Alleen ik kan hem aan.. alleen heb ik geen zin meer om topics te openen..quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:00 schreef mrstylo het volgende:
Hoe kan je zo snel zijn??
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Ik haat je! Het is uit!quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul=
Praktisch algemeen uitdemode Lulletje
WEDSTRIJDEN!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
Zullen we het weer over de wedstrijd gaan hebben?
Ok, kusje op je voorhoofdquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
Zullen we het weer over de wedstrijd gaan hebben?
Alves?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:08 schreef Kremers het volgende:
Lol2 pure hattricks in één wedstrijd? Is dat ooit eerder gebeurt?
Of ruurdoh.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Roorda trouwens ook binnen de lijnen gekomen.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Die had ik serieus nog nooit gehoord.
Nee man....hij gleed gewoon uit waardoor het erger leek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:17 schreef Geo3kant het volgende:
Dat is godverdomme rood man...............
'http://managers.fok.nl/voetbal/2011-2012/profile/id/351919quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Had ik nou Dost maar in m'n manager
Oke vertel je cc nummersquote:
Hup naar 1-1quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
Hup naar 2-0. dan kan ik lekker Real kijken
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
jojoortjes fobo is idd wel vermakelijk
Haten op Labyadquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef Geo3kant het volgende:
kan je ook tussen de palen schieten labyad?
God mag PSV danken dat zijn scheppingen zo getraind worden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Haten op Labyad
PSV mag god danken dat die jongen bij hen speelt
God mag mij danken dat ik dit live-topic nog een beetje kom upgraden met m'n posts. Wat een troosteloze bende hier man.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
God mag PSV danken dat zijn scheppingen zo getraind worden.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Haten op Labyad
PSV mag god danken dat die jongen bij hen speelt
Als landverraders? Allahquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
God mag PSV danken dat zijn scheppingen zo getraind worden.
Kan Ajax/PSV/Feyenoordnetwerk nog beterquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
God mag mij danken dat ik dit live-topic nog een beetje kom upgraden met m'n posts. Wat een troosteloze bende hier man.
Wel, maar niet op een messiasquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]ja want dan mag je geen kritiek leveren?
Welke? waar? huh?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
jojoortjes fobo is idd wel vermakelijk
morgen komt hij Utrecht Fußball les geven. Althans dat hoorde ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op welk veld staat Ruben Schaken vanavond te spelen dan?
dravertje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:36 schreef Merkie het volgende:
Ik erger me zo aan Mertens. Hij gaat altijd voor z'n eigen actie en speelt niet in dienst van het elftal. Je hebt aan Mertens helemaal niets als het niet loopt in de aanval. Nu dan toevallig een gelukje omdat de keeper een perfect houdbare bal laat gaan. Wijnaldum bijv. doet dat nooit, hoewel ik Mertens wel een betere voetballer vind.
Is dit echt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:21 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb meer lol met het kijken van Jojoortjes fotoboek dan de wedstrijd.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
morgen komt hij Utrecht Fußball les geven. Althans dat hoorde ik.
Ik moet vaker een bakje koffie bij Fred gaan drinken. Hij lijkt het eindelijk te snappen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef Buitendam het volgende:
Wat een verademing, Derijck voor Bouma.
Want jij was een van de weinigen die dit zei, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet vaker een bakje koffie bij Fred gaan drinken. Hij lijkt het eindelijk te snappen.
Dat niet, maar ik heb wel een dermate bagage aan ervaring en voetbalkennis dat het bij mij al serieuzer wordt genomen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want jij was een van de weinigen die dit zei, wil je zeggen?
Niemand schreeuwt hier toch? 't Gaat allemaal prima. NAC speelt het ook niet heel slim door in de zone te spelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:58 schreef Geo3kant het volgende:
Wat ik altijd grappig (triest) vind, als Ajax dezelfde wedstrijd speelde zat iedereen te fappen en te schreeuwen we domineren, we zijn de beste.. maar nee het is PSV en lampies kunnen ook niks, wat saai.
Je moet het nogal van eigen schouderklopjes hebben, jijquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik heb wel een dermate bagage aan ervaring en voetbalkennis dat het bij mij al serieuzer wordt genomen.
Grapje tussendoor man. Fred kan het ook altijd wel waarderen. Zeker na een competitie-nederlaag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet het nogal van eigen schouderklopjes hebben, jij
Een vagijn heb ik niet nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Humor en voetbal. Leer dat eens af. Je hebt toch geen vagina, is het wel?
Wat zit je dan naar die rare Spanjaarden te kijken dan? PSV is bezig, eikel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef Geo3kant het volgende:
Pfiew.. ekte fan Geo kijkt niet meer en het gaat meteen (bijna) fout..
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zit je dan naar die rare Spanjaarden te kijken dan? PSV is bezig, eikel.
Jazeker. Een goeie meter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:19 schreef honkeytonk het volgende:
Was het wel daadwerkelijk buitenspel?
Zeker.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beter dan... onrecht kan ik niet tegen:)
Manolev en die andere 2?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn god, wat is NAC aan het doen. Welke debiel verzint het om in de zone te verdedigen tegen een topteam met 3 levensgevaarlijke dribbelaars.
Ze zijn dan ook als een malle aan het counteren geslagen, het laatste kwartier. Voordat ze daar aan begonnen zat het op slot voor NAC, was weinig te halen. Ik begrijp deze ommekeer voor geen meter...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef Zorro het volgende:
Lijkt een beetje op PSV van vorig jaar: Beter zijn, voorsprong nemen, niet afmaken en dan in blessuretijd de gelijkmaker incasseren.
Hopen op een ander scenario vandaag...
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef Zorro het volgende:
Lijkt een beetje op PSV van vorig jaar: Beter zijn, voorsprong nemen, niet afmaken en dan in blessuretijd de gelijkmaker incasseren.
Tja, ben er bang voor..quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef Zorro het volgende:
Hopen op een ander scenario vandaag...
Nee, ik denk dat Engelaar het snelle uit het spel gaat halen. Hopelijk stoppen ze met dit rare countervoetbal en gaan ze weer op positie spelen, zoals even hiervoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef Geo3kant het volgende:
Engelaar.. nou oke, het wordt 1-1 dus.
En een heel aardig schotquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:30 schreef Geo3kant het volgende:
Basketballer heeft ook nog een pass in huis
Liever niet. Beter gewoon een beetje controleren en de bal snel aan Strootman, Wijnaldum of Mertens geven. Laat 'm maar gewoon doen, dan doet ie gek genoeg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Really? Wordt tijd dat hij dat eens laat zien dan.......
Strootman en Wijnaldum spelen drama vandaag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Liever niet. Beter gewoon een beetje controleren en de bal snel aan Strootman, Wijnaldum of Mertens geven. Laat 'm maar gewoon doen, dan doet ie gek genoeg.
Wijnaldum is behoorlijk onzichtbaar. Strootman heeft een flink aantal goeie passes afgeleverd, die vind ik zo slecht nog niet spelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Strootman en Wijnaldum spelen drama vandaag.
Wij winnen tenminstequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Typisch PSV wedstrijd
1-0_!
Tja, als ze het uitspelen .. is nog niet voorbij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Typisch PSV wedstrijd
1-0_!
Hahahaha wel bijnaquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft bij jou al afgefloten?
Nou ja Strootman speelt in ieder geval beter als Wijnaldum maar heeft toch ook enorm veel onnodig balverlies.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wijnaldum is behoorlijk onzichtbaar. Strootman heeft een flink aantal goeie passes afgeleverd, die vind ik zo slecht nog niet spelen.
Hij wordt zelfs regelmatig overgeslagen. Dit rare countervoetbal slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nou ja Strootman speelt in ieder geval beter als Wijnaldum maar heeft toch ook enorm veel onnodig balverlies.
Welk countervoetbal, ze hebben amper een fatosenlijke counter laten zien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij wordt zelfs regelmatig overgeslagen. Dit rare countervoetbal slaat helemaal nergens op.
Nu wel goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:41 schreef Geo3kant het volgende:
Lens.. zo kun je lastig concurreren met Labyad
Labyad creërde toch anders veel meer en betere kansen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef Buitendam het volgende:
Lens is voor Gorter een veel groter probleem dan Labyad was.
Die eerste omdat hij de bal wegschoot. En die tweede begreep ik niet. Die NAC speler nam de vrije trap, schoot tegen Lens z'n rug en Lens krijgt z'n tweede geel...?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef Geo3kant het volgende:
Waarom kreeg hij nou 2x geel, let maar half op want spanjaarden duscatch me up plz
Lens stond te dichtbij en bleef staan, toen schoten ze tegen hem aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die eerste omdat hij de bal wegschoot. En die tweede begreep ik niet. Die NAC speler nam de vrije trap, schoot tegen Lens z'n rug en Lens krijgt z'n tweede geel...?
Hij stond toch gewoon op afstand?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Lens stond te dichtbij en bleef staan, toen schoten ze tegen hem aan.
PSV speelt meestal wel aantrekkelijk thuis anders.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef Geo3kant het volgende:
Ach, 3 punten houden we het maar op.. mensen die haten op streamers/eredivisie kijkers.. je zou maar 200/400 euro betalen voor een seizoenskaart met zulke kut wedstrijden
Denk toch echt dat het Feyenoord wordt dat verliest vandaag.quote:Op zondag 11 december 2011 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
1 van de titelkandidaten moet verliezen
RKC
Geef Kees maar de schuld. zijn idee.quote:Op zondag 11 december 2011 12:30 schreef Saekerhett het volgende:
Die WOESJ WWWWOEEESJJJ geluiden op Eredivisie Live
Doet het anders meer dan goed in Kerkrade. Niet goed genoeg voor de top, zeker wel een subtopper.quote:Op zondag 11 december 2011 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom heeft ajax 'm bij het grof vuil gegooid
Ik weet nog wel die kans uit bij Dinamo Zagreb (toen nog met Pantelic e.d.), hij kreeg het voor elkaar om op 1 meter voor een leeg doel de bal over te krijgenquote:Op zondag 11 december 2011 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom heeft ajax 'm bij het grof vuil gegooid
Pantelicquote:Op zondag 11 december 2011 12:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik weet nog wel die kans uit bij Dinamo Zagreb (toen nog met Pantelic e.d.), hij kreeg het voor elkaar om op 1 meter voor een leeg doel de bal over te krijgen
Zal die bij feyenoord voorlopig geen last van hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens wel een interessante reportage over Martin van Geel bij Eredivisie Live.![]()
Inderdaad een sterk neusje voor de transfervrije.
Alleen als hij te veel geld krijgt kan hij als een hondsdolle geld verslinden.
En daar heeft Feyenoord dan mooi profijt vanquote:Op zondag 11 december 2011 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal die bij feyenoord voorlopig geen last van hebben.
Maar volgende week dé wedstrijdquote:Op zondag 11 december 2011 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch wel de wedstrijd van de ronde dit
Und Heerenveen - PSVquote:Op zondag 11 december 2011 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar volgende week dé wedstrijd![]()
Feyenoord - Ferraders Club Twente.
Oh, Godsammequote:
Zie je helemaal verkeerdquote:Op zondag 11 december 2011 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, Godsamme
heerlijke zondagmiddag volgende week:
ajax - ado 12:30
feyenoord - twente 14:30
Heerenveen - PSV 16:30
Winst voor alle thuisploegen![]()
Bony 2/3x?quote:Op zondag 11 december 2011 12:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat Vitesse mooi gaat winnen van Groningen vandaag.
Kijk, als je dat meteen zegt zou het een stuk schelenquote:Op zondag 11 december 2011 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kom jij eens met onderbouwing waarom ik het verkeerd heb.
knullig iddquote:
Zou dan een vrij unieke prestatie zijn zie ik net. Schijnt dat VVV al 17 duels tegen Roda niet wist te winnen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:56 schreef Reda074 het volgende:
VVV Venlo speelt wel beter op dit moment dan Roda JC ik zie ze wel winnen met een 2-0
eensquote:Op zondag 11 december 2011 12:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Kijk, als je dat meteen zegt zou het een stuk schelenAan ''nee'' en '':')'' kan ik namelijk niet veel interesse in mijn beredenering herkennen
zit wel wat in. Vooral Chery is een lastig knaapjequote:Ik zie het ADO Ajax namelijk zeer lastig maken, in de huidige vorm waarin Ajax zit. ADO is sowieso een nooit te onderschatten ploeg die het je altijd lastig kan maken (en een wedstrijd tegen Ajax is natuurlijk altijd net dat extra beetje motivatie)
En alle PSV'ers maar schreeuwen dat de punten wel meegingen naar Eindhovenquote:Feyenoord kan wel winnen, maar aan de andere kant zie ik ze niet tegen elke grote ploeg stunten. Ajax gelijkspel, PSV winst, AZ net verlies geloof ik, al was daar meer op zijn plaats, winst tegen Vitesse...dat moet eens stopgezet worden en ik zie Twente daartoe wel in staat.
PSV toont echt geen goede vorm. Ook Heerenveen gaat net als Feyenoord PSV doodcounteren. PSV is op de counter bedroevendquote:Ook PSV zie ik wel punten mee kunnen nemen, al wordt het inderdaad een zeer lastige wedstrijd voor PSVHeerenveen zie ik ook winnen inderdaad, zou me niets verbazen in ieder geval.
Heerenveen wisselvallig? Al meer dan 10 potten niet verloren.quote:Ik vind het in ieder geval te vroeg om al te beweren dat alle 3 de thuisploegen zullen winnen, daarvoor spelen al deze ploegen toch net iets te wisselvallig
Roda begint nu wel te komen hoor. Wordt een eitje in de tweede helft.quote:Op zondag 11 december 2011 12:56 schreef Reda074 het volgende:
VVV Venlo speelt wel beter op dit moment dan Roda JC ik zie ze wel winnen met een 2-0
en wordt Venlo het omeletje?quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Roda begint nu wel te komen hoor. Wordt een eitje in de tweede helft.
Ik zie anders nog weinig van Roda.quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Roda begint nu wel te komen hoor. Wordt een eitje in de tweede helft.
Oh noesquote:Op zondag 11 december 2011 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV heeft ook de klappertjes van AZ overgenomen
Maar ze hebben dit seizoen ook thuis gelijkgespeeld tegen NEC, Heracles, De Graafschap en RKC dus een uitgemaakte zaak is het zeker niet.quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen wisselvallig? Al meer dan 10 potten niet verloren.
Tegen topploegen is er meer magie. En PSV komt op bezoek. Bagger op de counter. Wie staan er op links en rechts. Assaidi en Narsinghquote:Op zondag 11 december 2011 13:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar ze hebben dit seizoen ook thuis gelijkgespeeld tegen NEC, Heracles, De Graafschap en RKC dus een uitgemaakte zaak is het zeker niet.
VVV heeft geen echte spits in de basisquote:Op zondag 11 december 2011 13:04 schreef eight het volgende:
traint vvv wel op afwerking? het had inmiddels wel 1-0 mogen staan
quote:Op zondag 11 december 2011 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV heeft geen echte spits in de basis selectie
En Baas Dost in de spits.quote:Op zondag 11 december 2011 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen topploegen is er meer magie. En PSV komt op bezoek. Bagger op de counter. Wie staan er op links en rechts. Assaidi en Narsingh
nicequote:
Jawel hij raakt hem zeker, maar niet echt zwaar en Musa gaat heel makkelijk liggenquote:Op zondag 11 december 2011 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij raakt die keeper hem helemaal niet
Raakt hem wel, net.quote:Op zondag 11 december 2011 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij raakt die keeper hem helemaal niet
Hmmm, okéquote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jawel hij raakt hem zeker, maar niet echt zwaar en Musa gaan heel makkelijk liggen
Maar versiert daarmee wel een penalty. Kiescek protesteerde niet eens, dus hij zal het wel bewust gedaan hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jawel hij raakt hem zeker, maar niet echt zwaar en Musa gaat heel makkelijk liggen
Praat zelf dan ook eens Nederlands, koekwausquote:Op zondag 11 december 2011 13:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Praat is Nederlands. Verrekte kut buitenlanders
Eigenlijk is nederland best klein als je limburg, streek twente en fryslan weg haalt.quote:Op zondag 11 december 2011 13:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Praat is Nederlands. Verrekte kut buitenlanders
Net zo klein als België danquote:Op zondag 11 december 2011 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk is nederland best klein als je limburg, streek twente en fryslan weg haalt.
Wel eens een hagenees of utrechter taal horen braken? Die kun je dan ook wel uitsluiten.quote:Op zondag 11 december 2011 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk is nederland best klein als je limburg, streek twente en fryslan weg haalt.
Nah, gewoon de dijken doorsteken... Veel leuker effectquote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Rickazio het volgende:
Denk dat we beter Amsterdam kunnen weghalen ondertussen
het ouderwetse nederlands vergaatquote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel eens een hagenees of utrechter taal horen braken? Die kun je dan ook wel uitsluiten.
en in A'dam spreken de meeste autochtonen tegenwoordig ook met zo'n mocro accentquote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel eens een hagenees of utrechter taal horen braken? Die kun je dan ook wel uitsluiten.
en die kuttieners met hun straattaal wegsturenquote:Op zondag 11 december 2011 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen die geen accentloos Nederlands spreekt gewoon 't land uitsturen.
Verdomme, wat zou 't dan lekker rustig zijn.
zit er dik inquote:
Klopt jaquote:Op zondag 11 december 2011 13:20 schreef eight het volgende:
[..]
en in A'dam spreken de meeste autochtonen tegenwoordig ook met zo'n mocro accent
uiteraard.quote:Op zondag 11 december 2011 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en die kuttieners met hun straattaal wegsturen
net als robin van persiequote:Op zondag 11 december 2011 13:20 schreef eight het volgende:
[..]
en in A'dam spreken de meeste autochtonen tegenwoordig ook met zo'n mocro accent
ik snap niet wat er nou leuk aan straattaal is. Je verstaat diegene veel slechter.quote:Op zondag 11 december 2011 13:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kunnen we die niet gewoon standrechtelijk executeren wegens landverraad?
Ikquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 13:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
oeh ja dan ben je echt een dommerik hihii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |