morgen komt hij Utrecht Fußball les geven. Althans dat hoorde ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op welk veld staat Ruben Schaken vanavond te spelen dan?
dravertje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:36 schreef Merkie het volgende:
Ik erger me zo aan Mertens. Hij gaat altijd voor z'n eigen actie en speelt niet in dienst van het elftal. Je hebt aan Mertens helemaal niets als het niet loopt in de aanval. Nu dan toevallig een gelukje omdat de keeper een perfect houdbare bal laat gaan. Wijnaldum bijv. doet dat nooit, hoewel ik Mertens wel een betere voetballer vind.
Is dit echt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:21 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb meer lol met het kijken van Jojoortjes fotoboek dan de wedstrijd.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
morgen komt hij Utrecht Fußball les geven. Althans dat hoorde ik.
Ik moet vaker een bakje koffie bij Fred gaan drinken. Hij lijkt het eindelijk te snappen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef Buitendam het volgende:
Wat een verademing, Derijck voor Bouma.
Want jij was een van de weinigen die dit zei, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet vaker een bakje koffie bij Fred gaan drinken. Hij lijkt het eindelijk te snappen.
Dat niet, maar ik heb wel een dermate bagage aan ervaring en voetbalkennis dat het bij mij al serieuzer wordt genomen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want jij was een van de weinigen die dit zei, wil je zeggen?
Niemand schreeuwt hier toch? 't Gaat allemaal prima. NAC speelt het ook niet heel slim door in de zone te spelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:58 schreef Geo3kant het volgende:
Wat ik altijd grappig (triest) vind, als Ajax dezelfde wedstrijd speelde zat iedereen te fappen en te schreeuwen we domineren, we zijn de beste.. maar nee het is PSV en lampies kunnen ook niks, wat saai.
Je moet het nogal van eigen schouderklopjes hebben, jijquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik heb wel een dermate bagage aan ervaring en voetbalkennis dat het bij mij al serieuzer wordt genomen.
Grapje tussendoor man. Fred kan het ook altijd wel waarderen. Zeker na een competitie-nederlaag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet het nogal van eigen schouderklopjes hebben, jij
Een vagijn heb ik niet nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Humor en voetbal. Leer dat eens af. Je hebt toch geen vagina, is het wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |