Dat deden 'we' toch niet meer? Want kliekjes enzo blah blah.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef moussy het volgende:
rottdog.. ik weet het niet.. kusknufkroel!
we doen het misschien niet meer, maar ik welquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:44 schreef Noli. het volgende:
[..]
Dat deden 'we' toch niet meer? Want kliekjes enzo blah blah.
Of is het al zou oud dat het weer terug komt en dus weer geheel hip is?![]()
'k Heb nog kip-kerrie, macaroni en hutspot in de vriezer liggen. Kun je daar wat mee?quote:
Ik ook niet (beide), maar wel sinds kort op facebook.quote:Op zondag 11 december 2011 00:03 schreef Noli. het volgende:
Ha! ik doe niet aan twitter.
(hip was ik toch al niet)
'k Heb (nog) geen fok!ers in m'n facebook, dus(!) geen kliekjes...quote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef moussy het volgende:
FB heb ik ook! Uiteraard, nog meer kliekjes
Uiteraardquote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef moussy het volgende:
FB heb ik ook! Uiteraard, nog meer kliekjes
quote:Op zondag 11 december 2011 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Volgend jaar ga ik een dagje op stap als papa en de mannen de boom optuigen. Ik vind daar echt geen moer aan.
Dat vonden wij ook. Maar goed, diegene vond het ook érg (oa op mijn FB) leuk dat Peet door de waterleiding had geboord.quote:Op zondag 11 december 2011 11:36 schreef Spuuglokje het volgende:
De waterleiding repareren lijkt me toch wel héél erg prioriteit hebben? Het is niet zoiets als dat je liever het gras maait dan op visite gaan toch!
Artikel 31 is vrijgemaakt gereformeerd toch? Ik heb eerlijk gezegd al moeite met kerkbezoek in het algemeenquote:Op zondag 11 december 2011 02:43 schreef Estrys het volgende:
Goedenacht vanuit het noorden. Ik logeer weer eens in een ander bed. Het niet kunnen slapen buiten mijn eigen bed begint nasty vormen aan te nemen. De bruiloft zit er op. Ik zou bijna zeggen thank god. Maar na een 'artikel 31' kerkbezoek heb ik daar even de buik van vol. Ik wil niemand tegen het hoofd stoten maar men Wat krijg ik daar de rillingen van. 'Bidden voor hen die niet lief kunnen hebben zoals in de bijbel omdat ze hun hart zijn verloren aan iemand van hetzelfde geslacht'
Nee hoor, ze is 'moeilijk' in omgang. Van die mensen die willen dat het gaat zoals zij dat willen en anders maar niet, is mee te leven, maar dit is voor mij toch ook wel een druppel.quote:Op zondag 11 december 2011 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Omg, wat bezielt sommige mensen toch?
Lijkt bijna alsof ze op zoek waren naar een reden...
Oh nee, het heeft niks met de kinderen te maken. Ik vind het gewoon echt niet leuk.quote:Op zondag 11 december 2011 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Haha wat is er zo vervelend aan? Ik lees het hier wel vaker. Ik vond het gezellig en we waren vrij snel klaar. Zou het verschil maken dat we maar een kind hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |