Wat zit je dan naar die rare Spanjaarden te kijken dan? PSV is bezig, eikel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef Geo3kant het volgende:
Pfiew.. ekte fan Geo kijkt niet meer en het gaat meteen (bijna) fout..
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zit je dan naar die rare Spanjaarden te kijken dan? PSV is bezig, eikel.
Jazeker. Een goeie meter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:19 schreef honkeytonk het volgende:
Was het wel daadwerkelijk buitenspel?
Zeker.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beter dan... onrecht kan ik niet tegen:)
Manolev en die andere 2?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn god, wat is NAC aan het doen. Welke debiel verzint het om in de zone te verdedigen tegen een topteam met 3 levensgevaarlijke dribbelaars.
Ze zijn dan ook als een malle aan het counteren geslagen, het laatste kwartier. Voordat ze daar aan begonnen zat het op slot voor NAC, was weinig te halen. Ik begrijp deze ommekeer voor geen meter...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef Zorro het volgende:
Lijkt een beetje op PSV van vorig jaar: Beter zijn, voorsprong nemen, niet afmaken en dan in blessuretijd de gelijkmaker incasseren.
Hopen op een ander scenario vandaag...
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef Zorro het volgende:
Lijkt een beetje op PSV van vorig jaar: Beter zijn, voorsprong nemen, niet afmaken en dan in blessuretijd de gelijkmaker incasseren.
Tja, ben er bang voor..quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef Zorro het volgende:
Hopen op een ander scenario vandaag...
Nee, ik denk dat Engelaar het snelle uit het spel gaat halen. Hopelijk stoppen ze met dit rare countervoetbal en gaan ze weer op positie spelen, zoals even hiervoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef Geo3kant het volgende:
Engelaar.. nou oke, het wordt 1-1 dus.
En een heel aardig schotquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:30 schreef Geo3kant het volgende:
Basketballer heeft ook nog een pass in huis
Liever niet. Beter gewoon een beetje controleren en de bal snel aan Strootman, Wijnaldum of Mertens geven. Laat 'm maar gewoon doen, dan doet ie gek genoeg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Really? Wordt tijd dat hij dat eens laat zien dan.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |