Dat deden 'we' toch niet meer? Want kliekjes enzo blah blah.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef moussy het volgende:
rottdog.. ik weet het niet.. kusknufkroel!
we doen het misschien niet meer, maar ik welquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:44 schreef Noli. het volgende:
[..]
Dat deden 'we' toch niet meer? Want kliekjes enzo blah blah.
Of is het al zou oud dat het weer terug komt en dus weer geheel hip is?![]()
'k Heb nog kip-kerrie, macaroni en hutspot in de vriezer liggen. Kun je daar wat mee?quote:
Ik ook niet (beide), maar wel sinds kort op facebook.quote:Op zondag 11 december 2011 00:03 schreef Noli. het volgende:
Ha! ik doe niet aan twitter.
(hip was ik toch al niet)
'k Heb (nog) geen fok!ers in m'n facebook, dus(!) geen kliekjes...quote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef moussy het volgende:
FB heb ik ook! Uiteraard, nog meer kliekjes
Uiteraardquote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef moussy het volgende:
FB heb ik ook! Uiteraard, nog meer kliekjes
quote:Op zondag 11 december 2011 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Volgend jaar ga ik een dagje op stap als papa en de mannen de boom optuigen. Ik vind daar echt geen moer aan.
Dat vonden wij ook. Maar goed, diegene vond het ook érg (oa op mijn FB) leuk dat Peet door de waterleiding had geboord.quote:Op zondag 11 december 2011 11:36 schreef Spuuglokje het volgende:
De waterleiding repareren lijkt me toch wel héél erg prioriteit hebben? Het is niet zoiets als dat je liever het gras maait dan op visite gaan toch!
Artikel 31 is vrijgemaakt gereformeerd toch? Ik heb eerlijk gezegd al moeite met kerkbezoek in het algemeenquote:Op zondag 11 december 2011 02:43 schreef Estrys het volgende:
Goedenacht vanuit het noorden. Ik logeer weer eens in een ander bed. Het niet kunnen slapen buiten mijn eigen bed begint nasty vormen aan te nemen. De bruiloft zit er op. Ik zou bijna zeggen thank god. Maar na een 'artikel 31' kerkbezoek heb ik daar even de buik van vol. Ik wil niemand tegen het hoofd stoten maar men Wat krijg ik daar de rillingen van. 'Bidden voor hen die niet lief kunnen hebben zoals in de bijbel omdat ze hun hart zijn verloren aan iemand van hetzelfde geslacht'
Nee hoor, ze is 'moeilijk' in omgang. Van die mensen die willen dat het gaat zoals zij dat willen en anders maar niet, is mee te leven, maar dit is voor mij toch ook wel een druppel.quote:Op zondag 11 december 2011 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Omg, wat bezielt sommige mensen toch?
Lijkt bijna alsof ze op zoek waren naar een reden...
Oh nee, het heeft niks met de kinderen te maken. Ik vind het gewoon echt niet leuk.quote:Op zondag 11 december 2011 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Haha wat is er zo vervelend aan? Ik lees het hier wel vaker. Ik vond het gezellig en we waren vrij snel klaar. Zou het verschil maken dat we maar een kind hebben?
Onze boom is ook niet zoals de schitterende voorbeelden, maar ik vind het wel gezellig en Senna vindt bijna alles in de boom mooi. Ze heeft zelfs een poppetje een naam gegevenquote:Op zondag 11 december 2011 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nee, het heeft niks met de kinderen te maken. Ik vind het gewoon echt niet leuk.
Wmb hoeft zo'n boom ook eig. niet echt. Ik vind het evenzogoed leuk (en mss wel leuker) om bijv een grote glazen bak met ballen te hebben staan.
Ik wil ook niet achterlijk veel geld uit geven aan boom of decoratie, dat vertik ik echt, maar vind die woon-tijdschrift-bomen (en dus dure bomen) wel mooier dan dat halfgare ding wat hier staat.
Intratuin?quote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil dit jaar een echte met kluit die ook echt de tuin in kan.
iemand een idee waar ik die het beste kan halen?
Is ook genoeg voor in een boomquote:Op zondag 11 december 2011 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Daar komt de mijne vandaan ook. 30 euro, met kluit en dan is ie tussen de 1.50 en 1.75.
Die uiltjes zijn het dus niet geworden.![]()
Na de eerste 5 was ik er al klaar mee.
ik hoorde dat die wel bomen met kluit verkopen, maar dat je het daar ook maar moet treffen of hij het overleeft.quote:
me too!!quote:Op zondag 11 december 2011 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Volgend jaar ga ik een dagje op stap als papa en de mannen de boom optuigen. Ik vind daar echt geen moer aan.
hier komt er ook alleen de kerstboom in omdat t voor de kinderen zo leuk is, met plastic ballen en alle kerstgerelateerde meuk die ze (thomas dan) er in willen hangen..quote:Op zondag 11 december 2011 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het gewoon echt niet leuk.
Wmb hoeft zo'n boom ook eig. niet echt. Ik vind het evenzogoed leuk (en mss wel leuker) om bijv een grote glazen bak met ballen te hebben staan.
haha Peet kan ook rellenquote:Peter Glasgraveren Als jij voor ons beslist dat jouw verjaardag belangrijker is dan het repareren van onze waterleiding dan kun je ff een tijdje mijn kont kussen. Sommige mensen kunnen prioriteiten stellen en dat heeft niks met vriendschap te maken.
Volgens René hebben ze roze bomen bij de hema, maar ik vrees dat het mini's zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 12:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zit ook tegen die boom aan te hikken en heb er nog niet eens 1 in huis. Ik wil zo graag een roze... Maar kannie vinden (tegen schappelijke prijs,150 dollar is het me nou ook weer niet waard)
Nee, gewoon met plakkaatverf. Dat kan je heel makkelijk weer van je raam wassen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:22 schreef miss_sly het volgende:
Die is leuk, BE! Heb je daar speciale raamverf ofzo voor?
als je het met een mesje doet, kan je het makkelijk opstofzuigen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, gewoon met plakkaatverf. Dat kan je heel makkelijk weer van je raam wassen.
Ik ga er straks denk ik een foto van maken met zwart karton erachter, heb ik meteen een kerstkaart voor dit jaar.
dat is duur.quote:Op zondag 11 december 2011 12:32 schreef miss_sly het volgende:
Ook nog een idee. Zal er eens over denken. In ieder geval leuk knutselarij voor de dame
Over Canvas gesproken, wat zijn nou de prijzen voor een foto op Canvas? Wij hebben de kdv-foto en die is wel mooi, als een engeltje zo lief staat ze erop. Je kunt er ook een Canvas van nabestellen, maar ik vroeg me af wat de prijzen daarvoor zo'n beetje zijn. Ze vragen hier 30x40 55 euro en 40x60 65 euro. Is dat een beetje gemiddeld?
Op dat is wel echt heel duur dan. Dan doen we het niet, want dit prijsverschil vind ik er groot.quote:Op zondag 11 december 2011 12:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is duur.
30*40 is bij herinneringen op linnen 18 euro
40*60 is 27 euro http://www.herinneringenoplinnen.nl/home
canvascompany doet t ook goed, die zijn wel duurder
Dan heb ik hem daar wrsch vandaan.quote:Op zondag 11 december 2011 12:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Die staat al een poosje op Pinterest BE
Ik heb het ook geprobeerd met Chris. Op papier, zodat ik hem in de woonkamer kon hangen. Maar die was iets eigenwijs. Dus de handjes stonden overal op het papier..
kwaliteit van herinneringen op linnen is gewoon echt goed, kun je het digitale bestand kopen?quote:Op zondag 11 december 2011 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op dat is wel echt heel duur dan. Dan doen we het niet, want dit prijsverschil vind ik er groot.
ja dat bedoel ik ook. kon ff niet op het woord komenquote:Op zondag 11 december 2011 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En idd, met een krabbertje is mss nog wel handiger lady.
quote:Op zondag 11 december 2011 11:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook. Maar goed, diegene vond het ook érg (oa op mijn FB) leuk dat Peet door de waterleiding had geboord.
Oh, zo bedoelde ik het niet! ik bedoelde juist dat dat wat jij zei handiger was dan met water.quote:Op zondag 11 december 2011 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ook. kon ff niet op het woord komen
nadat ik klaar was met schelden en tieren, mn innerlijke viswijf en zo, moest ik ook wel lachen hoorquote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]Ik heb je foto geliked. Ik vond het uiteraard niet leuk voor je maar de droge manier van posten wel
Ja doe eens een foto!quote:Op zondag 11 december 2011 12:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Kerstkransen van boterhamzakjes?! Dat moet ik zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |