Bony 2/3x?quote:Op zondag 11 december 2011 12:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat Vitesse mooi gaat winnen van Groningen vandaag.
Kijk, als je dat meteen zegt zou het een stuk schelenquote:Op zondag 11 december 2011 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kom jij eens met onderbouwing waarom ik het verkeerd heb.
knullig iddquote:
Zou dan een vrij unieke prestatie zijn zie ik net. Schijnt dat VVV al 17 duels tegen Roda niet wist te winnen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:56 schreef Reda074 het volgende:
VVV Venlo speelt wel beter op dit moment dan Roda JC ik zie ze wel winnen met een 2-0
eensquote:Op zondag 11 december 2011 12:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Kijk, als je dat meteen zegt zou het een stuk schelenAan ''nee'' en '':')'' kan ik namelijk niet veel interesse in mijn beredenering herkennen
zit wel wat in. Vooral Chery is een lastig knaapjequote:Ik zie het ADO Ajax namelijk zeer lastig maken, in de huidige vorm waarin Ajax zit. ADO is sowieso een nooit te onderschatten ploeg die het je altijd lastig kan maken (en een wedstrijd tegen Ajax is natuurlijk altijd net dat extra beetje motivatie)
En alle PSV'ers maar schreeuwen dat de punten wel meegingen naar Eindhovenquote:Feyenoord kan wel winnen, maar aan de andere kant zie ik ze niet tegen elke grote ploeg stunten. Ajax gelijkspel, PSV winst, AZ net verlies geloof ik, al was daar meer op zijn plaats, winst tegen Vitesse...dat moet eens stopgezet worden en ik zie Twente daartoe wel in staat.
PSV toont echt geen goede vorm. Ook Heerenveen gaat net als Feyenoord PSV doodcounteren. PSV is op de counter bedroevendquote:Ook PSV zie ik wel punten mee kunnen nemen, al wordt het inderdaad een zeer lastige wedstrijd voor PSVHeerenveen zie ik ook winnen inderdaad, zou me niets verbazen in ieder geval.
Heerenveen wisselvallig? Al meer dan 10 potten niet verloren.quote:Ik vind het in ieder geval te vroeg om al te beweren dat alle 3 de thuisploegen zullen winnen, daarvoor spelen al deze ploegen toch net iets te wisselvallig
Roda begint nu wel te komen hoor. Wordt een eitje in de tweede helft.quote:Op zondag 11 december 2011 12:56 schreef Reda074 het volgende:
VVV Venlo speelt wel beter op dit moment dan Roda JC ik zie ze wel winnen met een 2-0
en wordt Venlo het omeletje?quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Roda begint nu wel te komen hoor. Wordt een eitje in de tweede helft.
Ik zie anders nog weinig van Roda.quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Roda begint nu wel te komen hoor. Wordt een eitje in de tweede helft.
Oh noesquote:Op zondag 11 december 2011 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV heeft ook de klappertjes van AZ overgenomen
Maar ze hebben dit seizoen ook thuis gelijkgespeeld tegen NEC, Heracles, De Graafschap en RKC dus een uitgemaakte zaak is het zeker niet.quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen wisselvallig? Al meer dan 10 potten niet verloren.
Tegen topploegen is er meer magie. En PSV komt op bezoek. Bagger op de counter. Wie staan er op links en rechts. Assaidi en Narsinghquote:Op zondag 11 december 2011 13:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar ze hebben dit seizoen ook thuis gelijkgespeeld tegen NEC, Heracles, De Graafschap en RKC dus een uitgemaakte zaak is het zeker niet.
VVV heeft geen echte spits in de basisquote:Op zondag 11 december 2011 13:04 schreef eight het volgende:
traint vvv wel op afwerking? het had inmiddels wel 1-0 mogen staan
quote:Op zondag 11 december 2011 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV heeft geen echte spits in de basis selectie
En Baas Dost in de spits.quote:Op zondag 11 december 2011 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen topploegen is er meer magie. En PSV komt op bezoek. Bagger op de counter. Wie staan er op links en rechts. Assaidi en Narsingh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |