volgende:
Die is leuk, BE! Heb je daar speciale raamverf ofzo voor?
als je het met een mesje doet, kan je het makkelijk opstofzuigen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, gewoon met plakkaatverf. Dat kan je heel makkelijk weer van je raam wassen.
Ik ga er straks denk ik een foto van maken met zwart karton erachter, heb ik meteen een kerstkaart voor dit jaar.
dat is duur.quote:Op zondag 11 december 2011 12:32 schreef miss_sly het volgende:
Ook nog een idee. Zal er eens over denken. In ieder geval leuk knutselarij voor de dame
Over Canvas gesproken, wat zijn nou de prijzen voor een foto op Canvas? Wij hebben de kdv-foto en die is wel mooi, als een engeltje zo lief staat ze erop. Je kunt er ook een Canvas van nabestellen, maar ik vroeg me af wat de prijzen daarvoor zo'n beetje zijn. Ze vragen hier 30x40 55 euro en 40x60 65 euro. Is dat een beetje gemiddeld?
Op dat is wel echt heel duur dan. Dan doen we het niet, want dit prijsverschil vind ik er groot.quote:Op zondag 11 december 2011 12:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is duur.
30*40 is bij herinneringen op linnen 18 euro
40*60 is 27 euro http://www.herinneringenoplinnen.nl/home
canvascompany doet t ook goed, die zijn wel duurder
Dan heb ik hem daar wrsch vandaan.quote:Op zondag 11 december 2011 12:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Die staat al een poosje op Pinterest BE
Ik heb het ook geprobeerd met Chris. Op papier, zodat ik hem in de woonkamer kon hangen. Maar die was iets eigenwijs. Dus de handjes stonden overal op het papier..
kwaliteit van herinneringen op linnen is gewoon echt goed, kun je het digitale bestand kopen?quote:Op zondag 11 december 2011 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op dat is wel echt heel duur dan. Dan doen we het niet, want dit prijsverschil vind ik er groot.
ja dat bedoel ik ook. kon ff niet op het woord komenquote:Op zondag 11 december 2011 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En idd, met een krabbertje is mss nog wel handiger lady.
quote:Op zondag 11 december 2011 11:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook. Maar goed, diegene vond het ook érg (oa op mijn FB) leuk dat Peet door de waterleiding had geboord.
Oh, zo bedoelde ik het niet! ik bedoelde juist dat dat wat jij zei handiger was dan met water.quote:Op zondag 11 december 2011 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ook. kon ff niet op het woord komen
nadat ik klaar was met schelden en tieren, mn innerlijke viswijf en zo, moest ik ook wel lachen hoorquote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]Ik heb je foto geliked. Ik vond het uiteraard niet leuk voor je maar de droge manier van posten wel
Ja doe eens een foto!quote:Op zondag 11 december 2011 12:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Kerstkransen van boterhamzakjes?! Dat moet ik zien!
leuk, 2 kleine boompjesquote:Op zondag 11 december 2011 12:54 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Hier ieder jaar 2 kleine boompjes.De dames mogen zelf weten wat ze erin hangen.Vorig jaar hing er ook een pollepel in,geloof ik.
Volgens mij gaat dat niet lukken. Maar we hebben nu gezien wat een goede fotograaf kan, dus dan maken we gewoon een keer een afspraak met een fotograaf voor een seriequote:Op zondag 11 december 2011 12:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
kwaliteit van herinneringen op linnen is gewoon echt goed, kun je het digitale bestand kopen?
dan kun je hem zelf laten afdrukken
t boompje staat in zn kamer, hij hangt er minilampjes in en versiert m dan met zn starwarspoppetjes (die met een afbinddraadje v tuinmateriaal of paperclip) in de boom worden gefrot.. en dan bouwt ie van lego nog eea ...quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef lady-wrb het volgende:
hoe doe je dat? een boom met starwarsthema?
opper het anders eens in FOT, daar zitten een paar hele goede fotografen bij jou in de buurt.quote:Op zondag 11 december 2011 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet lukken. Maar we hebben nu gezien wat een goede fotograaf kan, dus dan maken we gewoon een keer een afspraak met een fotograaf voor een serie
Goede, ga ik doen! Ik wil graag een mooie serie. In Brabant kan ook, dan kan er ook een van de neefjes en Senna gemaakt worden voor canvas voor opa en omaquote:Op zondag 11 december 2011 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
opper het anders eens in FOT, daar zitten een paar hele goede fotografen bij jou in de buurt.
wat tof!quote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Rottdog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boterhamzakkies kransen
quote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Rottdog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boterhamzakkies kransen
Ik moest erg lachen over zijn opmerking dat het knap van hem was om op zoveel vierkante meter muur precies de waterleiding te raken.quote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef moussy het volgende:
[..]
nadat ik klaar was met schelden en tieren, mn innerlijke viswijf en zo, moest ik ook wel lachen hoor
quote:Op zondag 11 december 2011 13:50 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik moest erg lachen over zijn opmerking dat het knap van hem was om op zoveel vierkante meter muur precies de waterleiding te raken.
+1quote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]Ik heb je foto geliked. Ik vond het uiteraard niet leuk voor je maar de droge manier van posten wel
Droog posten over een kapotte waterleiding is best wel knap...quote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Je bepaald zelf wie je bent, je zorgt er alleen voor dat de verdeling goed is, dus bv. 2 monopolisten en 2 concurrenten, bij oneven aantal moet het bv 2 om 1 zijn, of 3 om 2. 4 om 1 mag niet.quote:Op zondag 11 december 2011 15:43 schreef lady-wrb het volgende:
maar wie bepaalt of je monopolist ben of concurrent? en moet de monopolist winnen?
Waarom niet?quote:Op zondag 11 december 2011 16:02 schreef lady-wrb het volgende:
lekker serpente!
hier nog niets kersterigs. ik ben nog niet in de stemming.
eerst morgen maar eens doorkomen
ah, dank je, ik ga het doorgeven. ik doe namelijk niet mee.quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef Cooki het volgende:
Lady: http://www.snelspel.nl/bordspellen/antimonopoly.html
mm.. ik zie dat ik te laat ben, das weer ns wat anders
die van mij gelukkig niet. hij heeft alleen gewoon monopoly en starwars monopoly en dan dit antigedoe.quote:Op zondag 11 december 2011 16:13 schreef Cooki het volgende:
haha.. thomas verzamelt monopoly spellenleuk joh
ook spelen ja, altijd spelletjes en van alles!quote:Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die van mij gelukkig niet. hij heeft alleen gewoon monopoly en starwars monopoly en dan dit antigedoe.
jammer dat jullie zo ver wegwonen anders hadden ze samen kunnen spelen.
of houdt hij het alleen bij verzamelen en niet spelen?
geen idee. ik vind het wel leuk, maar ik ben niet alleen daar natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2011 16:24 schreef Cooki het volgende:
oh zo n park is leuk voor de kids ja! meet? leuk!
als je betaalt kan daar allesquote:Op zondag 11 december 2011 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen idee. ik vind het wel leuk, maar ik ben niet alleen daar natuurlijk
zou je dr als gast het zwembad in mogen? of is dat alleen bestemd voor cp-huisjesbewoners?
weet iemand dat?
o dat zal best. heb je dat wel eens gedaan dan?quote:Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef Cooki het volgende:
[..]
als je betaalt kan daar alles
ik bedoel: als ik toegang betaal he? niet dat jij voor ons moet betalen![]()
Nou heb ik altijd gedacht dat je zelf het eerst failliet koest zijn, qua anti monpoliequote:Op zondag 11 december 2011 16:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Je bepaald zelf wie je bent, je zorgt er alleen voor dat de verdeling goed is, dus bv. 2 monopolisten en 2 concurrenten, bij oneven aantal moet het bv 2 om 1 zijn, of 3 om 2. 4 om 1 mag niet.
En qua winnen, je kan als monopolist winnen, maar ook al concurrent. Je kan doorspelen tot bijna iedereen failliet is, of tot de monopolisten of concurrenten failliet zijn, en wie dan van de overgebleven spelers het meeste geld heeft.
Mijn man dus ookquote:Op zondag 11 december 2011 16:13 schreef Cooki het volgende:
haha.. thomas verzamelt monopoly spellenleuk joh
Ook als niet buurtbewoner hoor. Heb vroegah wel eens een feestje gegeven in zo'n CP zwembad namelijk.quote:Op zondag 11 december 2011 17:02 schreef Faja-Lobi het volgende:
je mag in de meeste CP zwembaden als buurtbewoner tegen betaling er in. In oktober was ik met mijn dochter naar CP en daar kwamen mensen uit de buurt tegen betaling zwemmen.
concu-poli als ik t goed begrijp.. en dan ook iets met transport dat n sleutelrol vervult.. naja..quote:Op zondag 11 december 2011 16:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou heb ik altijd gedacht dat je zelf het eerst failliet koest zijn, qua anti monpoliemaar de anti zit meer in de mono? Het is meer polypoli?
Faja en.. moet of mag je meespelenquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 16:36 schreef Cooki het volgende:
thomas heeft er zelfs ns een kinderfeestje gehad van n vriendje (cp reuver was dat)
DML, dat is nu nog jaquote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ook als niet buurtbewoner hoor. Heb vroegah wel eens een feestje gegeven in zo'n CP zwembad namelijk.
die 1234 maaltijden.. (die niet meer zo bestaan/heten.. maar je kent vast t principe)quote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet nog eten koken en ik heb zo geen idee wat we moeten eten
wie heeft er tips voor iets initiatiefloos/inspiratieloos om te eten?
ik heb wel een albert heijn in de buurt dus ik kan letterlijk nog alle kanten op
die L.quote:Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef lady-wrb het volgende:
klein blikje tomatensoep voor L, de snerthater.
wordt nu gekit.quote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
schiet het niet op met de keuken?
mag mee spelen, hoeft niet.quote:Op zondag 11 december 2011 17:14 schreef Cooki het volgende:
[..]
concu-poli als ik t goed begrijp.. en dan ook iets met transport dat n sleutelrol vervult.. naja..
ik doe maar lijdzaam mee als t moet.. maar wordfeud is leuker met zn allen![]()
en dat failliet raken is van t MAD spel ken je dat? das nog best geinig
[..]
Faja en.. moet of mag je meespelen
welke kleur moussy? staaltje?quote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef moussy het volgende: Misschien dat ik morgen de "nieuwe" keukenkastjes kan schilderen voor de eerste keer.
o my.. en dan nog dankjewel moeten zeggen omdat ie hielp ?quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef lady-wrb het volgende:
ik had in mijn vorige huis een handige buurman die wel even een gleuf in de muur zou frezen voor de waterleiding.
je voelt m vast wel aankomen: die freesde zo de waterleiding door
oh tis niet alleen de leiding! De muren en plafond zijn weer keurig wit, Ik ging van 2 meter aanrecht naar bijna 4quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef lady-wrb het volgende:
ik had in mijn vorige huis een handige buurman die wel even een gleuf in de muur zou frezen voor de waterleiding.
je voelt m vast wel aankomen: die freesde zo de waterleiding door
dus ik voel je frustratie
ja of kerststal als garage voor de autos he..quote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoorde net ook een 'Haha, de koe staat bovenop!'![]()
die grijns vooralquote:Even later hoorde ik hem echt zeggen: Kom maar bij mij poes, ik heb geld.![]()
Zien jullie de dollartekens in zijn ogen?
ok.. ik had deze witte gevonje..quote:Op zondag 11 december 2011 12:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zit ook tegen die boom aan te hikken en heb er nog niet eens 1 in huis. Ik wil zo graag een roze... Maar kannie vinden (tegen schappelijke prijs,150 dollar is het me nou ook weer niet waard)
gij rijmerdquote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja verdorie!
BE mag binnenkort ook door weer en wind
naar school met kind!4!
ja wie niet,quote:cooki ik had em gezien maar vind dat echt te duur voor zo'n lelijke pleerolhoudert!
Een witte kopen en spuiten met carnavalshaarverf?quote:Op zondag 11 december 2011 18:46 schreef RockabeIIa het volgende:
nee, is niet in de buurt te koop.
alhoewel, blijkbaar hoef ik er niet eens mijn huis voor uit
Ja, tis een fantástisch topic, met best wat kul-tipsquote:Op zondag 11 december 2011 18:45 schreef Cooki het volgende:
@TF, nog ff bedankt voor de tip om in F&F te posten ivm mn vragen omtrent hond/kat...![]()
voor de geïnteresseerden een linkje![]()
Ik care niet, ik heb al genoeg veequote:Op zondag 11 december 2011 19:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Moussy, er wordt wel ergere nonsens gepraat op fok. Who cares?
snel weghalen en DM-en, straks gaat een ander er mee aan de haal! Die is leuk!quote:
Met 't verpakkingsmateriaal zou ik wel kunnen helpen. Maar om nou verpakkingsmateriaal op te gaan sturen gaat wel ver!quote:Op zondag 11 december 2011 19:15 schreef amaranta het volgende:
Ik zal er morgen even langsrijden en een foto maken. Ik heb ze nl zelf niet gezien. Hoorde alleen van Eva dat ze daar een roze boom had gezien die ze wilde hebben. Zr zegt dat het een grote was.
En dan hopen dat dat ding in een doos komt.
quote:Op zondag 11 december 2011 19:41 schreef innepin het volgende:
Wtf.
Ik heb voor de 2e keer mijn bruidsjurk op marktplaats gegooid...
en voor de 2e keer een reactie van een man gekregen. Die 'm graag zelf even wil passen.
Ten eerste, lekker belangrijk hoe hij zich voelt, maar goed. Dit is toch helemaal niet logisch, als zij 'm zelf wil hebben?quote:"Ook mijn vriend zoekt een trouwjurk en ik zou het fijn vinden als hem dit ook lukt, is er een mogelijkheid dat hij ook kan passen ?
Sinds onze eerste ontmoeting heeft die bijvoorbeeld al meer vrouwengevoelens dan als man, draagt alleen vrouwenkleding, daar voelt die zich beter bij.
Daarom wil die een trouwjurk aan op de komende bruiloft.
Mag ook hij die van jou passen ?"
Thnx for that mental imagequote:Op zondag 11 december 2011 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo heb ik mijn voedingsbh's verkocht aan iemand die Koos heet. Nou had ik toevallig een oudtante die Koos heette maar toch.
of je haalt de boodschappen uit de kofferbak en dr blijven een paar kunsttieten liggen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dan wel eens. Het zou je overkomen. Dat je zeg 20 jaar getrouwd bent en je op een dag onverwachts thuiskomt en je vent zit zich af te rukken in 1 van je sexy ondergoedsetjes.
Ja, ik vond het wel ff een drempeltje om ze op te sturen. Maar ja, verkocht is verkocht, niet te lang over nadenken. ( en het zijn mijn voor de operatie bh's ook nogquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dan wel eens. Het zou je overkomen. Dat je zeg 20 jaar getrouwd bent en je op een dag onverwachts thuiskomt en je vent zit zich af te rukken in 1 van je sexy ondergoedsetjes.
Als tie ze daarna maar niet in de wasmachine gooit maar gewoon netjes op de hand wast!quote:Op zondag 11 december 2011 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Dan trek je zijn ondergoed aan en doe je gezellig meequote:Op zondag 11 december 2011 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Mijn knop is niet dusdanig dat ik eraan kan rukken.quote:Op zondag 11 december 2011 20:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan trek je zijn ondergoed aan en doe je gezellig mee
Nou ja... Ik zou hem er niet om veroordelen, maar erg opgewonden zou ik er niet van raken.quote:Op zondag 11 december 2011 20:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan trek je zijn ondergoed aan en doe je gezellig mee
Dan doe je er wat anders meequote:Op zondag 11 december 2011 20:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn knop is niet dusdanig dat ik eraan kan rukken.
Het was niet serieus hèquote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nou ja... Ik zou hem er niet om veroordelen, maar erg opgewonden zou ik er niet van raken.
Sterker nog, het zou een behoorlijke afknapper zijn. Toch denk ik wel dat ik bij 'm zou blijven.
Een trio voorstellen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef Ssserpente het volgende:
Wat zou je doen als je vent je zou vertellen dat ie bi is?
Leg eens uit :pquote:
Niks. Dan staan we mooi quittequote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef Ssserpente het volgende:
Nou. Das nou niet echt opwindend.quote:
Whahaha!!!quote:Op zondag 11 december 2011 20:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niks. Dan staan we mooi quitte
Zo bedoelde ik het ook niet. Het was meer dat ík er wel serieus over nadacht nav jouw post.quote:Op zondag 11 december 2011 20:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan doe je er wat anders mee
[..]
Het was niet serieus hè![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 20:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niks. Dan staan we mooi quitte
Zou me niet uitmaken, als hij voor mij gekozen heeft. En als hij vreemdgaat zal het me worst wezen of het met een man of een vrouw is, hij heeft als ie bi is gewoon iets meer keusquote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef Ssserpente het volgende:
Ik denk dat ik mijnes wel de deur uit zou duwen als hij in nog andere leidingen boort dan alleen in waterleidingen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef Ssserpente het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijnes wel de deur uit zou duwen als hij in nog andere leidingen boort dan alleen in waterleidingen.
Help me visualiseren.quote:Op zondag 11 december 2011 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
Nils is hartstikke hetero trouwens hoor. Hij trekt wel homo's aan. Gaat ook elke zaterdagochtend boodschappen doen met een homo die ie in de AH heeft leren kennen. En dan komt ie thui smet sappige verhalen over het weekend van die kerel.
Het is alleen een beetje bijzonder dat het een klant van een collega van me is.
en koffie leuten bij het apparaat waar ook de rollator- en boosterhangbejaardenbende zit?quote:Op zondag 11 december 2011 20:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Help me visualiseren.
2 mannen met elk en karretje die door de gangpaden lopen? En dan gewoon met elkaar praten over het weekend van de ene man?
Of delen ze een kar?
maar dat hij bi is betekent niet dat hij er ook iets mee doet. Als hij alleen maar zulke gevoelens had, zou je hem dan ook aan de kant schuiven?quote:Op zondag 11 december 2011 20:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijnes wel de deur uit zou duwen als hij in nog andere leidingen boort dan alleen in waterleidingen.
quote:Op zondag 11 december 2011 20:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Help me visualiseren.
2 mannen met elk en karretje die door de gangpaden lopen? En dan gewoon met elkaar praten over het weekend van de ene man?
Of delen ze een kar?
Klopt, maar hij heeft toch voor mij gekozen? Dat geldt toch in iedere relatie, ongeacht of je nu bi, homo of hetero bent? Je kiest, indien je daar allebei voor gaat, voor een monogame relatie met die persoon.quote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
Maar met een vrouw kun je beter concurreren. Met een man niet.
quote:Op zondag 11 december 2011 20:39 schreef moussy het volgende:
[..]
neuh, alleen als ie actief bi zou zijn, dan wel.quote:Op zondag 11 december 2011 20:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar
[..]
maar dat hij bi is betekent niet dat hij er ook iets mee doet. Als hij alleen maar zulke gevoelens had, zou je hem dan ook aan de kant schuiven?
Eens hoor. Ik bedoelde het niet serieus.quote:Op zondag 11 december 2011 20:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, maar hij heeft toch voor mij gekozen? Dat geldt toch in iedere relatie, ongeacht of je nu bi, homo of hetero bent? Je kiest, indien je daar allebei voor gaat, voor een monogame relatie met die persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ja, balenquote:Op zondag 11 december 2011 21:05 schreef Saffier het volgende:
btw, ik las net dat kersjes weer in het zh ligt
Dat is te makkelijkquote:Op zondag 11 december 2011 21:47 schreef trui het volgende:
of je deelt 't betaalde bedrag door 9. de uitkomst is wat je nog moet betalen.
Dan betaal je hem veel te veelquote:Op zondag 11 december 2011 21:52 schreef amaranta het volgende:
En als je deelt door 0,9 zou het moeten kloppen.
Zo zei mijn man het.quote:
Delen door 9, wat trui ook al zegt, je hebt 90% dus 1\9e daarvan is 10%.quote:Op zondag 11 december 2011 21:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo zei mijn man het.
Overigens zei de aannemer zelf het in de voicemail ook verkeerd... dus tja...
Dat wel jaquote:Op zondag 11 december 2011 22:00 schreef amaranta het volgende:
delen door 0,9 krijg je toch het totaal bedrag?
Haha. Op beide manieren dus.quote:
Delen door 90 dan keer 100 en dan de uitkomst weer delen door 10 kan ook inderdaadquote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef Saffier het volgende:
Ik was ook met die 90 en 100 gaan rekenen maar het was niet in me opgekomen om even te delen. Kom ik met mijn methode wel op het goede bedrag uit? Ook al is het een enorme omweg?
Klinkt raar misschien maar wil het graag snappen![]()
Met de bedragen die ik op mn blaadje heb staan wel ja.quote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef Saffier het volgende:
Ik was ook met die 90 en 100 gaan rekenen maar het was niet in me opgekomen om even te delen. Kom ik met mijn methode wel op het goede bedrag uit? Ook al is het een enorme omweg?
Klinkt raar misschien maar wil het graag snappen![]()
Huh? Dat heeft toch niks met waterpas te maken, maar meer met de hoek van je muur tov een andere hoek? Of denk ik nu verkeerd...quote:Op zondag 11 december 2011 21:52 schreef amaranta het volgende:
Ik ga het resterende bedrag ook niet meer overmaken. Hij mag blij zijn dat hij die 10% nog krijgt.
Hij zou er 2 á 3 weken max mee bezig zijn. En hij is ergens in juli begonnen en halverwege oktober heeft hij zijn werkzaamheden afgerond.
Ik weet niet wat voor waterpas hij heeft, want de muur staat, als je de pas er tegen aan zet, recht.
Maar nu staat de keuken tegen de muur, en de keuken staat ook waterpas en de muur loopt gewoon niet recht, je ziet een enorme spleet!
Dus iemand, of hij, of wij, of de mannen die het aanrechtblad kwamen brengen, of.... een waterpas die niet klopt.
En als je deelt door 0,9 zou het moeten kloppen.
Dat bedoel ik. De muur lijkt recht, en de waterpas geeft ook aan dat ie recht is. Maar toen de keuken werd geplaats bleek dus van niet.quote:Op maandag 12 december 2011 09:53 schreef chacama het volgende:
Klopt BE. Als het geen haakse hoek is dan kan ie nog wel waterpas zijn, want dan is de muur mooi vlak, maar nog steeds scheef t.o.v. het vloeropp. bijvoorbeeld.
Niks. Dat het waterpas is.quote:Op maandag 12 december 2011 10:06 schreef chacama het volgende:
Mijn gevoel zegt: dit klopt niet! Dit is te scheef voor een waterpas om goed te maken....wat zegt de aannemer?
Ja maar alleen de wand tussen de kastjes en het aanrecht wordt gedaan, en rechts naast de kookplaat.quote:Op maandag 12 december 2011 10:11 schreef Ticootje het volgende:
Dat moet nog getegeld worden? Ik denk dat je het voor een heel groot deel kan wegwerken.
Nee. Dat heb ik nog niet gedaan. Kan ik wel eens proberen.quote:Op maandag 12 december 2011 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb je al eens een draadje van het plafond naar beneden laten hangen voor de muur langs?
zo was hetquote:Op maandag 12 december 2011 10:13 schreef Leandra het volgende:
Het ziet er maar uit dat je muren gewoon niet recht zijn, en flink niet recht... Dat neemt niet weg dat ze wel waterpas kunnen wil tov de vloer, plafond en andere muur, maar verschrikkelijk slecht geplaatst en/of afgewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |